![]() |
24 uren van Zolder preview
Stealth, Viper, TVR, Marcos, Porsche, BMW, Vertigo, C5R,... de vierde 'dikke' 24 uren van het jaar komen er aan...
|
En hoe zit het nu met het gerucht over de Wieth Ferrari 550?
|
Waar blijft de deelnemerslijst van de 24 uren!!
|
Quote:
|
Quote:
|
Ik ken de prijs. Doe je mee?? :D :D
|
Re: 24 uren van Zolder preview
Quote:
|
Mondello, Snetterton en Vallelunga en nu Zolder...
|
WIE KAN MIJ AAN DE DEELNEMERSLIJST HELPEN AUB !!!
|
Ik vrees dat je voor een volledige lijst de race zelf zal moeten afwachten,
verlede jaar waren er in de laatste week nog flink wat stoeltjes in te vullen Je kan ook alle stukken bij mekaar plakken die je links en rechts tegenkomt, laten we als basis 24uren.be nemen, we weten dat de biturbo van pkgl niet rijdt, Bert rijdt op de viper, Fred op de C5R De mini crew is vervolledigd en staat hier ergens in een forum, Jack pirelli en de vierde piloot ontsnapt me even. Als iedereen de verschuivingen die hij kent toevoegt zullen we wel tot iets komen dat op een lijst trekt zeker :D |
Quote:
Zal er morgen eens achter luisteren in Zolder en als ik hem heb , laat ik zo spoedig mogelijk iets weten hier . |
Re: Re: 24 uren van Zolder preview
Quote:
|
Re: Re: Re: 24 uren van Zolder preview
Quote:
http://www.motorsport.com/photos/gra...ay-eg-0655.jpg |
Uiteraard, dat had iedereen wel door ( hoop ik ) ...
Laten we het er op houden dat Zolder de vierde grote Europese 24 uren is. Daytona is/was toch ook een grote wedstrijd, spijtig van die kleine reglementswijziging waardoor die verschrikkelijke Daytona Proto moeten meerijden. Laten we hopen dat ze hun les geleerd hebben aan de andere kant van de grote plas. |
De voorlopige deelnemerslijst zal binnenkort verstuurd worden, ontbreken:
- GLPK Porsche - één van de twee geel-zwarte Marcos Mantis - BMW M3 GTR Severich - Buurman en/of Euser Komen er bij: Dewalt TVR Sythoff M3 GTR 1 Porsche GT3-RS RTM zet 1 extra wagen in Enkele BMW's, een Golf ... Dit is zeer voorlopig natuurijk, maar uiteindelijk zal de deelnemerslijst 85% of 90% van de normale deelnemers bevatten en komen daar enkele (mooie) guests bij. |
Quote:
24u.be |
Quote:
:) |
Quote:
Wat betreft de deelnemerslijst; er is momenteel nog geen enkele officiële lijst beschikbaar. Om de hele simpele reden dat de inschrijvingen nog bezig zijn... Via www.24u.be zullen we jullie trachten, aan de hand van newsflashes en persberichten die ons worden toegezonden, op de hoogte te brengen van de lopende inschrijvingen. Ik doe hierbij dan ook alvast een oproep aan teams, teammedewerkers, piloten en andere om hun commentaren, persberichten enzovoorts door te zenden naar info@24u.be. Wij zullen zeker melding maken van al de bekomen gegevens (nadat we ze wel hebben nagecheckt). |
24u.be is door Circuit Zolder zonet in het bezit gesteld van een VOORLOPIGE deelnemerslijst voor de 24uren van ZOLDER.
Zodra we onze gegevens hebben gecontroleerd zal een aanvulling gebeuren op onze NIEUWSPAGINA'S |
Vetters/ Daelemans zullen er waarschijlijk niet bij zijn. ( heeft ronald mij zondag gezegt).
De porsche van GLPK toch ook niet?, Bert ging meerijden met de viper. Kenis en severich zullen ook niet met de GTR rijden. (koplampen zijn kapot ;) toch wel belangrijk voor de 24U.) Alle dat is wat ik tot hier toe weet. |
Via de tam-tam heb ik vernomen dat inzet van Uscarworldracing (TC) beperkt zou blijven tot 1 wagen..........en wellicht helemaal geen. Men was ook bezig om te kijken of Wijnen (de een-armige bandiet :D) op een andere wagen kon meerijden.
|
Vierde piloot op de DAIKIN BMW is Stephanie Boden. Morgen zal ze voor het eerst rijden met de BMW.
Ze zal Alexandra Van de Velde, Kelly Jamers en Christian Van de Velde vervoegen. |
Door een kleine technisch probleempje ( mijn webmaster zit nl aan de BBQ ... ;) ) is de deelnemerslijst nog niet on-line op www.24u.be
Om onze trouwe paddockers alvast een voorsmaakje te geven kan U vanaf NU de deelnemerslijst (zoals deze gekend is door Circuit ZOLDER ) HIER bekijken. Vanaf morgen kan U natuurlijk ook terecht op de website. |
Quote:
|
Quote:
2 de deelnemerslijst is al 4 uur aangepast 3 Alexandra Vandevelde staat nog niet op de deelnemerslijst (kan het team even bevestigen voordat ik haar er op plaats) 4 Er is een nieuw persbericht verschenen (enkel nog in het nederlands; vertalers?) 5 ik ga mij nog een pintje gaan nemen... |
Quote:
Aangezien ik me momenteel een beetje bezig hou met de teamplanning zal ik het wel weten zeker. |
USCARWORLDRACING dan toch met een Clio, hebben zeker naar vorig jaar gekeken toen een witte Clio geen onaardig resultaat neerzette. Het was zo'n Clio met van die rare stickers ;)
Voor de mensen van 24U.be.is het mogelijk om de teamnamen erbij te zetten. 10 * Trommelke en 35 * Excelsior komt wat verwarrend over......... Dat zie je overigens ook vaker in programmaboekjes, de argeloze toeschouwer snapt daar dus geen r*** van. |
Quote:
|
Nope, het zijn de gebroeders Grouwels...rijden dit jaar met de BMW in de TC.
Van een van de sponsoren heb ik gisteren vernomen dat het ietwat aan het onweren is binnen dat team ;) |
Jef Van Samang en Kurt Raes hebben vandaag voor de eerste maal de MSE-BMW aan de tand gevoeld...
beide piloten zijn alvast onder de indruk...!! hopelijk de BMW ook...! ;-)) veel succes!! |
Quote:
Ik heb voor de teamnamen gekozen... |
Volgens mij heb ik dat dan gisteren gezien op prive-pagina van Fordje...........
In ieder geval teamnamen zijn duidelijker dan die renstalnamen. Ben trouwens benieuwd naar die wagen van System Force, is het de RS van het FIA GT 2002 of die opgewaardeerde 911 nogwat uit het Dutch Supercar Challenge.......... |
Heb vandaag bij verschillende instanties gevraagd of gebeld ivm de officiele deelnemerslijst voor de 24 uren , maar geen één kon uitsluitsel geven wanneer hij mag vrijgegeven worden, dus zal het nog ff gissen zijn wie wat en bij wie rijd . Sorry guys i did my best !!! Als hij vrijkomt , dan zullen ze het hier wel gauw genoeg weten vermoed ik . Dus nog wat geduld oefenen zeker !!! C you .
|
Quote:
|
Wat wil je daar mee zeggen ? Dat jij het alleen recht hebt om de deelnemerslijst te laten zien !! Ik heb hier altijd het gevoel gehad dat iedereen zijn zegje mag doen en laten zien . Remember Ru.... en consoorten , wil jij soms ook die weg opgaan . BTW ben eens op jouw site gaan kijken en de lijst is NIET up-to-date hoor . C U
|
Quote:
www.24u.be is NIET de site van WRR, maar is een ONAfHANKELIJK nieuwsmedium. Bart zijn taken liggen als webmaster louter bij de opmaak en onderhoud van de site. Als je de site eens goed bekijkt zal je zien dat er een 6 tal vaste medewerkers zijn, waaronder ook mensen van Circuit-Zolder. www.24u.be werkt dan ook zeer nauw samen met Circuit-Zolder en zal ook in die zin steeds trachten een neutrale maar correcte positie in te nemen. De opzet van het initiatief is een volledige, maar correcte verslaggeving van de 24uren. Zonder hierbij enig team te bevoor- of benadelen. Wat betreft de gepubliceerde deelnemerslijst. Dit is een OFFICIELE maar ZEER ONVOLLEDIGE lijst (staat trouwens duidelijk in het persbericht vermeld !) Iedereen weet dat elke dag nog teams inschrijven of dat piloten worden bekend gemaakt. Onze lijst hebben we op afgesloten op woensdag 6 augustus. Dit wil zeggen dat alle inschrijvingen tot op dat moment zijn opgenomen. Indien intussen bijkomende inschrijvingen zijn, of wijzigingen, zijn deze natuurlijk nog niet verwerkt. Een volgende lijst wordt eerstdaags gepubliceerd en zal dan ook weer wat meer gegevens bevatten. We gaan geen discussies of wedstrijden houden over wie het eerst aan informatie geraakt. Wat www.24u.be wel zal doen is trachten ervoor te zorgen dat de gepubliceerde gegevens zo correct mogelijk zijn. We publiceren dan ook ENKEL de OFFICIEEL VRIJGEGEVEN lijsten van Circuit Zolder. Info die we via andere wegen ontvangen kan mogelijk als "waarschijnlijk" worden beschouwd, maar enkel nadat alles geverifieerd is en inderdaad als bevestigd wordt gezien kan worden aanvaard als correct. We hopen hiermee wilde geruchten en speculaties tegen te gaan. Daar heeft niemand wat aan. Dit alles sluit niet uit dat we geen info willen ontvangen of gebruiken vanuit de teams of de entourage... In tegendeel ! Maar we zullen deze info steeds onder voorbehoud plaatsen tot ze kan worden bevestigd. Nog even dit: Heb je voortaan nog opmerkingen of commentaren, had ik die graag ook persoonlijk ontvangen. Zo kunnen we samen de zaken verbeteren en op een hoger niveau brengen. Alvast bedankt ! Alle info kan je sturen naar info@24u.be of naar 24u-be@pandora.be Patrick Hendrickx Coördinatie www.24u.be 2003 |
Donderdag heeft Stephanie Boden voor het eerst gereden met de Daikin BMW n°55. Ze was er meteen mee weg en draaide heel vlotte rondjes. Ben een paar ronden meegereden om haar wat instructies te geven maar ze voelde de wagen meteen goed aan.
Alexandra Van de Velde, Kelly Jamers, Stephanie Boden en Christian Van de Velde zullen een goed team vormen voor de komende 24 uren. |
Quote:
een bezorgde fan |
Quote:
Raar, dacht dat daar alle info op stond :D |
1-0 voor AJ !! :D :D
|
All times are GMT +2. The time now is 05:03. |