![]() |
24u.be was wederom een succes !
Als stichter van 24u.be wil ik de volledige werkgroep feliciteren met de geleverde prestaties. Voor het tweede jaar opeenvolgend blijkt deze internet coverage van de 24 Uren van Zolder een schot in de roos te zijn. De inzet van de medewerkers wordt door alle betrokken partijen naar waarde geschat, en ook de mensen van Circuit Zolder lieten meermaals hun waardering blijken. Er zal dan in de komende weken ook gepraat worden over een verdere samenwerking en een eventuele verdere uitbreiding van dit project.
Wanneer op het einde van de week de statistieken afgesloten worden, zal het tellertje waarschijnlijk op zo'n 1 miljoen hits staan ! Wensen jullie de 24 Uren van Zolder nog eens fase per fase te herleven en te analiseren ? Dat kan natuurlijk, via de live-tracker van www.24u.be . Je treft er alle wedstrijdfeiten. Maar natuurlijk tref je op de site ook een pak verslagen, foto's en nog zo veel meer... Werkgroep 24u.be : een welgemeende dikke proficiat aan alle medewerkers ! Dries De Smet |
Ik heb hier niet veel aan toe te voegen.
De zaken zijn misschien nog niet helemaal doorgedrongen, maar toch zeker al dit: "De meeste mensen van ons team heb ik gisteren al persoonlijk gefeliciteerd, voor diegene die ik zou gemist hebben; nogmaals: Bedankt allemaal, het waren verdomd zware uren en dagen, maar het resultaat is er naar !!! " Natuurlijk ook bedankt aan de externe medewerkers en assistenten ! EN de sponsors niet vergeten he ! Patrick Hendrickx ook namens Peter, Bart en Werner ! En nu ??? Afkicken zeker :D :D En vooral VEEEEEEEEEEEEEEEEELLLL slapen ;) |
Fordje heeft mooi praten hierboven :D :D
Slapen ?? Hij vergeet er wel bij te vertellen dat www.24u.be deze week nog volop zorgt voor nabesprekingen, extra foto's en info. Alle teams kunnen dan ook nog steeds hun persberichten blijven zenden naar info@24u.be. |
guys ... thx
Ik kon jullie info goe gebruiken tijdens het werk ... It wasn't a boring nightshift this weekend :) |
proficiat mannen ;)
|
Betreft Clio Us Carworld
Hello,
Weet iemand hoe die mannen geeindigt zijn met hun clio? Doei Luc GM Racing |
ze zijn 18 de geworden op 104 ronden van de winnaar
|
Ikke
Hello,
Dank u voor informatie :) Niet slecht,hé? Doei Luc GM Racing |
Terug on-topic!
Bedankt aan de mannen van 24u.be voor de live-coverage, foto's... Hopelijk zijn jullie er volgend jaar weer! Ook RIS en HIBN verdienen alle lof. Er zijn weinig (of zelfs geen) etmaalraces die zo'n internet coverage krijgen. We zijn verwend :) |
Heb vandaag 24u.be eens bezocht...........tis achteraf mooi geworden. Goed gedaan! Mis in het live nieuws de crash van de Corvette tijdens de late avond.........zeker niet gezien, het was al donker ;)
Als we nu nog eens draadloos internet op post konden krijgen was het helemaal perfect. ;) Zou dat geen primeur zijn voor Zolder?, haal je de wereldpers mee. Kost niks, gewoon zo'n provider gek maken :D :D |
Quote:
|
Hulde Hulde Hulde!
|
bende lawaaimakers, gelukkig heb ik nog wat sigaretten kunnen afsmoren anders was het voor niks geweest.
En Guy, hoe was de kreeft? |
Quote:
Nee, Corvette kon niet wachten met crashen tot we onze kleine hik-up van de tracker hadden hersteld. Jammer ;) Maar we hadden wel fotomateriaal hé ! Toch bedankt ook aan ALLE marshalls voor " A Good Job Well Done". Ik had het geluk tijdens de nacht een bezoek te mogen afleggen aan de koersdirectie en dienst veiligheid. Dit heeft me meer info bijgebracht over de achtergronden van deze race (en ook andere wedstrijden op circuit). Je mag de taak van die mensen niet onderschatten. Ervaring en race-inzicht spelen daar een belangrijke rol. Het is dan ook niet meer dan normaal om ook deze mensen te feliciteren. Zowel de baanposten als de koersdirectie zorgden er weer voor dat het een veilige en reglementaire race werd. |
Welgemeende proficiat aan de mannen én vrouwen van 24u.be.
Sorry voor die pipo die kort na middernacht wat onnozel kwam doen ... |
Heb tussen de papflessen en het gehuil steeds de race mee zitten volgen hier.
Zeer knap gedaan en ook van hier uit een dikke proficiat aan iedereen die hieraan meegeholpen heeft. Volgens mij kan dit nog sterk groeien, ook naar andere events op Zolder. Korte berichten waren schitterende info + klassement met de foto's. Heel knap |
Quote:
|
Quote:
|
Bwa, het gaat over "nen pipo", zal dus waarschijnlijk wel iemand "van een Engelstalige site die hier vrij veel reklame maakt", geweest zijn... :D :D :D
|
Weer wat Vlaams geleerd, weet nu wat een hakker is en dat je zo'n onbenul dus 'nen pipo' noemt. Bij ons is 'nen pipo' iemand die naar links richting geeft en het tegenovergestelde doet. En die reden er heel wat rond het voorbije weekend! Gelukkig bleef 24u.be wel in het juiste spoor.
|
Proficiat 24u.be crew !
|
Mijn pc heeft van de eerste tot de laatste minuut van de race opgestaan(op de site van 24h.be).
Gewoonweg schitterend!!!!!! PROFICIAT!!!!! |
Met die "pipo" had ik het inderdaad kunnen hebben over Eric D. :), maar in dit geval ging het over de hacker die in naam van pitstop.tv kwam spammen en vervelend doen ...
De puber is er -gelukkig voor hem- vrij snel mee gestopt. Maar dat betekent niet dat we het daarbij gaan laten. |
Quote:
Joost :no: :no: Even serieus; In tegendeel, we zijn vereerd van mensen als Eric en Peter een schouderklopje te krijgen. Als je van een "pro " een pluimpje krijgt, dan neem je dat met beide handen aan en steek je dat met plezier op je hoed. O ja, Peter... die hacker? Sturen we die niet gewoon door naar een engelstalige betaalsite :D :D ;) |
Quote:
Off topic maar toch... |
Quote:
Mijn felicitaties aan het 24u.be team had ik al in een andere post gezet, maar bij deze herhaal ik het graag nogmaals: WELL DONE!! Ik had me gemeld als standby voor gelijk welke jobjes, maar heb niet veel moeten doen. Prima zo (is niet dat ik me verveeld heb). Weet gerust te zeggen wanneer jullie aan de editie 2004 beginnen. Ik wil gerust helpen om er absolute top coverage van te maken... |
Er is toch een **** geweest die het nodig vond om mijn aankomst op het circuit op zondag aan te kondigen vanuit de speakercabine.... Ik ga hier geen namen noemen maar er zat een franse term voor brood in...
Joost |
Ik ben heel blij en fier te mogen aankondigen dat www.24u.be op dit moment OFFICIEEL meer dan 1 miljoen "hits" heeft genoteerd.
We hebben zonet onze cp stat's binnengekregen en de teller staat nu op 1.034.885 :+ :eek: |
Ja manne,
stop nu maar met de hele tijd als een gek op de site te klikken... :+ |
Joost,
dit is off topic, maar ge zijt me nen kadéé. Kweet da ik u nu kan opjagen met men taal ma daveu doen ik het. Nu terug on topic ... ja mannen van 24u.be, ... proficiat voor jullie werk. Was leuk om op jullie info terug te vallen tijdens het werk. En zoals Driesco zegt, misschien kan dit ook wel voor andere evenementen op Zolder ??? Sorry dat ik misschien wat laat reageer, heeft niets met het feit van Limburger te maken (lol) maar eerder met het feit dat ik wat lang in mijn nest heb gelegen vandaag. Oorzaak was de steengoede fuif en nog betere pinten tijdens de fuif van het Belang van Limburg !!! |
voor de mensen die het nog niet moesten weten, vanaf heden zijn er worsten te verkrijgen bij fordje en wel 3 soorten, kleine worstjes, kleine pikante worstjes en grote worstjes :D
Voila Patrick mijn bijdrage om van uw marchandise af te geraken :D:D |
Quote:
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmm Wel tijdig reserveren want elke zaterdag staat Fordje in Kapellen op de markt luidkeels "socisseuuuuh.... pikante socisseeuuuuh" te roepen.. |
Is er nog erwtensoep ook ? :D
enkel spijtig dat ik niet nader kennis heb kunne maken met stephanie he, een of ander "ottooke" was me weer voor. ;) |
Quote:
Joost |
Goeiemorgen allemaal,
en vooral aan het 24u.be team. Jongens , ik wou nog even kwijt dat ik een schitterend weekend heb beleefd. Het was vermoeiend maar de samenwerking als team was enorm tof. Voor mij was het de eerste keer dat ik en Hilde ons steentje konden bijdragen voor www.24u.be . en het zal niet de laatste keer zijn . Bij deze wou ik jullie ook feliciteren , jullie hebben niet alleen verstand van auto's maar ook van vrouwen , want gedurende het hele weekend zijn we door jullie opgevangen en in de watten gelegd , niets kwamen we te kort , behalve slaap dan. het was gewoon een tof team. Hilde en ik zijn enorm blij dat we daartoe mogen behoren. groetjes, Bien en Hilde |
Ook van mij een dikke proficiat aan de mensen van 24u.be. Website was altijd meteen up-to-date en de verslagen zijn echt prachtig(met foto's :cool: ). Ik kan niet wachten op die verslagen die deze week nog komen. 'k Zou zeggen: ga zo door en tot volgend jaar he.
Martijn |
Quote:
en ik denk dat het eerder omgekeerd was, ik denk dat jullie ons in de watten gelgd hebben, koffie maken, boterhammekes smeren, spaghetti maken,... juist spijtig dat we geen blikkenopener hadden soit das dan diets voor volgend jaar :D |
Ik kan me aansluiten bij de positieve commentaren hierboven. De site 24u.be is een mooi voorbeeld van hoe teamwork tot fantastische resultaten kan leiden.
Voor mij persoonlijk was het leuk om al die teams en hun piloten eens in levende lijve te kunnen zien en met sommige te kunnen praten. Over de opvang door de heren kan ik net zoals Bien en Hilde niet klagen. Alleen: die worstjes met pikante smaak: niet te vreten! Maar geen erg, na al die slapeloze uren had mijn maag allesbehalve zin in saucijsjes :D |
Mijn voornemen voor volgend jaar....
Meer tijd in 24u.be (als k nog mag :D), en zien da'k actiever kan meewerken tijdens de 24u zelf (maw, enkel 24u.be) |
proficiat aan heel de crew van 24u.be .....
De 24 uren van Zolder waren (net als vorig jaar) weer goed te volgen door de combinatie van live-tracker en timing van RIS .... Dit aangevuld met een selectie artikelen en foto's maakten het geheel de moeite waard. Volgend jaar meer van dat zeker ..... Misschien iets meer aandacht besteden aan de technische capaciteiten van de site zodat problemen met de live-tracker vermeden worden. airco |
All times are GMT +2. The time now is 02:59. |