![]() |
DePaddock Prono: GP F1 Japan
Pole M. Schumacher 1.32.654
Snelste ronde Raikonen 1.32.954 1. R. Barrichello 2. M. Schumacher 3. Alonso 4. Raikonen 5. Ralf schumacher 6. Coulthard 7. Webber 8. Button |
Pole Raikkonen 1'31"625
Race : 1. Raikkonen 2. R.Schumacher 3. Montoya 4. Alonso 5. Trulli 6. Barrichello 7. Sato 8. Fisichella 9. M.Schumacher :D |
1.30.658
Juan Pablo Montoya |
1'32"777 - Montoya
|
Timing Japanese Grand Prix
vrijdag 10 oktober 01:30-03:30 F1 Tests 04:00-05:00 Friday Free Practice Session 1 07:00-08:00 Qualifying Session 1 zaterdag 11 oktober 02:00-02:45 Saturday Free Practice Session 2 03:15-04:00 Saturday Free Practice Session 3 06:30-06:45 Warm-Up Session 07:00-08:00 Qualifying Session 2 zondag 12 oktober 08:00 Race Net zoals de FIA, hebben wij dus ook ons eigen, nieuwe reglement: 1) De 'depaddock prono 2003' houdt rekening met het dubbel-kwalificatiesysteem. Aangezien de coureurs reeds op vrijdag lekker vechten voor hun startpositie gaan de tijden van vrijdag ongetwijfeld dichtbij de pole-tijd van zaterdag liggen. Dit zorgt voor een open strijd in pronostiekjes, want de eerste kwalificatie op vrijdag mag je als indicatie gebruiken bij jouw voorspelling. Hoofdzaak is dan, jouw pronostiekje voor de eerste zaterdagtraining te posten. Reeds ingegeven tijden mogen aangepast worden tot zaterdag, door middel van 'edit'. Na de eerste zaterdagtraining posten = niet 'gekwalificeerd' 2) De puntentelling nemen we over van het FIA-systeem: De prono die er het dichtst bijzit, krijgt 10Pt, gevolgd door 8,6,5,4,3,2 en 1. 8 Personen kunnen dus in de punten vallen, reden te meer om eens lekker mee te gokken ! Alle betwistingen worden in eer en geweten door de depaddock-admins beslecht. Meerdere deelnames worden verboden. Je bent volledig vrij om mee te doen wanneer je wil, als je je maar aan het reglement houdt ! Prono's binnen voor zaterdag 02 uur ! Vrijdagkwalificatie mag gebruikt worden als indicatie. Good Luck ! Hou vanaf nu ook rekening met wie de pole neerplant; een juiste gok kan je een extra puntje opleveren ! |
http://users.skynet.be/bk284908/pronoame.jpg
Laatste race, laatste prono ! Wie wordt de eindwinnaar ? |
1.30.981 - R. Schumacher
|
1.30.652 M.Schumacher
|
Allez, vooruit als één van de eerste "toppers" buiten AJ dan :) :
1.30.891 M. Schumacher En moge de beste winnen, 't was in ieder geval héél plezant en hopelijk doen we dat weer volgend jaar, bedankt aan diegenen die telkens de standen hebben bijgehouden. |
Quote:
|
M. Schumacher 1.30.781
|
M. Schumacher 1.30.333
|
1'31''823 m SCHUMACHER
|
1:30.414 --> M. Schumacher
|
1:30.682 m.schumacher
ik ga er volledig voor. Succes aan de overige "titelkandidaten" ;) greetz |
1m31.000 M.Schumacher
|
1.30.675 M. Schumacher
|
1.30.532 M. Schumacher
|
Pole: M. Schumacher 1:30.851
|
Pole: K Raikkonen 1:30.907
Race:
|
pole MS: 1min 30.000
race: MS RB KR JM DC RS JT JW |
Montoya 1:30:492
Race: Kimi Montoya Barrichello Ralf Schumacher Alonso Sato Trulli Panis Frentzen |
Pole: 1.30.645 --> Trulli
|
Ik denk dat ik hier een goede zaak gedaan heb in het klassement.... :confused:
nu wat wachten op de puntenverdeling.... |
puntenverdeling komt er dadelijk aan.....ik ben namelijk ne langslaper :D
|
Inzendingen en uitslag:
http://users.skynet.be/bk284908/pronojap1.jpg De laatste 10 punten gaan naar AJ ! Stijnconincx gaf een kwartiertje te laat binnen... Niemand voorspelde Barrichello op pole. Eindstand en paddock-pronokampioen volgt ! |
AND THE WINNER IS:
http://users.skynet.be/bk284908/eindstand.jpg AJ ! Dankzij z'n zege in Japan springt hij boven johan, hhugo en yvdp naar de top, en mag hij zich paddockpronokampioen 2003 noemen ! Een welgemeende proficiat ! Ook bravo aan Hhugo, die zijn titel tot de laatste moment verdedigd heeft, en nog knap tweedes werd. Johan, die samen met yvdp als leider de laatste GP deed, moet zich tevreden stellen met het derde plaatsje, omwille van die ene DNQ...Maar toch een knappe prestatie ! Yvdp valt net uit de top3, na een lange tijd op plaatsje 1 gestaan te hebben. Volgend seizoen beter ? ;) |
Dan rest er mij enkel nog een dankwoordje aan alle deelnemers (29 man), aan yvdp en bart voor het in goede banen leiden van de prono als ik niet aanwezig was, en natuurlijk ook aan DePaddock :)
Tot volgend seizoen, dat reeds van start gaat in Melbourne, Maart 2004 :D Ciao, Finish. |
Quote:
YES !!! JOEPIE !!! YEAH !!! Heb hier thuis net een fles champagne leeg gespoten :+ :+ Bedankt Finish, heb dit jaar heel veel plezier beleefd aan deze wedstrijd! Heb in het midden van het seizoen al even op kop gestaan en heb regelmatig mijn puntjes gesprokkeld. Nu maar hopen dat Kimi mijn voorbeeld volgt morgenvroeg door vanuit een bijna verloren geachte positie de laatste GP te winnen :cool: Volgend jaar zal ik zeker mijn titel proberen te verdedigen, dat het seizoen 2004 maar snel begint :gas: |
Quote:
|
|
Proficiat AJ, Hhugo en Johan. Ook Finish nog even bedanken als organisator & puntenteller!
|
merci finish, en ge moogt er zeker van zijn dat ook ik volgend seizoen weer van de partij zal zijn. :)
proficiat aan de podiumbeesten. |
Aan degene die gewonnen hebben, proficiat!
Aan degene die niet gewonnen hebben, ....eum,... ook proficiat! Ook een mercike aan het adress van finish, en volgend jaar ben ik van de eerste race van de partij. |
Jep, al het tweede jaar dat ik meedoe en dit seizoen was wel ongemeend spannend :)
Uiteindelijk nog wat puntjes gesprokkeld in de laatste race, zoadat de 8ste plaats de mijn is. heel veel sterkte aan yvdp, want ik weet wat het is om in de laatste race van het podium te worden gekegeld. Kben er een halfjaar nie goe van geweest :p Sterkte kerel :D :D en tot slot natuurlijk een proficiat aan de nieuwe champ en aan finish natuurlijk voor dit leuke initiatief :) |
thx Lambo... Ik zal dan maar niet van de brug springen zeker ;)
greetz |
Proficiat AJ :applaus:
Bedankt Finish voor het puike werk. (sorry dat ik soms niet kon wachten om te posten hé. :D :cool: |
Dankuwel
|
Allez, proficiat aan iedereen! Als ze allemaal in 2004 terug opnieuw meedoen, dan zullen we met 30 zijn, wat Huudo zal dan ook meespelen. ;)
|
proficiat AJ met de overwinning.
+Finish voor de wedstrijd. :) |
All times are GMT +2. The time now is 07:58. |