De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Meetings (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Michel Vaillant : the movie (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6465)

Sennake 13-11-2003 20:07

Michel Vaillant : the movie

Ok, dan gaan we het democratisch oplossen. Iedereen die de film wel wil gaan zien op 19 november mag een stem uitbrengen. Dan zien we wel waar we uitkomen. We spreken wel af dat wie stemt op "mij maakt het niet uit" d'office akkoord is met gelijk welke zaal natuurlijk...

Werner333 13-11-2003 20:12

Ik heb Antwerpen gezet. Hasselt is voor mij ook OK. Zolang het maar niet Brussel is.

Sennake 13-11-2003 21:14

Ik heb van mijn admin-rechten (mis)bruik gemaakt om hetzelfde te doen :)

Bart.Vandecavey 13-11-2003 21:30

Ik ga dus de 18de kijken en zal jullie dan 's avonds alles in geuren en kleuren vertellen evenals hoe het plot in elkaar zit :D

Speesman 13-11-2003 22:08

Ik kan, zoals reeds gezegd, de 19de niet meekomen omdat ik al moet gaan karten :(
Moest er een wonder plaatsvinden en de karting snel gedaan zijn, dan kom ik misschien nog af, maar kans daarop is even groot als de lotto 20 keer na mekaar te winnen :)

Rrubinio 13-11-2003 22:39

Als het Hasselt word ga ik zeker mee, Antwerpen en Brussel haal ik niet vermits ik moet werken tot 18u30

PS: Goed nieuws voor de Michel Vaillant striplezers, ter gelegenheid van de introductie van de film krijg je bij aankoop van één strip een tweede gratis.
Alleen bij de betere stripwinkel !

A.J. 13-11-2003 23:13

Quote:

Originally posted by Rrubinio
PS: Goed nieuws voor de Michel Vaillant striplezers, ter gelegenheid van de introductie van de film krijg je bij aankoop van één strip een tweede gratis.

Welke zijn de betere stripwinkels ??

flugel 13-11-2003 23:15

Quote:

Originally posted by A.J.
Gouden gids !
Rubriek moogde zelf zoeken :D

Bart.Vandecavey 13-11-2003 23:23

Quote:

Als het Hasselt word ga ik zeker mee, Antwerpen en Brussel haal ik niet vermits ik moet werken tot 18u30

Ik had ze al alle 4...

Sennake 13-11-2003 23:25

Quote:

Wel leuk voor de trouwe lezers die natuurlijk alle strips van Michel Vaillant al hebben :frusty:

A.J. 13-11-2003 23:42

Quote:

Originally posted by flugel
Gouden gids !
Rubriek moogde zelf zoeken :D

Heb het een beetje opgezocht maar in de meeste "strip"winkels mag je pas binnen boven de 18 jaar :D

Rrubinio 13-11-2003 23:51

Quote:

Ik ga regelmatig eens langs bij
Wonderland in Hasselt (voorlopig op de botermarkt)
........????........... in de Gallery de Ware vrienden in Hasselt.

maar we zijn :Offtopic: vrees ik

A.J. 13-11-2003 23:56

Ik zie het niet zitten om naar Antwerpen te gaan, maar zo te zien zijn we toch al met een plezant groepje die naar haselt willen komen. Hoe laat aan de ingang??

moore 14-11-2003 00:40

voor ons is het ook het gemakkelijkste hasselt :)

Scapa 14-11-2003 05:25

Dit vraagt gewoon om een meeting in Antwerpen en één in Hasselt tegelijkertijd. Een primeur voor Depaddock :)

Jan 14-11-2003 10:55

Quote:

.

Sinds wanneer behoren de Colruyt en de Fun tot de "betere stripwinkels"???
't Lijkt mij gewoon een algemene promotie en slechts een beperkt aantal titels uit het werk van Jean Graton maken daar deel van uit.

Wat Michel Vaillant: The Movie betreft kan ik voorlopig niet antwoorden. Ik ben nog steeds in de running om tickets te winnen......voor Kinepolis Leuven.

jan

Raceboy 14-11-2003 14:24

Quote:

Originally posted by jan

voor Kinepolis Leuven.

Ni moeilijk doen he :D ;) :rolleyes:

NOx 14-11-2003 18:20

Ik wil ook wel meegaan,
het makkelijkst is voor mij Kinepolis Hasselt...

Tot wanneer loopt deze poll eigenlijk? (zeg nu ni tot den 19e om 19u30 eh), m.a.w., wanneer weten we waar we moeten zijn?

Sennake 14-11-2003 19:38

De 18e zullen we hier alles nog eens op een rijtje zetten en dan kan iedereen gaan kijken waar hem het best uitkomt, en tevens weten waar en om hoe laat de beide groepen afspreken.

A.J. 15-11-2003 11:48

Lap!!! nu wou ik met een hele bende van depaddock naar Michel Vaillant in Kinepolis Hasselt gaan kijken op woensdag 19/11, win ik toch zeker geen twee gratis tickets voor dinsdag 18/11 . Maarja, als hij goed is ga ik woensdag voor de tweede keer kijken, of om met popcorn te gooien :D

moore 15-11-2003 12:27

awel dan hebt gij geluk andy ik kan er om bepaalde reden niet bij zijn :( ik zal hem dan wel later gaan kijken

NOx 15-11-2003 12:46

Quote:

Lap!!! nu wou ik met een hele bende van depaddock naar Michel Vaillant in Kinepolis Hasselt gaan kijken op woensdag 19/11, win ik toch zeker geen twee gratis tickets voor dinsdag 18/11 . Maarja, als hij goed is ga ik woensdag voor de tweede keer kijken, of om met popcorn te gooien :D
Ik heb het zelfde "probleem" :D
Maar als het in Hasselt doorgaat de woensdag, kom ik waarschijnlijk ook nog langs.

PS: dank u KANAALTWEE :)

boosterke 15-11-2003 12:50

die 2 die de tickets gewonnen hebben kunnen toch al 2 mensen vant forum meeneme :d:d:d

Sennake 15-11-2003 13:43

Ja lap, ik heb het ook zitten ( :D ). Een duoticket gewonnen voor de Michel Vaillant-film op MAANDAG 17/11 om 20.00 uur in Metropolis Antwerpen ( :D 'k ben den eerste). Niet dat ik dat niet plezant vind, maar op die manier worden al onze mooie plannen in de war gestuurd natuurlijk...

Maar geen nood : ik ben er zeker van dat de film zo goed is dat ik op 19/11 nog eens mee ga kijken :)

Ik heb trouwens direct aan mijn vrouw gevraagd of ze moest werken maandagavond, want anders had ik hier 1 ticket verloot, maar ze is vrij en zou graag meegaan... 't Zal voor een andere keer zijn dus.

Raceboy 15-11-2003 14:14

Ik heb dus een kaart voorr 19/11. Maar dan in den UGC in Antwerpen.

NOx 15-11-2003 14:18

Quote:

Originally posted by boosterke
die 2 die de tickets gewonnen hebben kunnen toch al 2 mensen vant forum meeneme :d:d:d
Ik zie mijn vriendin straks, dus als ze ni mee kan/wil gaan den dinsdag, zal ik zeker die kaart verloten.
Maar ik weet straks/morgen pas meer dus nog eventjes geduld :D

A.J. 15-11-2003 14:23

Quote:

Originally posted by raceboy
Ik heb dus een kaart voorr 19/11. Maar dan in den UGC in Antwerpen.
Tegen dan staat het hele verhaal van de film al in geuren en kleuren op depaddock :D

Jan 17-11-2003 17:31

Ik ben al serieus aan 't aftellen naar 20 uur vanavond, dan wordt het zeker en vast genieten van de twee gewonnen tickets.
Domien (mijne junior) heeft ook al zijn prioriteiten gesteld en gaat hiervoor een voetbaltraining overslaan.
Ben eens benieuwd of ik ergens een figurantenrol heb gespeeld, de camera had ons in ieder geval in 't vizier, maar omdat ik toen niet geschoren was veronderstel ik dat ze de scene er hebben uitgeknipt. :D Mijne Le Mans maat was er onbewust (?) op gekleed met zijn rugzak van het merk "Leader".

jan

Sennake 17-11-2003 17:52

Allee, dan gaan wij samen (maar wel op verschillende locaties) de film ontdekken ;)

Jan 17-11-2003 18:06

Quote:

Originally posted by Sennake
Allee, dan gaan wij samen (maar wel op verschillende locaties) de film ontdekken ;)
Ah ja, want er zijn er die denken dat jij van Aaantwaaarpe bent :D :D :D

Als echte Brabander trek ik dan maar naar mijn hoofdstad he ;)

jan

Sennake 17-11-2003 23:41

Prachtige film, sjiek in elkaar gezet, zeker als je weet dat er in werkelijkheid maar 1 Vaillant en 1 Leader in Le Mans gereden hebben (in de kwalifs en de race dan toch). Mogelijk hebben ze in de weken na de 24 uur van elk 2 wagens ingezet (zoals het ook het geval was in "Le Mans" van Steve McQueen...

Verder ga ik over het scenario NIETS verklappen.

Wel enkele vaststellingen :
[list=1][*]De "Vaillants" rallywagens blijken gecamoufleerde Peugeots 206 te zijn...[*]Michel Vaillant zijn privé-Vaillant blijkt een mooi blauw gespoten Pagani te zijn...[*]Ook de Vaillantes "Grand Défi" komen in de film voor als "testwagens"...[*]Bekende personages die we in de film tegenkomen zijn Michel en Jean-Pierre Vaillant, Steve Warson, mama en papa Vaillant, Gabrielle Spangenberg (die voor de gelegenheid een Belgische blijkt te zijn), Julie Wood, en voor de "slechterikken" natuurlijk Ruth, Bob Cramer, en (enkel op een foto) de Leader himself.[*]Je gaat racescenes zien uit de rallywereld (rally van Canada?), uit de "testwereld" op het privé circuit van Vaillant en uit Le Mans.[*]Minstens 2 bekende scenes uit de strips van Vaillant zijn overgenomen in de film. Wie vindt ze?[/list=1]

Jan 18-11-2003 00:43

Inderdaad een schitterende film, met alle ingrediënten van een echt Michel Vaillant-verhaal. Ik ga jullie verder niets verklappen, jullie moeten zelf maar gaan kijken.

Zonder iets over het verhaal te onthullen toch even deze bemerkingen:
- Ruth vertoont nogal wat uiterlijke trekjes van Milka Duno, heeft die soms een tweelingzus?
- in het eerste halfuur vond ik de extreme close ups van de gezichten eerder storend
- waar hebben ze bij momenten die over de baan zwalpende Camaro vandaan, die heb ik in Le Mans niet weten deelnemen
- en kwamen er Paddockers in beeld...........zoek dat zelf maar uit
- ze Frensj Inglisj is bijwijlen very cute
- Bob Cramer bestaat écht......of heeft een masker op, de gelijkenis met de stripfiguur is bijzonder treffend.

jan

Sennake 18-11-2003 19:16

Nog 2 opmerkingen:
[list=1][*]Anthony Kumpen's Viper komt ook eens in beeld.[*]A.J.'s favoriete hobby wordt door beide Vaillantes gedemonstreerd bij het opkomen van het circuit van Le Mans :)[/list=1]

Sennake 18-11-2003 19:18

Quote:

Originally posted by jan
- waar hebben ze bij momenten die over de baan zwalpende Camaro vandaan, die heb ik in Le Mans niet weten deelnemen

Waarschijnlijk hebben ze niemand voor het hoofd willen stoten (of niemand bereid gevonden) door een "echte" deelnemer te laten "klungelen" in de film... Vandaar een extra "fictieve deelnemer" die ze kunnen laten klungelen naar hartelust...

joost 18-11-2003 19:22

Hoe Sennake, ben jij dat jaar niet met een Camaro naar Le Mans gereden?

Mistery 18-11-2003 19:38

Quote:

[B]A.J.'s favoriete hobby wordt door beide Vaillantes gedemonstreerd bij het opkomen van het circuit van Le Mans :) /B]
Ik wist niet dat er een handrem geplaatst was in die Vaillantes :D :D :D

Sennake 18-11-2003 20:22

Quote:

Originally posted by Mistery
Ik wist niet dat er een handrem geplaatst was in die Vaillantes :D :D :D
Er zijn nog andere hobby's...

Mistery 18-11-2003 20:23

Ja, da klopt, maar die ga ik hier niet vermelden :D

Pascal 18-11-2003 22:44

Quote:

[*]Anthony Kumpen's Viper komt ook eens in beeld.
Met of zonderonze stickers ???

C U

Sennake 18-11-2003 22:52

Quote:

Originally posted by Pascal
Met of zonderonze stickers ???

C U

Ik verondertsel mét (was in de race) maar om het echt te zien is de shot te kort...

All times are GMT +2. The time now is 22:51.