![]() |
Mexican GP 1970
Review of the Mexican GP, 1970
http://forums.atlasf1.com/showthread.php?threadid=64017 deze link blijft tot vrijdag online ... |
Very nice. Thx.
|
die gast zet elke week een link op the TNF (the nostalgia forum) van AtlasF1.com ...
ik heb thuis Spa 1970 liggen en zal hen dit weekend op mijn website posten zodat jullie hem ook nog kunnen downloaden. |
Yes yes yes yes.
Was het al maar weekend. |
Als hij nu nog beelden zou hebben van Jarama 1970 zou ik helemaal uit de bol gaan :)
|
Quote:
|
Quote:
Ik denk op de ftp van www.crashin.nu, ben 90% zeker. Je kan altijd eens gaan kijken of het er nog opstaat of het anders aanvragen op dat forum. In ieder geval bestaat het filmpje :) |
Damn dat filmke blijft hangen bij mij (geluid loopt door maar beeld hangt op beeld eerste piloot)
Iemand een idee waarom? Tis mediaplayer en de laatste tsunami filter pack FF edit: opgelost, gewoon codec opnieuw geinstalleerd |
Sjiek filmke, als ge daar ziet hoe kort het volk nog bij de baan kan zitten, bijna op de curbs. Ziet ge u in augustus al met een stoelleke zitten op het gras aan de busstop :D
|
Quote:
|
Ik heb GB,Canada,Clermont ferrand,Mexico,Spa en Watkins Glenn 1970 op mijn pc,allemaal gedownload van het forum van TBK,zonder enige twijfel van dezelfde persoon ook daar gepost.
|
Ik enkel nog maar Mexico en Clermont Ferrand. :(
|
kunnen we hier geen thread maken met al onze MPEG's ?? niet allemaal tergelijkertijd maar wekelijks 1 à 2 van da schoon materiaal ???
|
Ik krijg die avi-file maar niet bekeken... Geluid is perfect, maar geen beeld. Iemand enig idee wat daar de oorzaak van kan zijn?
|
Quote:
|
Is dat dan geen probleem met de divx-codec?
|
Quote:
die player daar eens downloaden, dan moet het wel lukken denk ik |
Quote:
jan |
Als Divx niet gaat, probeer eens de Xvid codec...
|
Quote:
Overigens moet ik zeggen dat die kerel met zijn finish-vlag er een echt kunststukje van maakt, maar voor hetzelfde geld rijden ze natuurlijk ook wel zijn onderbroek uit!!! |
Quote:
Hoe verwijft met een vlaggeke zwaaien bedoelt ge :D .. lol Kunnen wij hier niet weekelijks een AVI-file plaatsen / of een link naar een Avi-file van een of ander fraai stukje film ... ????? |
All times are GMT +2. The time now is 01:39. |