![]() |
BRI Volvo eindelijk in België
Na meer dan 3000 km in 1 weekend, 8 uur opleiding, geen Zweudse schone en een triestige pizza kan u nu de foto's vinden van Zweden ( editie 2 )
Met 11 man in n'een camion naar Zweden: nooit meer. Bedankt aan de mannen van het team - zeer knap werk dat jullie daar laten zien hebben, de Zweden waren onder de indruk van jullie kennis over racewagens. Verslag zijn we aan het uittikken, online zo snel mogelijk. ( we moeten nu nog wat stukken gaan bestellen voor die sleur ) :) Foto's te vinden onder nieuws & foto's www.belgianraceinvest.be |
Fotokes werken niet :(
|
mmmh even geduld, zijn hier nog een paar aan het opladen.
Werken bij mij nu perfect :) |
Impressionant !
|
Dries ik denk dat je een nieuwe aanhangwagen zal mogen kopen... een laag model...
|
Breng mij ene en ik zal er gebruik van maken.
Misschien krijgen we wel iets van Volvo Trucks :) ;) |
Klein vraagske dries...
Is het niet beter dat de laatste updates bovenaan de lijst staan? Het kan aan mij liggen, maar ik vind het nogal "raar" overkomen. Voor de rest... ja die auto ziet er wel "strak" uit... |
Zal da eens eventjes doen se, alle suggesties zijn welkom. Kurt Vaes is immers een nieuw gedeelte aan het uitwerken, maar dit is maar een kleintje. Thanks
Voila, is gedaan |
knappe foto's....alleen effe melden dat er sommige thumbs niet gelinkt zijn..... :( :( KNAP machien zelle :D :D :D :D
|
Quote:
|
knap knap
wa ne mens al ni doet om een "autootje" op te pikken hey :D Nu uitkijken naar de eerste ritjes op zolder zeker? |
Zo'n bumperke wil ik niet graag betalen zulle :D Dat wordt oppassen in den Busstop :D
|
11 maart komen we de eerste keer buiten met de wagen.
Na het horen van de motor ga ik misschien toch nog wel op zoek naar een vierde piloot om mij te vervangen :) |
Quote:
|
Quote:
|
Driesco je zegt dat je op 11maart voor het eerst buiten komt met de wagen. Gaat dit op 't circuit van Zolder zijn?
Sportieve racegroeten, Thomaske_GLPK |
Ja, Zweden is net iets te ver :)
|
Héhé goed opmerking maarja het kon ook Francorchamps ofzo geweest zijn in plaats van Zolder hé. Ik wens jullie heel veel succes met deze wagen. Maar welke kleur zullen jullie hem geven?
Sportieve racegroeten, Thomaske_GLPK |
Quote:
|
:)
|
terug in de paddock kleuren gelijk zijn clio een paar jaar geleden :p :D
|
Heeft een leuke sticker op kofferklep :d (elandjes) Prachtige wagen, ziet er ontzettend snel uit! Veel succes mannen met deze wagen.
|
Jullie zijn zo zot als een achterdeur om dit project te willen doen. :)
Maar, waren er maar meer als jullie. |
Heb de Volvo net in levende lijve gezien, en k moet zeggen, prachtmachien!! Al kon die geleverd worden met iets minder velgen :D
|
Quote:
|
flugel ik geef je gelijk. blauw/ zwart zou echt prachtig zijn.
maar dat blauw en zilver ik ook wel mooi.... |
is ook mooi... oeps foutje
|
Mannen, het zal dus wel degelijk blauw met zwart worden hé, maar is dat nu echt zo belangrijk ?
|
Werner333
Captain Paddock Registered: May 2001 Location: St. Kat. Waver Posts: 4220 Jullie zijn zo zot als een achterdeur om dit project te willen doen. werner 333 waaom denk je dat ???????? |
Waarschijnlijk zomaar, omdat gij er enen van zijt :)
|
Echt een knappe wagen die volvo.
De site is ook top, veel en goede info. En met jullie ervaring zullen de resultaten wel volgen. |
ervaring ja dat is belangerijk maar dit is ook geen makkelijk auto,,,,, volvo s 40 ...
maar team BRI kan dat, en wij zetten ons 150% in om die klaar te zetten voor seizoen 2004... DRIESCO wij gaan ervoor!!!!!!!! |
Dat weet ik mannen, knap dat jullie ervoor gaan. Wij doet dat hier in Lokeren ook, er zullen donderdag nog 3 extra mensen klaarstaan om te helpen. Momenteel telt ons team 32 mensen en loopt alles op wieltjes. Donderdag zitten we eerst bij de MAK voor onze licentie en dan komen we af naar Lint.
|
ik breng ook nog is 2 man mee, om verder die jantes et schuren he :-)
of zitten die er al bijgeteld? |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 16:27. |