![]() |
tv programma zoekt autosport liefhebbers !!!!!!
zoals in januari beloofd is het er eindelijk door .
volgende advertentie is voor een programma van de VRT en die zoekt autosport liefhebbers. Coast racing heeft er voor gezocht dat enkel de paddock mensen zich kunnen inschrijven. advertentie : ''500 PK zoekt autoliefhebbers (m/v) met pit. Wij bieden :gesmeerde teamomgeving en perfecte spanning. Wij vragen:grenzeloze passie en stalen zenuwen !'' Mensen ik heb het format van dit programma gelezen omdat Coast ook meewerkt aan dit programma en het is op jullie lijf geschreven. De beloning voor de winnaar is grandioos en uniek voor iedereen die graag eens zou proeven van wat autosport op circuit is !! STUUR DAAROM NU EEN E-MAIL MET NAAM ,TELEFOON EN KLEINE OMSCHRIJVING NAAR redactie@sultansushi.be Doen mensen 'it is once in a lifetime ! Groeten Coast racing team Frank |
De eerste mail is ondertussen al verstuurd, ondergetekende is alvast kandidaat!!!
Komaan gasten, wie volgt? Je gaat me toch niet wijsmaken dat dit je niet interesseert??? |
Wat is hier de bedoeling van? ale ik snap het nie goe... :(
|
welke leeftijd moet je hebben :confused:
ps ik snap het eigenlijk ook niet goed :frusty: :+ |
Quote:
'k krijg al genoeg spam in mijne mailbox zenne :) |
Vertrouw me voor 1 keer maar jongens, dit is big! Ik heb Frank beloofd om er verder niets meer over te zeggen dan hij zelf kwijt wil, maar het gaat je je leven lang spijten als je niet toehapt...
Misschien wil Frank zelf wat meer info lossen? |
Quote:
|
Hier is wat meer info !!
De leeftijd is tussen de 18 en de 40 ,dus voor de meesten geen probleem. je stuurt een mail en zij bellen jou op ! Wij kunnen u ook de clou al niet verraden! Als autosport liefhebber is het zeker de moeite om te doen! Alle info zul je krijgen via hun telefoontje naar jullie toe ! Coast |
Quote:
|
Quote:
Quote:
1956 maar ik voel mij soms zelfs geen 30. Mag ik dan ook e-mailen :confused: |
Spijtig ben nog maar 15 bijna 16
|
Es kijken of ze allochtonen positief behandelen ;) :D .........die van mij is de deur uit.
|
Email verstuurd.Mij mogen ze contacteren!
|
mail verstuurd...
|
Heb ook mailtje verstuurd.
|
witte raven ?
|
Me 2
|
Hier worden autosportliefhebbers gevraagd om deel te nemen aan een programma op de VRT .
Het is wel niet eerlijk dat er alleen mensen worden toegelaten die uitsluitend lid zijn van de depaddock . Als je toch bepaalde mensen wil uitsluiten is het misschien beter om deze informatie niet naar buiten te brengen via de site . Nog nooit gehoord van een interne mail aan de leden Alvast veel succes met de activiteiten Met sportieve groeten |
Dit is allemaal verschrikkelijk verwarrend. :confused:
Kan er iemand in klare en duidelijke taal uitleggen waar dit om gaat? |
jongens hou er rekening mee dat het je zowiezo geld gaat kosten zonder zekerheid van succes.
|
Quote:
Gr, Duijmski |
Quote:
Iedereen hier, zonder uitzondering, mag zijn kandidatuur stellen! |
Quote:
|
Quote:
|
Wat zitten hier toch soms negatief ingestelde mensen !
Cynisch ,sceptisch enzovoort !! Het is simpel ,na jaren hier soms te zeveren of commentaar te hebben waarom anderen aan autosprt kunnen doen en sommige van jullie niet ,wel dan krijg je de kans om aan iets deel te nemen waarmee je niet alleen met je kop op TV komt maar ook nog de kans krijgt om eens intensief op alle niveau's de autosport mee te maken en dan is het weer iets. Weer zijn er een paar die er in slagen om de meest onnozele commentaren te hebben. NEE HET KOST NIET EEN EURO !!!!!! Laat er geen misverstanden bestaan ,ik zeg dit niet tegen de mensen die er positief mee bezig zijn !!! Er zijn honderden mensen die de teams en de evenementen steunen maar nooit ' in the picture ' komen te staan ,wel uit dank en respect voor die mensen hebben wij dit gelanceerd ! Wij verdienen of winnen daar niets mee ,buiten de publiciteit voor ons team. Dit gezegd zijnde ,doen jullie ermee wat jullie willen ! NOGMAALS , VOOR DE MENSEN ER ENTHOUSIAST OVER ZIJN IS DIT BERICHT NATUURLIJK NIET VAN DOEN . gr Coast |
:applaus: !!
|
:worship:
|
Frank, ik ben het geen 100 maar 200% akkoord met jou :)
|
Huudo toch!
't wordt tijd dat ik deze kant écht iedere dag kom 'checken'. Maar goed, want anders had ik het niet geweten. Mijn "cv" is ook verstuurd :D :D Alvast bedankt op voorhand voor dit "schitterende" initiatief. En als Sennake zegt dat het goed is, dan is het goed. Basta. Het leven is aan de durfers en de twijfelaars zijn nog nooit ver geraakt, of komen dikwijls te laat. Voila. :D |
ik ook mailke gestuurd se :D
|
Voila, mijn mail is bij deze ook verstuurd!
|
Toen ik daarnet mijn mail verstuurde naar redactie@sultansushi.be, dacht ik zo van "sultansushi" zou dat niet iemand/iets zijn achter de productie van het programma...
Uiteraard ging ik dan snel googelen, en typte ik "sultan sushi TV1" in. En dan het ik dit gevonden. Als je het mij vraagt, dan heeft het programma"Belg der Belgen" wel wat te maken met dit hier allemaal... Zit ik in de juiste richting??? Slaag ik de bal kompleet mis??? Ik denk dat we voor het antwoord nog een tijdje zullen moeten wachten! |
het mijne was gisteren al weg
|
:D
|
Hopsa mijn kadidatuur is ook verstuurd.
Alvast bedankt aan de mensen die dit iniciatief leidden, laat ons stellen dat de droomfabriek voor iemand toch nog steeds zal bestaan :D En Huudo, 100 % gelijk man!! Twijfelaars zeuren elk weekend dat ze de lotto verliezen (maar hebben in feite geen formulier ingevuld ook ni). :frusty: Dit is voor velen misschien die ene kans in ons leven, laten we die dan op zen minst trachten te GRIJPEN! :D Groetjes en succes aan allen! |
Quote:
Alleen begrijp ik niet waarom enkel mensen van dit forum hiervoor zouden kunnen inschrijven. Heb ik een belangrijk zinnetje gemist in de voorbije posts? Ik heb zelf twee weken geleden telefonisch contact gehad met de redactie van dit programma nadat zij me via mail hadden gecontacteerd. Waar zijn jullie (Coast Racing) dan plots beginnen meespelen? ... voor we beginnen discussiëren over irrelevante dingen; het gaat mij vooral om het zinnetje: Quote:
|
Quote:
Geduld is een schone zaak, ik laat mij (aangenaam) verrassen voor hetgeen ons te wachten staat. Aan Coast en partners, alvast bedankt om aan ons te denken ;) |
Quote:
Ik heb geen telefonisch contact gehad omwille van het eindproduct, verre van. Wij hebben niks te maken met dit programma, laat dat duidelijk zijn. Ik vroeg me gewoon af waar Coast dan plots is beginnen mee beslissen wie er mag inschrijven en wie niet :confused: Twee weken geleden wist men bij sultan sushi nog niet wat men ging doen. Men was eigenlijk op zoek naar mensen die veel afwisten van auto's in het algemeen, dus zowel de historiek van een wagen als de technische kennis als hetgeen er gebeurd op een circuit... Men zat uiteindelijk met een probleem... men bleek wel mensen te vinden die aan hun eigen auto sleutelden (vooral oldtimers) maar die wisten dan weer niets over autosport. Anderzijds had men ook volk dat enorm veel wist over autosport maar die dan op hun beurt weer niks van techniek bleken te kennen. Ze vonden dus niet echt wat ze moesten hebben. Men ging een keuze maken uit de twee categoriëen en blijkbaar is men gevallen voor de autosport liefhebbers. Zo veel te beter voor mensen als ons ;) Maar waar ik het niet zo mee heb is het feit dat de groep mensen die zou kunnen deelnemen nu enorm zou beperkt worden dankzij Coast... of dat laten zij toch blijken in hun bovenstaande berichten... dit was immers een programma waar ELKE autosport liefhebber zich voor kon inschrijven. |
Quote:
|
ok ik zal even duidelijkheid scheppen voor het hier escaleert !
vrijdag werd ik gecontacteerd ddor alain ,manager van sergio ,met de vraag of ik geen mensen wist die autoliefhebbers waren . Ik heb dan gevraagd of ik de mensen van de paddock mocht inlichten.Doordat het zeer snel moest gaan heb ik een post gezet ! Het is inderdaad niet exclusief voor paddock mensen maar omdat zij zelf niet voor de nodige interessante kandidaturen beschikten heb ik gezegd dat de paddock mensen de ideale kandidaten zouden zijn. Hey guys ,ik deed het voor jullie hoor !! Hoe coast racing ertussen zit is simpel ,ik help mee aan dit programma !! Ik heb vanmorgen al jullie mails gezien ! Bedankt voor jullie reacties het waren er zeer veel! Iedereen wordt gebeld en krijgt een kans ! Zij zoeken wel een specifiek profiel waar ik geen inbreng in heb ,dat is aan hen om te beslissen maar iedereen wordt gebeld ! Have fun with it ! Coast Frank |
All times are GMT +2. The time now is 16:48. |