![]() |
Misschien zo, misschien ook niet !
|
komen die ruitenwissers aan de lampen er ook op ???
:D:D |
Quote:
|
Re: Misschien zo, misschien ook niet !
Quote:
|
pretty good ;)
|
Prachtig gewoon
|
Mooie wagen, mooie bestickering ook, (HET IS FEEST, ALS JE BIJ O'COOL BENT GEWEEST ) :D
Greetzz.. Corvetteboy |
Quote:
|
:cool:
Culinor ? |
...........*silence*.....just :D:D:D:D:D:D:D
|
Het blauw-wit-zwarte design is maar belangrijk, de rest zijn maar wat logo's om de boel op te fleuren :)
De wagen is deze nacht gespoten volgens het ontwerp gemaakt door Mcl Boy, waarvoor onze oprechte dank. |
Nummer moet op het dak ipv op de motorkap :p
Ziet er niet slecht uit persoonlijk heb ik er niet echt een WAAAW gevoel van gekregen. Afwachten hoe het er in het echt uitziet. |
Quote:
|
heb je al foto's ?
|
binnenkort de fotoos van de vers gespoten S40 op www.belgianraceinvest.be
|
Hopelijk passeren ze eerst via mij :)
|
wanneer mogen we de eerste foto's verwagten ???
binnenkort geeft niet echt veel info :D |
Wij zijn hier live in het atelier, body is klaar, ik probeer ze vanacht nog online te zetten, anders zal het voor morgen zijn.
Technisch dossier is klaar, alle stukken zijn binnen, onze mannen zijn nu nieuwe benzinetoevoer aan het steken. Voor de rest ziet alles er goed uit dat we 11 maart de eerste meters kunnen maken. Zij uit de buurt van Lint, ge moet maar eens komen hé, we zijn hier zeker tot 01.00. Ik ga hier wel inkom beginnen vragen voor al de kijkers :) |
tot stukken in de nacht sleutellen. ik hoop dat ge er goed tegenkunt want het gaat nog veel gebeuren vooralleer dat de auto up and runnig is... ik denk dat da normaal is bij de meeste nieuwe wagens
|
hoeveel weegt de volvo op het moment???
|
860 kg
|
Quote:
Nieuwe wagens, jaja, we hebben model 2004 ;) |
860 kg is da het minimum gewicht van u klasse
|
|
:eek: die heeft geen deuren en geen koffer :eek:
|
het hele chassis is blauw gespoten, hoe gaat ge dan die witte streppen er op doen??? plakken ???
|
Chris is niet voor niks één van de beste carrossiers in België hé, spuiten natuurlijk.
|
Quote:
Ik heb zelfs al een blauwe Porsche zien bestickeren en omtoveren tot een rood-wit-zwarte livery waar geen spatje blauw meer aan te zien was :) Maar ik denk dat onze Stickerman hier meer over kan vertellen :) |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
De wagens van USCarworld zijn dit jaar ook verschillende kleuren gespoten, ziet ook zeer mooi uit. |
Een koppel uit het Hoge Noorden en het Warme Zuiden.
Als daar maar geen ..... 't Zal wel mooi zijn als de camion opengaat. |
Quote:
|
ik denk dat ge die uitlaat wel beter kunt omdraaien(de buis na de knalpot moet naar onder) dit geeft minder db's
|
Quote:
|
hoe meer geluid hoe beter...doe misschien de Moore bmw na tijdens de 24 uren van zolder 2002....als hji voorbijreed deed half circuit zolder zijn vingers in z'n oren......voor mij puur genieten
|
S 40 zal echt een uniek sound hebben iets dat je alleen bij BRI zal vinden en nergens anders. er zullen veel mannen met hun buik tegen de muur staan als de beest wordt gelost.. geloof me
greetzzz |
dries , als ik uwen toffen auto laat bestikkeren, mag ik dan met u rijden aub, ge weet nooit ge, als piloot zonder budget kan ik het maar proberen ? ;) en zou nog kunnen gratis bier leveren ook :D
|
klink een mooie deal ik ben er helemaal voor te vinden :D
nu nog hopen dat de mannen van BRI meedoen :gas: |
All times are GMT +2. The time now is 05:06. |