![]() |
F1 Prono: GP F1 Maleisië 2004
http://www.depaddock.eu/sennake/logo...no_f1_2004.jpg
Planning (GMT+8): 19 maart 2004 11:00 - 12:00 Vrijdag, eerste vrije training 14:00 - 15:00 Vrijdag, tweede vrije training 20 maart 2004 10:00 - 10:45 Zaterdag, eerste vrije training 11:15 - 12:00 Zaterdag, tweede vrije training 14:00 - Kwalificatie 21 maart 2004 15:00 - Race Voorspel hoe snel de pole-chrono van de pole-sitter zal zijn, en waag je aan een gokje wie als beste uit de kwalificaties zal komen. 1) De prono's moeten binnen zijn vóór de oefenritten op zaterdag. Zo kan je de twee oefensessies op vrijdag als indicatie gebruiken voor je pole-tijd. => Alle tijden die niet voor deze oefenritten gepost worden, gelden niet en worden als een DNQ geregistreerd. => Aanpassingen kan je doen door middel van edit (wijzigen van je post nà de eerste oefensessie op zaterdag maakt je prono ongeldig!). 2) De puntentelling nemen we over van het FIA-systeem: De prono die er het dichtst bijzit, krijgt 10Pt, gevolgd door 8,6,5,4,3,2 en 1. 8 Personen kunnen dus in de punten vallen, reden te meer om eens lekker mee te gokken! Indien een zelfde tijd gepost wordt door 2 paddockers, wint degene die eerst postte. 3) Net als vorig seizoen kan je nu ook gokken wie de pole-tijd zal neerzetten. Gok je juist, krijg je een extra puntje. Vergeet je een naam in te vullen, wordt er enkel gekeken naar je pole-tijd. 4) Alle betwistingen worden in eer en geweten door de depaddock-admins beslecht. Meerdere deelnames worden verboden. Je bent volledig vrij om mee te doen wanneer je wil, als je je maar aan het reglement houdt! Deelname is volledig gratis. 5) De eindwinnaar mag zich vanaf dit jaar niet alleen DePaddock Pronokampioen 2004 noemen, maar krijgt daarbovenop nog eens een F1-schaalmodel 1/18 ! Prono dus binnen vóór 20 maart 03:00. Succes! ( laatste tussenstand ) |
als ik het goed heb wordt dat weer vroeg opstaan :)
btw, deze prono ga ik er volledig voor gaan hé ;) |
Ik zal er ook volledig voorgaan maaar eerst eens heel diep nadenken en kijken naar vorig jaar Maleisië en dit jaar Australië voor de uitslagen
|
Allez,
even de eerste zijn : Pole : Michael Schumacher met 1.33.915 |
Pole: Michael Schumacher > 1.34.222
|
Pole:
[01 Michael Schumacher] 1m34s258 |
Pole: Alonso 1.34.687
|
1.34.123 - M. Schumacher
|
pole: 1.34.012 M. Schumacher
|
1 : Michaël Schumacher
1:34:187 |
Pole: Michael Schumacher
Poletijd: 1.34.036 |
Pole: M. Schumacher (welk een principes je allemaal wel niet moet opzijzetten om wat punten te scoren... :frusty: )
tijd: 1.33.958 |
Pole:
M. Schumacher in 1.34.000 |
Pole: Michael Schumacher
1.34.201 |
1.33.995 M.Schumacher
Kwestie van eens op tijd te zijn he |
Pole: M. Schumacher 1.34.790
|
Pole: M. Schumacher 1:33.774
|
1.34.130 gereden door JP Montoya
Race: Montoya Raikkonen Alonso Barrichello M. Schumacher Coulthard Trulli Panis |
Pole: JP Montoya - 1.33.978
|
Pole Schumacher 1 34 001 :(
|
MSchumacher: 1:33:931
Raceaholic, even verduidelijken welke schumacher. :) |
barrichello 1'33"612
|
Raikkonen - 1'34"078
|
1'34"395 Pole: Michael Schumacher
|
1'33"875 door MS
|
1.33.865 Michael Schumacher
|
1:33.795 - M. Schumacher
|
Michael Schumacher 1.33.857
|
Pole : Michael Schumacher : 1.33.999
En nu blijf ik uit deze post UIT zie :) |
1.33.078 Ralf Schumacher
|
Pole : 1.33.392 door Michael Schumacher
|
Pole: 1:42.124 - Barrichello
|
Pole: 1:34.134 JP Montoya
|
Prono van bazzie :
Pole 1:33:333 voor Michael Schumacher |
Quote:
|
onder voorbehoud van eventuele fouten => nieuwe tussenstand
|
en hier de uitslag van de 2de quali, niet onbelangrijk in deze topic, je crois ;)
1. 1 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'33"074 214.397 Km/h 3 2. 14 WEBBER Jaguar Cosworth M 1'33"715 + 0'00"641 3 3. 2 BARRICHELLO Ferrari B 1'33"756 + 0'00"682 3 4. 3 MONTOYA Williams BMW M 1'34"054 + 0'00"980 3 5. 6 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'34"164 + 0'01"090 3 6. 9 BUTTON BAR Honda M 1'34"221 + 0'01"147 3 7. 4 R.SCHUMACHER Williams BMW M 1'34"235 + 0'01"161 3 8. 7 TRULLI Renault M 1'34"413 + 0'01"339 3 9. 5 COULTHARD McLaren Mercedes M 1'34"602 + 0'01"528 3 10. 16 DA MATTA Toyota M 1'34"917 + 0'01"843 3 11. 12 MASSA Sauber Petronas B 1'35"039 + 0'01"965 3 12. 11 FISICHELLA Sauber Petronas B 1'35"061 + 0'01"987 3 13. 15 KLIEN Jaguar Cosworth M 1'35"158 + 0'02"084 3 14. 17 PANIS Toyota M 1'35"617 + 0'02"543 3 15. 18 HEIDFELD Jordan Ford B 1'36"569 + 0'03"495 3 16. 20 BRUNI Minardi Cosworth B 1'38"577 + 0'05"503 3 17. 21 BAUMGARTNER Minardi Cosworth B 1'39"272 + 0'06"198 3 18. 19 PANTANO Jordan Ford B 1'39"902 + 0'06"828 3 bron: f1-live.com |
het zal wel aan de strategie liggen, maar toch bangelijk dat jaguar op de eerste startrij staat, met een beetje geluk bij de start zit webber voor schumi en dan wordt het natuurlijk zeer spannend
trouwens de ferrari strategie zal ook wel anders zijn dat de anderen, misschien zelfs een verschil tussen michael en rubens, zodat rubens de rest van de meute kan ophouden en michael kan weglopen on verra demain matin :) |
Quote:
Pantano moet naar de laatste plek. |
geen teamorders meer bij Ferrari. Barrichello wil ook voor de titel gaan :)
Het blijft natuurlijk wel het knechtje van schumi btw, nice work Bart! |
All times are GMT +2. The time now is 00:02. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.