![]() |
rij een jaar gratis met een Mini Cooper "S"
Voor alle Somfy Racing Team fans organiseert mijn trouwe sponsor Somfy een wedstrijd over het ganse seizoen, waarbij de winnaar één jaar gratis met een MINI Cooper "S" rondtoeren kan. Volg ons dit seizoen en waag je kans!!
Inlichtingen en deelname: www.somfy.be Sportieve groetjes, Philippe :D bonneel.ph@skynet.be |
Vooral vraag 3, sju die is lastig te vinden :D
|
Quote:
|
Je gaat naar Hier dan klik je boven rechts op die zwarte balk en dan vul je alles maar in.
|
Quote:
|
"Game 2" staat online ;)
|
Vandaag heb ik mijn T-Shirt van Somfy Racing Team via de post ontvangen als prijs op vraag 1
|
Quote:
|
ik ook :D nu heb ik er twee. Dus Bart als ge iemand kent die er 1 moet hebben laat maar iets weten. Tis wel weer nen x-large
|
Vraag 2 is wel een addertje onder het gras nu
|
Quote:
|
Door teams te bellen en te vragen welke tijden ze daar nu rijden tijdens trainingen
|
Ook T-shirt gekregen. En ze past nog ook ......
C U |
Ikke wil ook een T-shirt maar zal wel slecht geantwoord hebben zeker :D
|
Kheb er ook eentje ontvangen deze week!!
nu dus ronde 2 eens invullen ... |
Gisteren via de post een petje aangekregen van Somfy.
|
Quote:
|
Quote:
|
1.5 week terug heb ik een T-shirt gekregen dat maten te klein was :D Is op weg naar een paddocker die een T-shirt kreeg dat maten te groot was.
Wedstrijd 3 is overigens online.................... |
de grote finale komt eraan... 24 U van Zolder...veel succes aan iedereen...
|
De mini die je een jaar kan winnen, is dit de Race Somfy Mini :)
|
de SOMFY race MINI is niet gehomologeerd voor de weg, dus dit zou moeilijk worden. Het is een dus andere MINI. Maar elke MINI rijdt als een kart, de één wat sneller dan de ander, dus toch wel leuk hoor...
|
zal pijn doen voor de winnaar om zijn Cooper 'S' te moeten ageven na een jaar :) ... 165pk .. mmmmmmmmmm
|
dat denk ik ook, heb er zelf eentje voor privegebruik, 165 PK, niet 200 PK zoals race versie, maar het is zeker voldoende voor straatgebruik, anders zouden remmen wat licht uitvallen voor iemand die alle PK's gebruikt.
|
Eigenlijk heb ik al een paar keer gehoopt om de SOMFY Cooper te zien staan op de parking van de Firma ... wanneer ik passeer om bij de buren te gaan werken :) ... ik werk op een goeie 100m van SOMFY (Nossegem)
|
Soms is hij te zien in de showroom van Monserez (BMW Dealer) te Kortrijk, eigenaar van de wagen. Maar ik vind dat hij best tot zijn recht komt op de piste... Anders moet je naar de 24 U van Zolder komen, dan kun je hem live zien en dan wil ik je persoonlijk alle uitleg verschaffen.
|
Ik heb ook een petje aangekregen, en was zelfs aardig verrast, echt nog een fatsoenlijk petje, goei kwaliteit :D
|
Vraag 4 staat ook online..................antwoorden zijn binnen ;)
In ronde 2 behoorde ik ook tot de winaars, heb alleen het petje nooit mogen ontvangen :( In ronde 3 heb ik weer prijs.........benieuwd of ik dit pakket wel mag ontvangen. Tja....mocht ik prijs 4 winnen, wil de Mini wel komen ophalen :D |
Ik sta ook weer tussen de winnaars en heb mijn vorige twee prijzen toch al aangekregen dus verwacht nu net hetzelfde :D
En moest ik die Mini winne, die wil ik ook nog wel zelf gaan afhalen :+ |
Ik heb ook weer gewonnen met game 3, game 2 was niet prijs, maar we zullen er is voor zorgen dat die Mini in belgie blijft. :D
|
Werd de mini niet verloot tijdens de 24u van Zolder? Ik heb niet gewonnen met game 3 (denk zelfs niet dat ik heb meegedaan) maar uit nieuwsgierigheid, wat was de prijs voor de 3de game? Het t-shirt en de pet heb ik al :-)
|
De prijs:
Een Somfy kit (bestaande uit een muismatje, een nekhanger, een zwarte Somfy t-shirt of een pareo en een pet) Staan toch wel enkele paddock-namen tussen de winnaars ;) |
Quote:
|
ik ben blij dat er zo veel reacties kwamen en dat er ook verschillende "paddockers" in de prijzen vielen. Ik hoop dat ik nu het seizoen kan afsluiten en een top 10 plaats kan vrijwaren in het kampioenschap. We vliegen er dit weekend weer in tijdens het Racing Festival in Francorchamps, dat toch mijn lievelingscircuit is... Ik hoop dat ik mijn vierde plaats van de vorige keer kan herhalen of verbeteren... Het zal zeker niet eenvoudig zijn met de vele ervaren piloten, maar...we zullen zien!
|
Quote:
|
Ik gun Günther zijn overwinning zonder probleem (ik kom zeer goed met hem overeen, hij is een zeer sportief piloot, dit heb ik kunnen merken daar ik al verschillende keren met hem een robbertje uitgevochten heb op de piste. Maar... een race is maar gereden aan de finish vlag en dan pas kun je iets zeggen. In ieder geval veel succes!!
|
Onze mini is ook terug helemaal opgelapt, inclusief nieuwe motor. En nu maar hopen dat het beter gaat dan de wedstrijden die tot nu toe al gereden zijn.
Aan de heer Bonneel, véél succes hé (aan de rest natuurlijk ook). See you all in Spa! |
ik heb net mijn prijs gekregen voor de 3de game
Bedankt aan Somfy Groeten Gunther |
Mijn somfy-pakket is ook gearriveerd!
thx to the Somfy-team! |
Dank u wel Somfy, pakketje drie is binnen..........
Wanneer kunnen we een afspraak maken voor de Mini? ;) :D |
All times are GMT +2. The time now is 00:21. |