De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   FIA GT Donington (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=8372)

Gilles 18-06-2004 21:49

FIA GT Donington

Geen Kumpen meer in Donington, twee Britten voor GNM, Melo blijft bij JMB, misschien 2 TVR Tuscans, Wieth Racing waarschijnlijk terug, Mike Jordan terug, voor Donington een nieuw: Scuderia Ecosse, etc ...

Jet 23-06-2004 14:03

Is er al nieuws over wie er voor Lister Storm gaan rijden in Donington????

Gilles 23-06-2004 14:23

Staat op FIAGT.com nog steeds als 'TBA'

gwyllion 23-06-2004 15:34

DAMS Lamborghini Murcielago R-GT!! Echt benieuwd wat ze kunnen presteren.

Mark 23-06-2004 21:12

Volgens de laatste berichten geen DAMS in Donnington, er is zelfs twijffel of men uberhaupt van start gaat dit jaar met de Lambo.

Gilles 24-06-2004 07:22

Op de nummer 24 Dams Lambo rijdt ook Andrea Piccini, die recentelijk Lister een proces aan hun broek deed, omdat men eerder gemaakte afspraken niet nakwam. Benieuwd wat Andrea dit keer gaat doen.

Integra 24-06-2004 10:28

Quote:

Originally posted by Gilles
Op de nummer 24 Dams Lambo rijdt ook Andrea Piccini, die recentelijk Lister een proces aan hun broek deed, omdat men eerder gemaakte afspraken niet nakwam. Benieuwd wat Andrea dit keer gaat doen.
Was Piccini ook niet de man die 2 jaar geleden zo veel met de BMS Scuderia 550 Maranello won?

gwyllion 24-06-2004 17:20

Quote:

Originally posted by Marshal
Volgens de laatste berichten geen DAMS in Donnington, er is zelfs twijffel of men uberhaupt van start gaat dit jaar met de Lambo.
Zeker van?

De Murcielago R-GT zal in elk geval zijn debut doen in ALMS/Mid Ohio dit weekend. De 2 R-GTs is aangekomen net op tijd aangekomen (gisteren) op het circuit.

Quote:

Krohn-Barbour Racing has already narrowly won its first race, against time, to deliver the Lamborghinis to Mid-Ohio for this weekend. The two cars were built on behalf of Automobili Lamborghini by Reiter Engineering in Germany. Tight production schedules meant that both cars were airfreighted to the US this week. One arrived in Miami on Monday and was taken by truck to the team's workshop in Braselton, GA; the other was flown out of Frankfurt on Monday night and was due to be taken directly to the race track, naked of race livery. Both cars arrived at the track Wednesday afternoon.

Barbour cautioned: "We've got to be realistic going into this weekend. The Corvette C5-R has more than a year of development behind it and its predecessor raced for several years before that, whereas the Lamborghini has only raced once [in Valencia, Spain, this April, where it finished third in an FIA GT race]. We have to view Mid-Ohio as a settling-in exercise, a chance to get to know the car and how to set it up for best performance. Lime Rock next weekend will probably be much the same. But we've another six races after that, and much as I like the guys who race the Corvettes, there's nothing I'd like more than to put them on the trailer."
bron: www.lmsr.net

Jet 24-06-2004 17:39

Op de website van Lister Storm staat dat er geen Lister Storm aan de start zal verschijnen in Donington.Dat is pas echt een schande.

gwyllion 25-06-2004 13:22

Quote:

Dit bericht blijkt spijtig genoeg te kloppen. :( Als ik nu op de live timing van de eerste vrije training kijk, staat DAMS niet in de lijst :frusty:

ALMS deelname is gelukkig 100% zeker.

Gilles 26-06-2004 17:12

Provisionele pole voor Konrad!

PorscheGT 27-06-2004 15:22

verdomme .. in de voorlaatste ronde de leiding pakken.. en dan in de voorlaatste bocht aangereden worden door Freisinger en zo de race verliezen.. Uwe Alzen/Michael Bartels

overwinning voor Karl Wendlinger en Jaime Melo die de ganse race aan de leiding reed.. tt Alzen overnam

Mistery 27-06-2004 15:25

Een felbewogen start, een felbewogen finish. Met Alzen/Bartels inderdaad als grote pechvogels. En jammer genoeg ook deze keer geen punten voor Bert Longin, die zich zijn JMB avontuur wel eventjes anders had voorgesteld.

B.V.S. 27-06-2004 15:29

Quote:

Originally posted by Marcosmeister
verdomme .. in de voorlaatste ronde de leiding pakken.. en dan in de voorlaatste bocht aangereden worden door Freisinger en zo de race verliezen.. Uwe Alzen/Michael Bartels

'k ben er toch niet 100% zeker van dat Alzen werd aangereden door Luhr... die zat tenslotte op de ideale lijn terwijl Alzen vrij brutaal naar binnen kapte vond ik...
de beelden waren wel niet heel duidelijk, maar volgens mij was Alzen een beetje overmoedig...

marcel 27-06-2004 19:05

wat lees ik juist op de FIA-GT-site?

JMB krijgt een tijdstraf van 5 minuten, omdat ze de regels van het parc fermé niet nageleefd hebben. Alzen wint alsnog :eek:

Integra 27-06-2004 22:25

Off topic:
Een foto van de Lambo in actie. :)
http://www.speedarena.com/gallery/al...actice/013.jpg

marcel 27-06-2004 22:28

Quote:

Originally posted by Integra
Een foto van de Lambo in actie. :)
http://www.speedarena.com/gallery/al...actice/013.jpg

ehm, integra: dat is ALMS in Mid-Ohio. de topic gaat over FIA-GT in Donington...

gwyllion 27-06-2004 23:25

Quote:

Originally posted by marcel
ehm, integra: dat is ALMS in Mid-Ohio. de topic gaat over FIA-GT in Donington...
Inderdaad niet het juiste topic. De 2de Lambo is al gecrasht :frusty:

Integra 28-06-2004 07:52

Quote:

Originally posted by marcel
Zo beter dan? :p
Weet er iemand exact wat er in het "parc fermé" is foutgelopen bij de auto van Wendlinger & Melo?

Mistery 28-06-2004 08:04

"Weet er iemand exact wat er in het "parc fermé" is foutgelopen bij de auto van Wendlinger & Melo?"

Dergelijk replies horen hier niet thuis maar zijn bestemd voor het site-update subforum.

mvg,

Scapa

mod @depaddock.eu

Z3Cp 28-06-2004 10:18

Quote:

Originally posted by B.V.S.
'k ben er toch niet 100% zeker van dat Alzen werd aangereden door Luhr... die zat tenslotte op de ideale lijn terwijl Alzen vrij brutaal naar binnen kapte vond ik...
de beelden waren wel niet heel duidelijk, maar volgens mij was Alzen een beetje overmoedig...

Ik denk dat Alzen zich verremde (had enkel benzine getankt en geen nieuw rubber meer opgelegd) en een tikkeltje overmoedig was.
Maar anderzijds moest hij ook ergens insturen voor die bocht en je ziet op de herhaling dat de Freissinger Porsche gewoon op zijn achterwiel knalt. Als ie der nu nog vlak naast zat, dan wil ik het nog begrijpen. Ik dacht nog steeds dat de eerste ook de bocht mag aansnijden zoals hij wil, het was niet aan Alzen om aan de kant te gaan.

Maar uiteindelijk toch eind goed al goed.

Kwestie Longin zie ik dat mijn voorspelling uitkomt. Het budget van Siemens dient om de Wendlinger auto kompetitief te maken, Bert wordt niet serieus genomen en afgescheept met een bende gentlemen-drivers. Foute keuze, JMB. Maar dat had ie kunnen weten met die Fransen...

Integra 28-06-2004 13:31

Quote:

Originally posted by Z3Cp
Kwestie Longin zie ik dat mijn voorspelling uitkomt. Het budget van Siemens dient om de Wendlinger auto kompetitief te maken, Bert wordt niet serieus genomen en afgescheept met een bende gentlemen-drivers. Foute keuze, JMB. Maar dat had ie kunnen weten met die Fransen...
Yep, kijk maar naar Loix & Peugeot :)

gwyllion 12-07-2004 16:46

Quote:

Laatste berichten zeggen dat DAMS zal debuteren met de Lamborghini in Imola (5 september).

gwyllion 09-08-2004 12:03

Quote:

Ondertussen heeft DAMS zijn eerste Lamborghini gekregen.
http://www.lmsr.net/damlam1.jpg

Ze zullen hun debuut maken in de volgende FIA GT wedstrijd in Imola.

bron: http://www.lmsr.net/damnewcar.html

Ondertussen is de Murcielago dit weekend niet gestart in ALMS omdat een bepaald deel van de ophanging begon te plooien waardoor het onverantwoord werd om met de wagen te racen.

All times are GMT +2. The time now is 23:20.