![]() |
Online race's
Heeft misschien iemand eens goesting om in de vakantie mee te doen met een paar online race's (voor de fun)? Spel GTR 2002.
|
Wie wilt vandaag rijden (om 21.00)??
|
Ik wil wel!
|
Idem , niks anders te doen ...
|
Anders rijden wij eens R@ce@holiC ?
|
Heeft er al iemand Sports Car Challenge?
|
Jep hier :) maar kan nie hosten :(
|
Quote:
|
Quote:
|
Ik heb SCC maar ik heb F1 C niet, dus dat gaat moeilijk gaan, binnen 2 weken heb ik F1C, via Vertigo Streiff van het forum hier.
Wat dachten jullie ervan om misschien een kleine league te organiseren voor De Paddockers, nu nog voor GTR 2002 & later voor SCC. Met een klassement, en elke keer op een afgesporken dag en uur. Goed idee of niet ? |
Dan wil ik ook wel mee doen, Ik heb ook eens goesting voor een paar race's.
|
Welk uur ? Wat ik wel wil zeggen is dat je geen add-on cars mag gebruiken. Tenzij jullie het niet eens zijn met mij .
|
Vandaag kan ik niet, morgen wel. Ik ben er akkoord mee met geen add-on cars.
|
Ook akkord , maar ge zou toch ne man of 6 en een host moeten hebben eigenlijk...
|
Ok R@ce@holiC en Frits, morgen dan als we genoeg mensen hebben , het lijstje tot nu toe :
fiagt (host) Frits R@ce@holiC |
hey fiagt
count me in :D *EDIT* seg mensen, racen we via in-game engine of F1RST 2 ? want ik denk niet dat fiagt over F1RST 2 beschikt :( |
Is gebeurd Vertigo Streiff :)
|
Om hoelaat gaan we morgen racen (als er genoeg deelnemers zijn)?
|
ik doe ook mee natuurlijk :D
|
Is het met of zonder aids? welk is het 1e circuit?
|
1e circuit zou ik nemen, mmm, wat dacht je van Valencia ?
Ik zou zo zeggen morgen om 20.00u. Het lijstje met deelnemers voor Valencia : fiagt (host) Frits R@ce@holiC Vertigo Streiff Marcosmeister Er mogen er nog bijkomen hoor ! O ja, over die aids, ik zou het niet weten, wat denken jullie, rijden jullie met een stuurwiel of niet ? Ik dus niet. Normaal gezien doe ik het gewoon in-game, heb wel F1RST II, maar moet nog effe iets aan Vertigo Streiff vragen. Zal wel iets laten weten ! |
Is goed, ik rij met toetsenbord.
|
Stuurke hier :)
|
Count me in.
Bezig met GTR 2002 te downloaden... :) Rij met stuurtje. |
Ik zou ook we eens online willen racen, waar kan ik ergens een spel downloaden waar jullie spelen? Indien ik moet betalen om het spel ergens te downloaden ok.
Liefst iets met GT of Toerismewagens Thanks |
We bezigen nu GTR2002, een mod voor F1Challenge '99 '02
GTR2002 is gratis te downloaden, F1Challenge moet je wel kopen in de winkel. |
Kan ik dus meerijden als ik GTR2002 download, en waar kan ik dat doen?
|
Fout sledge ;) GTR2002 is voor f1 2002. SCC is voor F1C
Driesco , gtr2002 is een mod voor f12002 met daarin de wagens van de FIA GT in 2002. Voor f1Challenge '99 '02 komt er een hele goede mod uit : WGTS , GT's en Tourings uit diverse series... F1Challenge en f12002 moet je kopen , de mods zijn gratis te downloaden ;) |
Draait GTR2002 niet op F1C dan? 't Is lang geleden namelijk. Naja, dan zet ik er straks F1-2002 op ;)
|
toetsenbord hier NOG geen stuurke :D
dus neem maar met aids . |
|
De link van de patch gaat niet ;)
|
add-on cars F1RST 2 :D
link van patch doet het hier wel ;) |
The following error was encountered:
Access Denied. Access control configuration prevents your request from being allowed at this time. Please contact your service provider if you feel this is incorrect. |
No problems here, patch werkt perfect, alé, ik had hem al geïnstalleerd maar ik wou toch eens de link proberen en het werkt.
Maar ik heb alvast een link voor jou om het te downen : GT Racing 2002 for F1 2002 Patch 1.2 Ik ga alvast alles op een rijtje zetten : 1e race : Valencia Wanneer ? : Morgenavond om 20.00u Driving aids : Mag je zelf kiezen Deelnemers tot nu toe: Fiagt (host) Frits R@ce@holiC Vertigo Streiff Marcosmeister -------- onder voorbehoud : Sledge Driesco De deadline om in te schrijven voor Valencia is MORGENNAMIDDAG OM 16.00u De puntentelling : 1. 10 punten 2. 8 3. 6 4. 5 En nog iets dat ik wil vragen : Rijden we via F1RST II of in-game ? |
F1RST 2 is voor mij goed.
Maar ik denk dat het beter is dat we in-game nemen niet iedereen heeft misschien F1RST II |
o ja : het wachtwoord gaat zijn :
paddock Simpel hé :) |
direct eens alles installeren en testen zie, ik zal straks laten weten of het ok is :)
|
Ik kan de game niet downloaden. Kom niet op de site, blijkbaar offline. www.bhmotorsports.com
|
Deze zou nochtans moeten gaan: http://formula1.jatekok.hu/gtrmod_eng.shtml
O, en ik zal er zijn, alles gaat nu :) |
All times are GMT +2. The time now is 06:36. |