De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Eiffelrennen (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=8424)

Scapa 25-06-2004 14:18

Eiffelrennen
 
Volgende week is het weer zover: een buitenlandse race. Ik kijk er al vast naar uit. Nieuwtjes en dergelijke mogen allemaal in deze topic geplaatst worden.

Bij ons weinig nieuws. Eigenlijk alleen dat we gisteren niet zijn gaan testen in Zolder maar speciaal voor deze race op de Nürburgring, kwestie van het circuit al te kennen :)

De Volvo al klaar Driesco? Al foto's van de nieuwe livery?

Thomaske 25-06-2004 18:14

Scapa hoe is de test verlopen op de Nürburgring?

Vertigo Streiff 25-06-2004 18:29

wie heeft er getest ? en wanneer ?

Driesco 25-06-2004 18:46

Re: Eiffelrennen
 
Quote:

Originally posted by Scapa


De Volvo al klaar Driesco? Al foto's van de nieuwe livery?

De Volvo is zo goed als klaar. Enkel de nieuwe benzinetank nog aansluiten en klaar is Kees. De nieuwe livery zal niet meer lukken denk ik, zal dus voor de 24H zijn. Of het moet zijn dat Ward dat kan doen in Duitsland. Ik vrees er eigenlijk wel voor, een ganse wagen op 1 namiddag.

Scapa 25-06-2004 19:58

Quote:

Originally posted by Thomaske_GLPK
Scapa hoe is de test verlopen op de Nürburgring?
We hebben niet met de Belcar auto's gereden maar met de M3 Groep A en een paar Mini's. Het was gewoon louter om het circuit al wat onder de knie te krijgen eh.

Mr.Dallara 27-06-2004 22:49

Heeft er soms iemand wat info i.v.m. camperen in de buurt van het circuit??

Want ten eerste weet ik niet welk "dé" officiële site is van het circuit. Als iemand mij deze url kan geven...
Maar op de site die ik heb gevonden vind ik althans niets over campeer gelegenheden.

Hebben er al mensen hier van DP ervaringen met camperen op de Nurnburgring?? (prijs e.d.)

PorscheGT 27-06-2004 23:02

www.nurburgring.de is de site

PorscheGT 27-06-2004 23:02

http://www.nurburgring.de/event.php3...&id=2&lang=eng

zoek je dit misschien?

PJ46 27-06-2004 23:18

http://www.nuerburgring.de

Mark 28-06-2004 20:39

Driesco,

Hebben jullie nu nog een 2.0 Liter in de Volvo liggen of die aparte 2.5 motor voor de 24 uur?

Quote:

...........Zelfs de volledige motor en versnellingsbak werden vervangen, zodat van de vorige krachtbron en overbrenging van de Volvo S40 niets meer rest. Het team maakte van deze tijdspanne eveneens gebruik om een tank met grotere inhoud te plaatsen, in functie van de 24 Uren van Zolder............

........En anderzijds is het een grote test, met focus op de 24 Uren van Zolder..........
press release BRI

Driesco 29-06-2004 00:28

Quote:

Originally posted by Marshal
Driesco,

Hebben jullie nu nog een 2.0 Liter in de Volvo liggen of die aparte 2.5 motor voor de 24 uur?

Ok Marchall, ik zal even in primeur het één en ander uit de doeken doen wat betreft de Volvo. Ten eerste is het een 2 liter, er is ooit sprake geweest van een 2.5 maar dat was een fout in een persartikel dat door de bewuste persoon is rechtgezet. een 2.5 past gewoon niet in de wagen. Maar!! Het probleem zit hem niet in de motor, wel in de versnellingsbak. Een kleine historiek:

Toen we naar Zweden gingen heeft men ons verteld dat we niet moesten ontkoppelen om een versnelling naar beneden te gaan. De koppeling is van carbon, en deze zou dan binnen de kortste keren stuk gaan. Zo gezegd, zo gedaan. Tijdens de eerste vrije training kwam een houder van de 4de versnelling los, gevolg, de ganse versnellingsbak draaide in de soep. Een leerfout van ons die ons bijna 10.000 euro koste. De meeste stukken hadden we binnen, de eerste en 2de versnelling hebben we in Zweden moeten gaan halen daar de verhoudingen niet optimaal waren. Tijdens de 2de vrije training ( na amper 6 ronden ) voelde Chris plots een remming op het rechte stuk. Na controle van de versnellingsbal bleek deze compleet vernield. De oorzaak: Deze versnellingsbak is door X track ontworpen voor sprint races. Door het feit dat we niet ontkoppelden, sleten de tandwielen dermate dat het stof en metaalstukjes in de boiteolie kwamen. Deze verstopten de oliekanalen waardoor de bovenste tandwielen geen olie kregen en de boel warm is gedraaid en daarna vast. Alles was vernield, koppeling incluis. De versnellingsbak was niet meer herstelbaar, slecht 1 onderdeel kon hergebruikt worden. Zoals jullie kunnen zien hebben op onze website hebben we bij de aankoop van de Volvo een reserveboite gekregen. Dan zijn we deze opnieuw beginnen opbouwen, 1 week voor de race. Tijdens de opbouw bleken we 2 onderdeeltjes te missen die we opnieuw in Zweden moesten bestellen. Toen Jan van Zweden alles opstuurde bleek 1 dag voor het NRF dat de koppeling niet de juiste was die ze hadden opgestuurd. We stuurden dan maar een courier naar Zweden om de koppeling te gaan ophalen. Tot overmaat van ramp bleken de juiste bouten er niet bij te zitten om de koppeling vast te maken aan het vliegwiel. 10 uur voor de technische controle is er dan een courier naar Birmingham gereden om bij AP 10 boutjes te gaan halen. 10 minuten voor sluiten van de technische controle was de wagen klaar. Een derde plaats was de uitslag van de eerste wedstrijd. Na de wedstrijd bleken alle vernellingen kapot te zijn, alle tanden weg en onbruikbaar voor een volgende wedstrijd. Opnieuw 1ste tot 6 de versnelling besteld in Zweden. Wedstrijd 2 was goed, tot de sensor van de versnellingsbak het begaf. Wij hebben een uur voor de wedstrijd er nog zitten aan werken omdat we de versnellingen op het dashbord niet konden lezen. Hier treft ons geen enkele schuld, hij was gewoon kapot. In tussentijd was ons mooi aangelegd financieel potje al deftig geslonken, mede door mijn fout daar ik veel te weinig gebudgeteerd had voor de inrichting van ons team. Naast de tankinstallatie waren de centrale wielmoeraanhechters en de tubes ruim boven ons budget. Omdat we veel kosten gemaakt hadden tijdens de eerste 2 trainingen en de eerste 2 races moesten we keuzes maken, tijd vrijmaken om alles in orde te maken en Duitsland te rijden, of Francorchamps rijden, en werken naar de 24H. We kozen voor optie 1 omdat ons dat 7 weken de mogelijkheid gaf om alles perfect in orde te maken. In tussentijd konden we ook de gesprekken met onze sponsors afwerken waardoor we opnieuw wat ademruimte kregen. 3/4 van ons gebudgeteerde bedrag was immers al in rook opgegaan, ook al bedroeg ons potje meer dan we ooit hadden kunnen hopen. Niets geklaagd, opnieuw aan het werk, sponsorpakketjes maken, VIP packages maken, enz... om toch maar weer de Volvo optimaal te kunnen krijgen. We zijn er, maar ik kan jullie vertellen dat het bloed zweet en tranen gekost heeft om alles weer in orde te krijgen. We gaan proberen om op een andere manier te rijden, dus met ontkoppelen met de misschien gekende gevolgen. Als de versnellingbak niet stuk gaat en de koppeling wel dan hebben we de sleutel gevonden. Indien de versnellingbak weer stukgaat in Duitsland dan moeten we op zoek naar andere alternatieven. X Track heeft geen andere bakken die op deze motor passen, een nieuwe laten bouwen is voor ons onbetaalbaar. Daarom de passage in het persbericht, " van levensgroot belang". Na de Ring beslissen we met het ganse team wat we gaan doen in de toekomst. Blijven we op deze manier verder werken en vervangen we elke race alles met de gekende financiele kant, of stoppen we ons geld in de aankoop van een nieuwe motor en versnellingsbak voor 2005. Ik wou dat ik jullie hier een antwoord kon op geven, maar we gaan de test op de Ring afwachten. We zijn een klein team, dat niet over onbeperkte budgetten beschikt, ook al vind ik dat we niet mogen klagen, maar het moet plezant blijven. Dag en nacht op een EERLIJKE manier op zoek gaan naar centen om te racen, het is geen cado. Ik hoop echt dat ik diegenen die ons het succes niet gunnen ongelijk kan geven en kan aantonen dat de Volvo wel competitief en betrouwbaar is. Voor zij die toch zo graag kritiek geven op een ander ( en dan vooral voor enkele marchalls ), stop aub ook met nonsens de wereld in te sturen. Trekke het schoentje aan wie het past. Even nog iets dat even van mijn hart moet. Aan al diegenen die commentaar hebben op het feit dat ik het krantje uitgeef tijdens de 24H, waar ik nota bene alle teams, circuit Zolder, 24u.be, de marchalls, enz... een GRATIS artikel geef maar zelf iets verdien aan de advertenties omdat ik er al 3 weken dag en nacht mee bezig ben, bezint eer ge begint te roddelen. Sinds 1973 is er een 24H, nooit was er een privé-initiatief, ik doe het om iets aan te verdienen om zo de Volvo te kunnen laten rijden. Ik stel je voor, verkoop ook enkele advertenties, dan kun je misschien hetzelfde doen als ons, je droom laten uitkomen ipv. commentaar te geven om zij die iets doen voor de autosport.

Dit moest er even uit, een fora is niet altijd plezier en lachen, soms moet het ook even serieus kunnen zonder namen te noemen, mensen te kwetsen of wat dan ook. Ik was om te barsten toen ik hoorde dat mensen zo over iemand spreken, wetende dat je dag en nacht voor hen klaar staan en alles doet om ze toch maar te helpen. Voila, buiten de leuke persberichten is het niet altijd rozegeur en maneschijn. Racen is centen, en centen is werken. Alle middelen zijn goed, zolang je maar je vrienden niet bedriegd, niet steelt en geen onwettelijke dingen doet. Als je op deze manier iets wil bereiken in de autosport is het ieder voor zich. Er zijn andere manieren, maar, we hebben er veel zien komen, maar nog veel meer zien gaan. Indien we het niet aankunnen komen we gewoon met opgeheven hoofd een stapje terug.

Bedankt voor jullie aandacht.

Dries Heyman

Thomaske 29-06-2004 08:30

Heb horen zeggen dat het team (EL System, rijden ook mee in de TC) de nieuwe Porsche van First Motorsport huurt om naar de Eiffel te trekken. Kan dit bevestigd worden door één van jullie?

yannick88 29-06-2004 20:11

Quote:

Originally posted by Thomaske_GLPK
Heb horen zeggen dat het team (EL System, rijden ook mee in de TC) de nieuwe Porsche van First Motorsport huurt om naar de Eiffel te trekken. Kan dit bevestigd worden door één van jullie?

Dit klopt volledig Wim Jeuris en ik vermoed G Werkx zullen samen op de nieuwe Porsche rijden van First dit weekend .


Met sportieve groeten

Driesco 29-06-2004 20:31

Quote:

Originally posted by yannick88
Dit klopt volledig Wim Jeuris en ik vermoed G Werkx zullen samen op de nieuwe Porsche rijden van First dit weekend .

Wim Jeuris samen mat Shasja Maassen ( of hoe je dit ook schrijft )

marcel 29-06-2004 20:36

Quote:

Originally posted by Driesco
Wim Jeuris samen mat Shasja Maassen ( of hoe je dit ook schrijft )
het is Sascha Maassen ;)
redelijk grote naam, als je het mij vraagt :)

B.V.S. 29-06-2004 20:46

Quote:

Originally posted by Driesco
Wim Jeuris samen mat Shasja Maassen ( of hoe je dit ook schrijft )
Ben je zeker Dries... ik dacht dat het Henk Haane was...?
Allé... kben er eigenlijk zeker van... ;)

Driesco 29-06-2004 20:49

Dju, nu doe je me twijfelen, die naam is inderdaad ook gevallen in ons gesprek met Wim. Zou het kunnen dat de wagen van Maassen is ( was ) en dat Henk gaat rijden?

Even gebeld, het is inderdaad Henk

Thomaske 29-06-2004 21:36

Hartelijk dank jongens nu weet ik precies wat er met de porsche van First gaande is

marcel 29-06-2004 22:09

Quote:

Originally posted by Driesco
Zou het kunnen dat de wagen van Maassen is
is dat dan één van Alex Jobb? of reed Maassen nog voor een ander team ook?

Integra 30-06-2004 07:33

Quote:

Originally posted by Driesco
Wim Jeuris samen mat Shasja Maassen ( of hoe je dit ook schrijft )
Sascha ;)

Integra 30-06-2004 07:35

Quote:

Originally posted by marcel
is dat dan één van Alex Jobb? of reed Maassen nog voor een ander team ook?
Maassen rijdt inderdaad nog steeds voor Alex Job. Heeft die met Le Mans ook niet gereden voor White Lightning racing?
Hij heeft inderdaad voor de "Petersen" Porsche gereden op LM.

NGT Racing 30-06-2004 08:01

http://content2.eu.porsche.com/prod/...n?openDocument

Sascha rijdt voor Porsche motorsport bij oa bij Alex Job, vrij indrukwekkend palmares als je het mij vraagt.

Mark 30-06-2004 10:52

Heren, het gaat hier om een eenvoudige GT-3 Cup........................dat is er dus eentje uit de Duitse of Internationale Porsche Cup en zeer zeker geen GT3-R of GT3-RS. Dat is overigens ook duidelijk te zien op de foto's Rrubinio zoals hier te zien is.

P De Sonville 30-06-2004 12:07

Het betreft hier een echte Supercup waarmee oa Maassen en Raedermecker ooit aan de slag waren. Jo Jamers kocht de wagen bij Tech9 Motorsport in Engeland. De Supercup kreeg onlangs een volledige revisie en beschikt over een dikke 400 pk. Freddy Van Roey en Albert vanierschot hebben de wagen in Zolder gestest en bevestigden dat Jo jamers zich een héél degelijke wagen had aangeschaft. Voor de Eifelrennen wordt hij bestuurd door Haane en Jeuris, terwijl voor de 24 Uren van Zolder waarschijnlijk Kevin Leest en Rob Van Roey reeds een deel van de bemanning zullen vormen. Een derde of eventueel vierde piloot zijn nog niet bekend. Volgens Jo Jamers is dit een ideale wagen om zonder problemen vooraan te eindigen in de Zolderse etmaalrace.

Scapa 30-06-2004 13:12

Quote:

Originally posted by Driesco
Ok Marchall, ik zal even in primeur het één en ander uit de doeken doen wat betreft de Volvo. Ten eerste is het een 2 liter, er is ooit sprake geweest van een 2.5 maar dat was een fout in een persartikel dat door de bewuste persoon is rechtgezet. een 2.5 past gewoon niet in de wagen. Maar!! Het probleem zit hem niet in de motor, wel in de versnellingsbak. Een kleine historiek:

In tussentijd was ons mooi aangelegd financieel potje al deftig geslonken, mede door mijn fout daar ik veel te weinig gebudgeteerd had voor de inrichting van ons team. Naast de tankinstallatie waren de centrale wielmoeraanhechters en de tubes ruim boven ons budget. Omdat we veel kosten gemaakt hadden tijdens de eerste 2 trainingen en de eerste 2 races moesten we keuzes maken, tijd vrijmaken om alles in orde te maken en Duitsland te rijden, of Francorchamps rijden, en werken naar de 24H. We kozen voor optie 1 omdat ons dat 7 weken de mogelijkheid gaf om alles perfect in orde te maken. In tussentijd konden we ook de gesprekken met onze sponsors afwerken waardoor we opnieuw wat ademruimte kregen. 3/4 van ons gebudgeteerde bedrag was immers al in rook opgegaan, ook al bedroeg ons potje meer dan we ooit hadden kunnen hopen. Niets geklaagd, opnieuw aan het werk, sponsorpakketjes maken, VIP packages maken, enz... om toch maar weer de Volvo optimaal te kunnen krijgen. We zijn er, maar ik kan jullie vertellen dat het bloed zweet en tranen gekost heeft om alles weer in orde te krijgen. We gaan proberen om op een andere manier te rijden, dus met ontkoppelen met de misschien gekende gevolgen. Als de versnellingbak niet stuk gaat en de koppeling wel dan hebben we de sleutel gevonden. Indien de versnellingbak weer stukgaat in Duitsland dan moeten we op zoek naar andere alternatieven. X Track heeft geen andere bakken die op deze motor passen, een nieuwe laten bouwen is voor ons onbetaalbaar. Daarom de passage in het persbericht, " van levensgroot belang". Na de Ring beslissen we met het ganse team wat we gaan doen in de toekomst. Blijven we op deze manier verder werken en vervangen we elke race alles met de gekende financiele kant, of stoppen we ons geld in de aankoop van een nieuwe motor en versnellingsbak voor 2005. Ik wou dat ik jullie hier een antwoord kon op geven, maar we gaan de test op de Ring afwachten. We zijn een klein team, dat niet over onbeperkte budgetten beschikt, ook al vind ik dat we niet mogen klagen, maar het moet plezant blijven. Dag en nacht op een EERLIJKE manier op zoek gaan naar centen om te racen, het is geen cado. Ik hoop echt dat ik diegenen die ons het succes niet gunnen ongelijk kan geven en kan aantonen dat de Volvo wel competitief en betrouwbaar is. Voor zij die toch zo graag kritiek geven op een ander ( en dan vooral voor enkele marchalls ), stop aub ook met nonsens de wereld in te sturen. Trekke het schoentje aan wie het past. Even nog iets dat even van mijn hart moet. Aan al diegenen die commentaar hebben op het feit dat ik het krantje uitgeef tijdens de 24H, waar ik nota bene alle teams, circuit Zolder, 24u.be, de marchalls, enz... een GRATIS artikel geef maar zelf iets verdien aan de advertenties omdat ik er al 3 weken dag en nacht mee bezig ben, bezint eer ge begint te roddelen. Sinds 1973 is er een 24H, nooit was er een privé-initiatief, ik doe het om iets aan te verdienen om zo de Volvo te kunnen laten rijden. Ik stel je voor, verkoop ook enkele advertenties, dan kun je misschien hetzelfde doen als ons, je droom laten uitkomen ipv. commentaar te geven om zij die iets doen voor de autosport.

Dit moest er even uit, een fora is niet altijd plezier en lachen, soms moet het ook even serieus kunnen zonder namen te noemen, mensen te kwetsen of wat dan ook. Ik was om te barsten toen ik hoorde dat mensen zo over iemand spreken, wetende dat je dag en nacht voor hen klaar staan en alles doet om ze toch maar te helpen. Voila, buiten de leuke persberichten is het niet altijd rozegeur en maneschijn. Racen is centen, en centen is werken. Alle middelen zijn goed, zolang je maar je vrienden niet bedriegd, niet steelt en geen onwettelijke dingen doet. Als je op deze manier iets wil bereiken in de autosport is het ieder voor zich. Er zijn andere manieren, maar, we hebben er veel zien komen, maar nog veel meer zien gaan. Indien we het niet aankunnen komen we gewoon met opgeheven hoofd een stapje terug.

Bedankt voor jullie aandacht.

Dries Heyman

Eerst en vooral: er is een hoop moed voor nodig om dit hier te vertellen ;)

Maar waarom laat je de (ontzettend dure) 24u dan niet weg uit planning voor het seizoen? Met een Fisa 2L een 24u rijden als privé team is zo goed als onbegonnen werk of anders enorm kostelijk. Dat is een zaak voor fabrieksteams tenzij je zo'n Fisa speciaal gemaakt voor Endurance races kan kopen (denk dat alleen BMW, Honda en Audi dat hadden) en dan nog... Zeker nu dat blijkt dat na 2u koers de boîte naar de fillistijnen is stemt dit natuurlijk tot nadenken. Allemaal niet gemakkelijk... Iedereen moet natuurlijk z'n eigen rekening maken.

Straks camion inladen en morgenvroeg zijn we weeral weg se :) Deze race is voor vele teams dé ideale gelegenheid om zich in de kijker te rijden bij bepaalde piloten. Dit is één van de eerste keren dat we samen rijden met een kampioenschap van dergelijk niveau (vijf jaar geleden hebben we nog is samen met FIA-GT gereden in Zolder maar dat stelde toen toch ook niet zoveel voor). Ben is benieuwd naar het tijdverschil met de LMES GT's en de Belcar GT's :)

Driesco 30-06-2004 14:52

Quote:

Originally posted by Scapa
Maar waarom laat je de (ontzettend dure) 24u dan niet weg uit planning voor het seizoen? Met een Fisa 2L een 24u rijden als privé team is zo goed als onbegonnen werk of anders enorm kostelijk.
Ik zal er op antwoorden na de Ring. Rijden we ze en het gaat kapot dan zal iedereen zeggen zie je wel..., nemen we niet deel dan zal iedereen zeggen, zie je Heyman met zijne grote mond. Het is kiezen of delen. Mijn mening binnen het team is gekend, het is nu aan de sponsors om de knoop door te hakken na de Ring. Vergeet niet dat je met sponsors zit hé, afspraken, contracten die dienen gerespecteerd te worden. Een mogelijkheid ZOU KUNNEN zijn is dat we onze sponsors meenemen naar een andere wagen. Later hierover meer, hopelijk is het allemaal niet nodig.

laurent 30-06-2004 15:09

Ikke off to lint vooir camion te laden, en dan off to Nurburg :-)

kulgan 30-06-2004 15:46

Zou het echt spijtig vinden moest de Volvo niet meer rijden na de nurburgring... Veel succes toegewensd aan BRI... (maar niet teveel puntjes afpikken van moury/mourlet ;)

Vrachtwagen van KS gisteren geladen maar nog wachten tot vrijdag (werk :( ) om naar het circuit zelf te gaan...

Scapa 30-06-2004 15:56

Quote:

Originally posted by kulgan
Zou het echt spijtig vinden moest de Volvo niet meer rijden na de nurburgring... Veel succes toegewensd aan BRI... (maar niet teveel puntjes afpikken van moury/mourlet ;)
Don't worry, dat zullen wij wel doen :D

kulgan 30-06-2004 16:03

mmmm, dat is nog erger :D :p

Scapa 30-06-2004 16:13

Quote:

Originally posted by kulgan
mmmm, dat is nog erger :D :p
Chacun pour soi et Dieu pour tous :D

Onze extra pk's zullen in ieder geval van pas komen. Volgens de piloten (die vorige week zijn gaan testen) zitten er een paar stevige bochten in: they'll seperate the boys from the men :)

kulgan 30-06-2004 16:24

ik ben echt eens benieuwd... ik ben namelijk nog nooit op nurburgring geweest en ken het circuit enkel van F1....

ach ja, moge de beste winnen.... ;) :gas:

Belle 30-06-2004 19:02

Idem hier... Ook de eerste keer dat ik een race in het buitenland ga bekijken. En ik heb er zoveel zin naar!! :D :D

Gilles 30-06-2004 20:06

Quote:

Originally posted by laurent
Ikke off to lint vooir camion te laden, en dan off to Nurburg :-)
Tot morgen, roommate :D . Morgenvroeg komt Taxidienst om half negen a kwart voor negen.

RX-7 freakske 30-06-2004 22:19

ik wou dat ook kon gaan maar heb geen vervoer en dat vind ik héél erg. :( Misschien nog iemand die een plaatsje heeft?

laurent 30-06-2004 22:55

Kunt ge t u voorstellen? Ik heb mijne camion gemist :s
Gelukkig zijn ons shuttles er nog!

Pascal 01-07-2004 00:06

Quote:

Originally posted by RX-7 freakske
ik wou dat ook kon gaan maar heb geen vervoer en dat vind ik héél erg. :( Misschien nog iemand die een plaatsje heeft?
Call me : 0496/127298... Vertrekken vrijdagmorgen vanuit de buurt van circuit Zolder...

C U

moore 01-07-2004 08:26

misschien iemand die vrijdag tegen de avond nog vertrekt en men broer kan meenemen? want kreeg geen verlof en we waren van plan om tegen de middag te vertrekken

ICEMAN 01-07-2004 11:18

Quote:

Originally posted by Scapa
Don't worry, dat zullen wij wel doen :D
Laat er ook nog voor ons over e.

Nicki_Mks 02-07-2004 11:19

Is er ergens live timing?


All times are GMT +2. The time now is 21:22.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.