![]() |
Eiffelrennen, trainingen en race
De tijden van de eerst kwalificatie sessie druppelen binnen:
1 GLPK (Kumpen/Longin) Viper 2 SRT Corvette (Goossens / Lamot) + 0.442 2 PSI Porsche 996 (van Sande/ Palttala) 4 Schnitzer BMW M3 GTR (Stuck/Garcia) 6 AD Sport Porsche 996 Biturbo (Menten/Verbergt) 8 RTM Porsche 996 Biturbo (Van de Haterd) 28 Speedlover Porsche 996 GT3 (Verhoeven) bron: autosport.nl |
Eiffelrennen De Race
De eerste kwalificatie is achter de rug
1 Kumpen- Longin 2 Goosens- Lamot 3 Patalla - Van Sande 4 Garcia - Stuck 5 Vosse -Bovy 6 Menten 7 kuismanen 8 Cauberghs 9 Wouters 10 Maes SRT heeft lang de pole gehad tot de laatste ronde. |
de BMW van MSE 41 ste tijd veel klachten over onderstuur.
de mondeo in de vrije training motor stuk. geen tijd gezet. Herstellingen zijn nog bezig en zullen deze avond afgerond zijn. Morgen om 8h30 tweede kwalif. |
LMES eat your hart out...........er vanuitgaande dat zowel LMES GT & GTS en Belcar GTA & GTB op een vergelijkbare droge baan hebben gereden.
Voorlopige pole Belcar: 1.56.499 GLPK Viper Voorlopige pole LMES klasse GTS : 1:58.139 Saleen S7R |
Quote:
|
zal na de echte kwalif wel anders zijn
|
Dikke bullshit. Uwe Alzen rijdt gewoon van belcar auto's WEG.
|
Weet jullie ergens waar ik dat kan volgen?
|
De Audi's staan nu op 1:47 :(
<a href="http://www.lmes.net">LMES site</a> |
Quote:
Daar denkt Kumpen toch anders over ;) Quote:
Quote:
|
Quote:
|
De tweede kwalificatie van de LMES zit erop............wederom komt de Saleen van Bartels/Alzen niet aan de pole-tijd van GLPK. De top van de GTA divisie zou moeiteloos meekunnen in de LMES. In GTB wordt het wat moeilijker om te vergelijken, er rijdt nog geen RSR rond in de Belcar.........
|
Quote:
|
Waar kan ik ergens morgen de tijden van de race volgen met indien mogelijk ook de top vijf in iedere klassen?
|
Quote:
Een beetje serieus blijven hé, appelen met appelen vergelijken. :no: |
Sorry, maar deze vergelijking van LMES en Belcar GT wagens slaat nergens op! Ooit al van een technisch reglement gehoord? Zijn deze dezelfde? Er is al een heel verschil tussen het ACO 24LM/LMES + ALMS en FIA GT reglement (restrictor en spoilerafmetingen), met gevolgen in rondetijden, dus die van Belcar en LMES zullen echt wel niet dezelfde zijn.
|
Quote:
|
weet iemand de stand misschien in de belcar?
|
Quote:
Greetzz.. Corvetteboy |
Ik kreeg daarstraks van Werner hetvolgende berichtje: "Belcar eerste bocht: Paltalla en Corvette out."
|
wie zou er gewonnen hebben? aangezien normaal nu de race gedaan is.. kan niemand eens sms'e met een correspondent in nurburg??:) bvb. mede-paddockers...
|
Weet er iemand de volledige uitslag?
|
schnitzer gewonnen heb ik gehoord...
de thiers-porsche de GTB... |
1.Garcia-Stuck (BMW GTR)
2.Vosse-Bouvy (Porsche 996 GT2) 3.Kuismanen-Hasenbichler (Chrysler Viper GTS-R) 4.Menten-Verbergt (Porsche 996 Biturbo) 5.Wauters-Wauters (Porsche 996 Biturbo) 6.Maes-Verbist (Porsche 996 MR) 7.Kumpen-Longin (Chrysler Viper GTS-R) 8.Couwberghs-VD Haterd (Porsche 996 Biturbo) 9.Heydens-Khan (Porsche 996 RS) 10.Thiers-Thiers (Porsche 996 RS) TA: Van Delm-Neyens (Ford Mondeo) TB: Moore-Cox (BMW M3) SIL: Muytjens-De Sordi (Ford Modeo) |
Wat was me dit voor een race!
- Lamot en Paltalla dachten de race te kunnen winnen in de eerste bocht... :rolleyes: :fight: (als ze ook zo "gek" gaan rijden met de 24uren... :rolleyes: ) - (communicatie) problemen bij GLPK, zorgen er (eindelijk) voor dat eens iemand anders belangrijke punten scoort! :) :crazy: - G&A is helemaal niet te vinden in de top van het Tourisme veld. - De machtige BMW van Kenis-Severich geeft op in z'n (voorlopig) laatste Belcar race :mad: -En als top of the bill, Schnitzer leert gans het Belcar veld een mooi lesje ;), dit belooft voor de 24uren van Spa. |
Quote:
Daar schijnt nogal wat verschil in te zitten.... |
Quote:
BRON --> RACINGWORLD.BE |
Quote:
|
Quote:
|
heb toch de motor vanbinnen gezien.. en ook de cockpit .. er waren verschillen ten opzichte van de SER hoor.. ik kan ook mis zijn
|
Quote:
|
Alvast bedankt voor de top 10! GO BOUVY!!!!!
Misschien al ergens een volledige eindstand? Alvast hartelijk bedankt ;) |
Een zeer uitgebreid verslag is hier te lezen. Een nadeel is wellicht dat het in het Duits is..............maar dat kunnen we de mensen van GT-Eins niet kwalijk nemen.
|
Man man man, wat is dat toch met Lamot... :rolleyes:
Waarschijnlijk een domme vraag, maar is er al iets bekend over de BMW i.v.m. de 24 uren van Zolder? |
Quote:
|
Gilles, kijk jij ook even naar je PM ;)
|
Ik ga daar geen reactie op geven, ik denk er het mijne van. Had van jou toch iets anders verwacht.
Achja, het zal aan mij liggen zeker? In ieder geval, doe zo voort en verlies nog veel forummers. |
Mannekes... effe dimmen...
|
Die crash was een race-incident ... het kan iedereen overkomen.
|
Ja maar het is zo dom dat het bij de start moet gebeuren de race duurt namelijk 2uur. tijd genoeg om iemand in te halen
|
All times are GMT +2. The time now is 07:05. |