De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   Word racepiloot voor één dag !!! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=9117)

Pascal 27-09-2004 19:17

Word racepiloot voor één dag !!!

Quote:

We zoeken vijf piloten (m/v) voor de race in Spa-Francorchamps op 31 oktober. Iedereen die een geldig rijbewijs bezit en geen race-ervaring heeft (wat betekent dat je nooit een racelicentie had) kan zijn kans wagen. De deelname aan de preselecties in een indoorkarting en de race zelf is volledig GRATIS. Inderdaad, alles wordt voorzien door Uniroyal en AutoWereld, inclusief je racelicentie, raceoutfit en rijopleiding. Inschrijven kan tot 4 oktober middernacht op deze website. De weerhouden kandidaten worden persoonlijk uitgenodigd voor de kartingselecties die zullen plaatsvinden op 16 oktober bij Inkart Puurs (nabij A12 Antwerpen-Brussel). De vijf snelste piloten mogen dan deelnemen aan de Fun Cup race. Oproep aan de dames! Indien er minstens 10 vrouwelijke deelnemers een juist antwoord geven op de wedstrijdvraag, dan reserveren we één van de plaatsen in de racewagen voor een amazone. Snelle dames, waar wachten jullie op?!
meer info en deelnemen op www.autowereld.be

Allee mannen ga ervoor.... Waarom geen volledig Depaddock team...

C U

Anneke 08-10-2004 16:32

guess what :)
Ikke ben erbij voor de kwlificatieproef!!!!!!!!!!! dat beloofd weeral!

Autofan 08-10-2004 16:42

Quote:

Originally posted by Anneke

Alvast proficiat. We zullen allemaal voor je duimen ;)

redje 08-10-2004 18:24

Ik zal er ook zijn. :D

The Interceptor 08-10-2004 19:42

Ikke precies niet, heb toch nog niets vernomen in ieder geval :(
Maar alvast veel succes aan degenen die wel gekwalificeerd zijn!

Belle 08-10-2004 19:50

Ik wil ook degene die gekwalificeerd hebben een dikke proficiat wensen!

Ikzelf heb ook niets vernomen dus ja, tzal ook niets zijn voor mij vrees ik... :rolleyes:
Tja, ge kunt niet alles hebben in't leven! ;)

Jan 08-10-2004 22:15

Quote:

Superjufke, jij geeft toch geen lessen Nederlands hé ;)

In ieder geval, doe het goed.

jan

Raceboy 08-10-2004 22:29

altijd commentaar geven, die jan he.
(ja ja is met een J maar in uwe nick staat het anders dus...)
laat da meiske nu is gewoon blij zijn. ;)

Speesman 08-10-2004 23:50

Ik ga er ook bij zijn.

KoenC 09-10-2004 00:53

Ben er ook bij, maar ben "spijtig genoeg" op vakantie in Barcelona op 16 oktober. Niet dat ik bij de eerste 5 zou geweest zijn...

Netforce_1 10-10-2004 17:37

Ben ook uitgenodigd voor de kwalificatieproef maar kan wegens medische redenen niet deelnemen :(
Zou ik die uitnodiging aan iemand kunnen doorgeven?
Kandidaten laat maar iets weten!

gunther1 10-10-2004 18:10

Word racepiloot voor één dag !!!

Hallo als het mogelijk is zou ik graag de uitnodiging van je overnemen als dat mogelijk is.
Je moet het maar laten weten of dat kan ,ik heb ook meegedaan maar niets nog vernomen .
Dus je zou mij er een groot plezier mee doen
groeten

Pascal 11-10-2004 00:56

Quote:

En daarom kan je niet meedoen aan de rittensport ;)

Veel succes aan de geselecteerden.

C U

kartboyke 11-10-2004 10:37

Ik ben er ook bij!
Jippieeeeeeeeeeeeee, eigenlijk had ik de hoop al opgegeven omdat er hier al enkele waren die het goede nieuws al hadden en ik ngo niets.
Maar vandaag zat er een aangename brief in ons brievenbusje. :D
Tot zaterdag hé mannen

Netforce_1 11-10-2004 10:52

Quote:

Originally posted by Netforce_1
Ben ook uitgenodigd voor de kwalificatieproef maar kan wegens medische redenen niet deelnemen :(
Zou ik die uitnodiging aan iemand kunnen doorgeven?
Kandidaten laat maar iets weten!

Stop de pers :cool:
Zitje is al verkocht

The Interceptor 11-10-2004 16:21

Quote:

Originally posted by kartboyke
eigenlijk had ik de hoop al opgegeven omdat er hier al enkele waren die het goede nieuws al hadden en ik ngo niets.
Maar vandaag zat er een aangename brief in ons brievenbusje. :D

Dan hoop ik dat ik straks nog een telefoontje krijg van thuis :D

gunther1 16-10-2004 17:16

Hallo ,net terug van Puurs en niet bij de winnaars .Trouwens proficiat aan de gelukkige winnaars en veel succes op Francorchamp.
Ik zat wel bij de eerste 10 met een tijd van 41.87 en de winnaar had 40.94 .Uit elke gewichts klasse waren er 2 winnaars en 1tje kon door loting nog meedoen.Dus had ik nog een kans om getrokkken te worden door lotting bij de eerste 10.Maar geen geluk deze keer

Speesman 16-10-2004 17:51

Ik was er ook niet bij, maar zat 26 kg boven de grens tussen de 2 gewichtsklasses (of maw, ik was vermoedelijk de zwaarste in de gewichtscategorie van de zwaargewichten), maar heb toch alles gegeven en kwam maar 0.2s te kort om geselecteerd te worden. En heb me best wel goed geamuseerd tijdens het karten.

Flitser 16-10-2004 20:28

Dat was nog eens genieten vandaag, leuke sfeer en vrij veel sterke piloten aanwezig die stuk voor stuk één van die zitjes wilden bemachtigen :gas:

De race werd opgedeeld in twee gewichtsklasses.
-75 kg en +75kg, van elke klasse gingen de twee snelsten door naar de Fun Cup deelname... het vijfde zitje... was helaas niet voor een vrouw bestemd aangezien er geen tien vrouwelijke deelneemsters waren (dat was immers de voorwaarde)
Het vijfde zitje zou verloot worden onder de tien snelsten van de dag algemeen. Een zware opdracht voor ons Evy al had ze zich er al deels bij neergelegd dat dat net iets te hoog gegrepen zou zijn. Ze zou uiteindelijk 20e worden van de 50 deelnemers met een tijd van 42.33
Ik vind dat jij dat goed gedaan hebt meid http://kartgrid.be/phpBB/images/smiles/Kiss.gif http://kartgrid.be/phpBB/images/smiles/applaus.gif

Aangezien ik geen zin had om van aan de kant te moeten toekijken snelde ik naar de verantwoordelijke voor de start van de kwalifs en mocht ik met uitzondering ook meerijden :gas:
Ik ben dan uiteindelijk 7e gefinished als eerste van de zwaardere gewichtsklasse (85kg) :cool:

De sfeer was top tussen al die aanwezige kartgridders en paddockers , hopelijk kunnen we dit nog enkele malen overdoen ;)

40.97 Bart VDV
41.00 The Outsider
41.14 X-treme Racer
(buiten klassement wegens licentie)
41.38 Yamaha Power
41.41 Marc DW
41.60 Viggen
41.60 Flitser
(+75kg) (buiten klassement wegens reeds gewonnen 2002)
41.74 Gino D
41.78 Kartboyke (+75kg)
41.87 Giovanni R (+75kg)

De foto's

Speesman 16-10-2004 21:29

Klein detail: de grens lag wel op de 72kg. :)

Gij hebt trouwens schitterend gereden!!!

Flitser 16-10-2004 21:37

Quote:

Originally posted by speesman
Klein detail: de grens lag wel op de 72kg. :)

Gij hebt trouwens schitterend gereden!!!

Thanks maar je vergeet jezelf ;) :gas:
Enig idee van het gewicht van Giovanni of Ive?
Ben er eigenlijk wel nieuwsgierig naar :p

redje 16-10-2004 21:42

Tja, ik moest al niet veel verwachten omdat ik nog nooit in Inkart was geweest. En dan nog een 16de plek algemeen gehaald( 42.02 :( ). :D
Over enkele jaren zijn we er hopelijk ook eens bij. K heb echt wel goesting om eens met zo'n funcup te rijden.

Qua sfeer en rijdersveld was het tiptop in orde. Echt veel sterke piloten, en daar had ik al voor gevreesd als ik op kartgrid las wie er allemaal deelnam.

gunther1 16-10-2004 21:46

Voor mij was het juist hetzelfde .Bijna nog nooit in Puurs gereden 3 keer in 2 jaar tijd (juist deze week eens gaan oefenen en dan nog alleen op het binnencircuit),en dan het moeten opnemen tegen de jongens die weekelijks rijden(nie gemakkelijk)

Flitser 16-10-2004 21:46

Quote:

Originally posted by redje
Over enkele jaren zijn we er hopelijk ook eens bij. K heb echt wel goesting om eens met zo'n funcup te rijden.
Waarom zolang wachten :confused:
Uniroyal organiseert dit voor praktisch elke Fun Cup wedstrijd :worship:

gunther1 16-10-2004 21:52

Quote:

Originally posted by Flitser

Laat maar weten wanneer nog eens dan doe ik graag nog eens mee.Want hier heb ik nog niet veel gezien van de wedstrijden (woon in nederland)

Flitser 16-10-2004 21:59

Quote:

Originally posted by gunther1
Voor mij was het juist hetzelfde .Bijna nog nooit in Puurs gereden 3 keer in 2 jaar tijd (juist deze week eens gaan oefenen en dan nog alleen op het binnencircuit),en dan het moeten opnemen tegen de jongens die weekelijks rijden(nie gemakkelijk)
Inderdaad, makkelijk is anders. Dat ondervind ik maandelijks tijdens onze Kartgrid Cup :( . Ik ben dit jaar nog geen enkele keer kunnen gaan oefenen voor een wedstrijd en dat merk ik wel.

Aangezien we dit jaar ook nog maar één keer in Inkart waren geweest (Kartgrid Cup manche augustus) zijn we donderdagavond snel nog twee heatjes gaan rijden... enkel het binnencircuit was open :( maar ik heb het er al bij al nog goed vanaf gebracht :p

Op Inkart moet je je vooral goed kunnen aanpassen aan de baanligging van de kart die je krijgt, motorisch is er weinig verschil denk ik.

Flitser 16-10-2004 22:02

Quote:

Originally posted by gunther1
Laat maar weten wanneer nog eens dan doe ik graag nog eens mee.Want hier heb ik nog niet veel gezien van de wedstrijden (woon in nederland)
2 jaar geleden toen ik op Francorchamps stond om in die Fun Cup te kruipen was er een Vlaamse, een Waalse en een Hollandse ploeg... de Nederlanders sloegen erin om de wagen na 2 ronden in de vangrails te parkeren... zou dat er voor iets tussen zitten? :D

Nee serieus, het was nog niet gedaan op Inkart vandaag hoor.
Om 12u was het de kwalificatie van het autowereld-team, later op de avond van het Dag Allemaal-team en morgen van het P-magazine-team (waar Speesman nog eens zal proberen).

redje 16-10-2004 22:06

Quote:

:o :o Tof, maar ik wist tot nu toe enkel dat ze dat via p-magazine, autowereld, en blijkbaar ook dag allemaal. Van andere media ben ik niet op de hoogte. Als ik er nog iets van zie, doe ik zeker mee.

gunther1 16-10-2004 22:10

Quote:

2 jaar geleden toen ik op Francorchamps stond om in die Fun Cup te kruipen was er een Vlaamse, een Waalse en een Hollandse ploeg... de Nederlanders sloegen erin om de wagen na 2 ronden in de vangrails te parkeren... zou dat er voor iets tussen zitten? :D

Ik woon wel in Nederland maar ben Vlaming in hart en nieren.Werken en de rest doe ik in Belgie(voor de belastingen)

Nee serieus, het was nog niet gedaan op Inkart vandaag hoor.
Om 12u was het de kwalificatie van het autowereld-team, later op de avond van het Dag Allemaal-team en morgen van het P-magazine-team (waar Speesman nog eens zal proberen).

het word tijd dat ik wart Belgische boekjes begin te lezen,P-magazine zie ik nog zitten maar de Dag Allemaal

Flitser 16-10-2004 22:13

Quote:

Originally posted by redje
:o :o Tof, maar ik wist tot nu toe enkel dat ze dat via p-magazine, autowereld, en blijkbaar ook dag allemaal. Van andere media ben ik niet op de hoogte. Als ik er nog iets van zie, doe ik zeker mee.
Clickx, Dag Allemaal, Het Nieuwsblad, P-magazine, Radio Donna, RTBF,... en dan ben ik er wellicht nog veel vergeten ;)

Ik post het in elk geval in de bekende topic als ik te weten kom waar ze nu weer iets op poten zetten ;)

Voorlopig is het afgelopen voor 2004 dacht ik en de kalender voor 2005 zou nog niet bekend zijn als ik me niet vergis.

redje 16-10-2004 23:30

Quote:

Clickx, Dag Allemaal, Het Nieuwsblad, P-magazine, Radio Donna, RTBF,... en dan ben ik er wellicht nog veel vergeten ;)

Ik post het in elk geval in de bekende topic als ik te weten kom waar ze nu weer iets op poten zetten ;)

Voorlopig is het afgelopen voor 2004 dacht ik en de kalender voor 2005 zou nog niet bekend zijn als ik me niet vergis.

Merci. :)

kartboyke 17-10-2004 15:00

Hallo allemaal,
Ik ben erbijjjjjjjjjjjjjj, proficiat aan iedereen dat meegereden heeft.
Het niveau lag hoog en de tijden dicht tegen elkaar, de zenuwen waren na enige tijd wel aanwezig bij mij vanwege de kans op rechtstreekse kwalificatie.

@ flitser: awel je zou het dus niet zeggen maar dit boeleke weegt dus 77kg.
Gisterenavond na de karting direct op de weegschaal gaan staan en toen was het tussen de 75 en 76 kg.
Ik lijk het misschien niet maar het is er dus wel aanwezig hé :( .
Ik zal ook het weekend van de 30ste de kartgrid t-shirt dragen hé.
Zal wel niet de enigste zijn waarschijnlijk :D .

Ik wil echt elke aanwezige piloot nog eens proficiat wensen met zijn deelname en zijn prestaties( ik had zelf nooit verwacht dat ik snelste piloot van de + klasse zou zijn geweest).
Het was echt een toffe sfeer en heb me uitstekend geamuseerd.

greetz een overgelukkige Ive

Flitser 17-10-2004 18:52

Quote:

Originally posted by kartboyke
@ flitser: awel je zou het dus niet zeggen maar dit boeleke weegt dus 77kg.
Dat je meer dan 75 woog, dat dacht ik wel ;)
Maar ik dacht ook wel dat er geen enkele van de +klasse meer dan 90 woog zoals Dave dus weet ie dat ie ook schitterend gereden heeft hé ;) Vandaar mijn vraag.
Geniet er in elk geval van dat weekend! :gas:

Ik ben benieuwd hoe het vandaag met Spees is gegaan...

Speesman 17-10-2004 19:21

Quote:

Ik ben benieuwd hoe het vandaag met Spees is gegaan...

Heel goed, ik ben er namelijk bij!!!!!!!!!!!!!! :gas:
Het was enorm spannend, want na de 1ste kwalif stond ik ergens vrij ver vanachter (had het volledig verknald), maar dan in de 2de sessie, ondanks een mindere kart, alles eruitgehaald en toch nog de 2de tijd van mijn gewichtscategorie gehaald. En wat opvallend is, de snelste van mijn categorie weegt exact evenveel als mij.

Volgende week ben ik dus op Zolder aant rijden!!!

Flitser 17-10-2004 20:12

Schitterend! Proficiat! ;)

Maarten 17-10-2004 22:31

Proficiat paddockers

zo zie je maar de aanhouder wint!

Tot binnen een week op het zolderse asfalt Speesman!

En kartboyke, jou zie ik in Francorchamps!

Als je wat raad nodig moest hebben, kom gerust eens langs hé !!

Nogmaals proficiat !!

kartboyke 18-10-2004 14:42

Dank je wel, Maarten, zijt er maar zeker van dat ik u zie in francorchamps.

Raad kan zijn, dat valt te zien hoe goed het ons is uitgelegd, maar aangezien dit wel profesionele personen zijn twijfel ik hier niet aan.

's Avonds zult gij mij oowk wel zien ronddolen op het fun cup feest :D

Speesman 18-10-2004 18:36

Ik zal wel eens langskomen als ik niet moet rijden.

Werner333 18-10-2004 20:13

Proficiat mannen.

roovers-racing 20-10-2004 23:46

Quote:

Thanks maar je vergeet jezelf ;) :gas:
Enig idee van het gewicht van Giovanni of Ive?
Ben er eigenlijk wel nieuwsgierig naar :p

Om het even volledig te maken, normaal 85 kg, op de weegschaal van Inkart stond wel 89 kg

Giovanni Roovers

All times are GMT +2. The time now is 19:39.