De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   Supermeetings verdwijnen !!! Belcar en TC samen? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=9295)

Driesco 20-10-2004 18:36

Supermeetings verdwijnen !!! Belcar en TC samen?
 
Stof tot nadenken.

Zaterdag
Chrono's Belcar & Clio van 09.00 tot 12.00 en 13.00 tot 15.55
Chrono's TC op zaterdag van 16 tot 16.45
Chrono's Sprinters van 17 tot 17.55

Zondag
Wedstrijd TC van 9 tot 12.00
Clio Cup van 13.00 tot 13.30
Wedstrijd Historics van 13.45 tot 14.15
Belcar van 15.00 tot 17.05
Clio Cup van 17.20 tot 17.50

Er gaan voor en tegenstanders zijn, maar op deze manier hoef je als team geen 4 dagen op Zolder te zitten.

Scapa 20-10-2004 18:42

Er zouden gesprekken zijn met de PRC Group... Denk niet dat TC dit wil, altijd in een tent ver weg van de boxen staan. ;)

Mark 20-10-2004 19:02

Quote:

Het massaal verspreiden van gratis tickets brengt veel volk op de been. PRC Group slaagde er zo in 25.000 toeschouwers naar Francorchamps te lokken voor de 12 uren van Spa BTCS en Zolder werd overrompeld door een 40.000 mensen bij de komst van de Nissan World Series www.pitstoptv.be
Kan me herinneren dat ik enkele dagen terug iets dergelijks in een andere thread heb getikt.

Hoe dan ook, het is pruimentijd in het Belgische en Nederlands autosportland. Enkele klassen uitgezonderd....zoals Belcar en Dutch Supercar Challenge.

Alfa147 cup in Nederland stopt, Belgische Clio's met zeer magere startvelden, Formule Renault 2000 in Nederland die op het punt staat om opgedoekt te worden...... waardoor de kans bestaat dat de FRenault 1600 richting een Benelux kampioenschap gaat worden.

We gaan weer een winter tegenmoet met veel onzekerheden ;)

Scapa 20-10-2004 19:05

Er moet iets gebeuren dat staat vast. Alleen geeft niemand van de organisaties graag z'n post op als het komt tot een samensmelting eh. ;)

B.V.S. 20-10-2004 19:10

Misschien zou dit voor de TC wel goed kunnen zijn, kwestie geluidsbeperking dan toch... baai baai 95dB :)

Driesco 20-10-2004 19:22

Quote:

Originally posted by B.V.S.
Misschien zou dit voor de TC wel goed kunnen zijn, kwestie geluidsbeperking dan toch... baai baai 95dB :)
Zo dacht ik er ook over. Ik denk niet dat TC teams zich zouden storen aan het wel of niet hebben van een box. Waarom het spel eens niet omkeren. Alle Belcarteams hebben tenten, de meesten een loge, waarom de TC teams niet gebruik laten maken van de boxen en het publiek doorheen de paddock loodsen waar alle Belcarteams staan. Op de ring en tijdens de World Series was dit alles toch ook het geval. Komt daarbij dat het voor vele teams, die de 2 kampioenschappen rijden, een veel eenvoudiger kalender kan worden. TC teams schreeuwen om aandacht, Belcar om meer publiek, samen staan ze toch sterker? Indien TC boven de 90db zou mogen denk ik dat ze nog wat teams van andere kampioenschappen kunnen aantrekken.

Hoe volk naar Zolder te trekken weten anderen beter dan ikzelf (;)) ik doe daar geen uitspraken meer over. Geloof me, ze zullen op Zolder wel voor de beste oplossing zoeken voor alle partijen.

Driesco 20-10-2004 19:23

Quote:

Originally posted by Scapa
Er moet iets gebeuren dat staat vast. Alleen geeft niemand van de organisaties graag z'n post op als het komt tot een samensmelting eh. ;)
Hoeft dat ? :) Belcar is een organisatie van Zolder, TC ook.

Scapa 20-10-2004 19:36

2 keer in een tent staan per jaar is al meer als genoeg. Programma aanvullen met TC of BTCS lijkt me geen oplossing. Wat er nodig is zijn andere topkampioenschappen: DTM, BTCC, LMES, WS,...

Driesco 20-10-2004 19:40

Quote:

Originally posted by Scapa
Programma aanvullen met TC of BTCS lijkt me geen oplossing. Wat er nodig is zijn andere topkampioenschappen: DTM, BTCC, LMES, WS,...
:D Ok, waar ga je dan staan denk je? Juist, in een tent. Hoe ga je de massastroom mensen opvangen? Wat gaat de organisatie kosten van zo een topevent en wat zal dan de inkom moeten bedragen voor Jan met de Pet?

Als je een bepaalde zaak wil verdedigen moet je dat proberen doen met argumenten Scapa. Waarom wel, waarom niet.

Driesco 20-10-2004 19:41

Quote:

Originally posted by Scapa
2 keer in een tent staan per jaar is al meer als genoeg.
Sommige tenten zijn anders wel mooier dan sommige boxen :)

Scapa 20-10-2004 19:51

Quote:

Originally posted by Driesco
:D Ok, waar ga je dan staan denk je? Juist, in een tent. Hoe ga je de massastroom mensen opvangen? Wat gaat de organisatie kosten van zo een topevent en wat zal dan de inkom moeten bedragen voor Jan met de Pet?

Als je een bepaalde zaak wil verdedigen moet je dat proberen doen met argumenten Scapa. Waarom wel, waarom niet.

Belcar, BTCS en TC zijn gewoon te gelijkaardig, nl alle 3 uithoudingsraces. 2 van die races in hetzelfde weekend is van het goede teveel. Fatsoenlijke coverage in dagbladen zou ook al niet slecht zijn. Naar de 24u van Zolder komt evenveel volk kijken als 3 topmatchen in de Belgische voetbalcompetitie samen. Mensen weten gewoon niet dat dat in België bestaat of wanneer de races juist zijn.

Pat 20-10-2004 19:53

Op zich geen slecht idee, Driesco.
Toch enkele opmerkingen:
- een van de "voordelen" van ZTC en Sprinters, is dat je slechts 1 dag op het circuit dient te zijn ... sociaal leven ... Als de controle van licentie en uitrusting 's morgens is, zit je een hele dag op Zolder voor 45' circuittijd.
- ZTC wedstrijden worden ingekort naar 3 uur. Mijn eerste reactie was dat dit aanvoelt als een degradatie van deze serie die toch gebaseerd is op uithouding. Langs de andere kant is drie uur nog steeds drie uur.
We mogen ook niet vergeten dat ZTC ook gebruikt wordt als opstap naar Belcar. Er gaan dan wel 6 wedstrijduren (lees ervaring) verloren. Ik denk hierbij aan de verschillende keren dat in de threads de zin "piloten die naam niet waard" gebruikt wordt.
- Geen warm-up meer
- Als de tweede race van de Clio-Cup, na Belcar komt, bestaat er dan niet de vrees dat ondertussen het circuit leegloopt ? Ik vermoed dat een groot percentage toeschouwers vooral komt voor Belcar.
- Verdwijnen van de geluidsnorm, zoals vermeldt door B.V.S.
- ZTC/Sprinters profiteert van toeschouwers Belcar en Clio.
- Technische controles ?
- Zet je dan Belcar en Clio in het voorprogramma van de Race Promotion Night ?
- Wat met de Mini's en de FRenault ?
- 6 weekends minder lawaai rond het circuit.

Enkele van deze opmerkingen zijn zeker niet onoverkomelijk, andere meer dan aantrekkelijk, sommige zullen veel tegenstand ondervinden.
Ik moet ook zeggen dat deze opmerkingen een pure eerste reactie waren, en sommige ondertussen toch reeds minder ernstig klinken dan ik eerst dacht.

Driesco ... je gaf serieuze stof tot nadenken !

Driesco 20-10-2004 20:07

- Controle van de wagen hoeft maar 1 keer per seizoen. Enkel bij een ongeluk dien je je wagen opnieuw aan te bieden. Deze controle kan 14 dagen voor aanvang van het seizoen.
- 3 uur ipv 4 omdat je dan eventueel met 3 piloten een uur kan rijden. Kan eventueel naar 4 als je de middag overbrugt.
- Warm up - al eens gekeken hoeveel teams hier gebruik van maken. Het zal sommigen aanzetten tot voorzichtiger rijden tijdens chrono2. Ik zou ook 2 warm up laps geven voor de wagens zich naar de officiële startopstelling begeven. Voordeel is dat je geen brokken kan rijden in de warm up :)
- Volk weglopen bij de Clio's? Ik dacht dat iedereen kwam kijken naar het duw en trekwerk.
- Geluidsnorm ok voor TC
- Wat betreft licenties. Bij mij is deze de laatste race nog altijd dezelfde als de eerste race. Alle gegevens van alle piloten zijn gekend. Waarom moet dat iedere race opnieuw gebeuren?
- Voorprogramma: waarom niet? En omgekeerd tijdens de 24H. Dat zou de enigste keer zijn dat TC op zaterdag moet rijden.
- Mini's en F Renault - ja, MINI gaat naar Duitsland enkele wedstrijden afwerken, dan hebben we nog Francorchamps. Wat betreft Renault F1600 moeten we inderdaad nog een oplossing vinden. ;)
- 6 weekends minder lawaai rond het circuit, waarvoor de buren ons gunstig gezind zullen zijn.
- 6 dagen minder lawaai, maar vroeger op de dag beginnen en later op de avond afsluiten.
-

We zeggen gewoon even wat we denken

Pat 21-10-2004 00:40

Driesco, je zou ook even moeten uitleggen waarom voor de kwalificaties van Belcar en Clio op zaterdag zomaar even 6 uren worden uitgetrokken. De twee sessies voor Belcar nemen nu 2 maal 45' in beslag, voor de Clio's wordt dat 2 maal 30'.

In je plan betekent dit wel 3uur30' meer.
Kan je in die periode geen kwalificatie en/of race inplanten van Clio - Mini - F Renault - Sprinters ?

B.V.S. 21-10-2004 11:55

Ik vind het inderdaad ook wel stof tot nadenken. Volgens mij zit er wel iets in, maar om effectief iets in mekaar te boksen, zal er serieus moeten gediscussieerd en gepland worden.

Ik had er eerst ook bedenkingen bij, en de meeste voor- en nadelen die ik in m'n hoofd had heb ik hier intussen ook kunnen lezen. Ik denk wel dat voor de meeste problemen een valabele oplossing kan gevonden worden.

Wat ik me wel afvraag: bepaalde teams (waaronder MSE) hebben zowel in de TC als in de Belcar wagens meerijden. In één opzicht is dit natuurlijk makkelijker (minder raceweekends). Maar langs de andere kant denk ik dat het niet zo eenvoudig is tijdens het raceweekend zelf, kwestie werkdruk dan. Als je van vb 4 wagens de service moet doen tijdens verschillende races... om nog maar niet te spreken over eventuele stukken en carambolagekes...

Nu ja, zo zijn er natuurlijk nog zaken, en er zullen altijd voor- en nadelen zijn. Ik ben nog niet 100% voor, maar ook niet tegen. ;)

laurent 21-10-2004 12:10

Wat met teams die nu aan het einde van t klassement bungelen in Belcar, en dan goedkoper, met ongeveer hetzelfde reglement in de TC kunnen rijden, voor hetzelfde volk als de Belcar?
Stappen die dan niet over?

Gevolgen voor TC : zelfde weg op als belcar, het wegblijven van kleinere teams, de stijgende competitie etc.
We hebben de Belcar toch zien evolueren de afgelopen jaren....

B.V.S. 21-10-2004 12:16

Quote:

Originally posted by laurent
Wat met teams die nu aan het einde van t klassement bungelen in Belcar, en dan goedkoper, met ongeveer hetzelfde reglement in de TC kunnen rijden, voor hetzelfde volk als de Belcar?
Stappen die dan niet over?

Gevolgen voor TC : zelfde weg op als belcar, het wegblijven van kleinere teams, de stijgende competitie etc.
We hebben de Belcar toch zien evolueren de afgelopen jaren....

Ik kan je redenering wel volgen, maar de teams die nu onderaan int Belcar klassement meebungelen, kunnen nu toch ook de overstap naar de TC maken als ze dat echt willen...?

laurent 21-10-2004 12:18

Mja, maar dan moeten ze hun aanpassen aan de reglementeringen (95db etc) en rijden voor veel minder toeschouwers, wat budgetering dan weer een pak moeilijker maakt.
De overstapdrempel wordt zo nog veel kleiner he

BMW Beliën 21-10-2004 12:21

Er zal nog heel wat water naar de zee vloeien eer dat ze er allemaal uit gaan zijn wie met wie gaat samenrijden op zo een raceweekend. De Mini Challenge zal zowiezo niet volledig verdwijnen uit de Belcarweekends. De Mini Challenge wijkt voor een klein deel uit naar Duistland om enkele wedstrijden samen te rijden en eventueel ook in het voorprogramma van de formule1 te komen in Francorchamps. Dit is enkel om de Challenge interressant te houden voor de deelnemers en om een fatsoenlijk startveld bijeen te krijgen.

Een samengaan van Belcar en BTCS zou geen slechte zaak zijn. Kwalificaties op zaterdag en één wedstrijd van de BTCS zou de zaak op zaterdag ook al wat interesanter maken. De tweede wedstrijd van de BTCS of de Belcarwedstrijd op zondag als laatste programmeren zou het volk wat langer langs het circuit houden.

Ik vond dat er de zondag toch wel heel wat volk op de berg aan de chicane stond tijdens de Belcarwedstrijd. Daar is er wel iets meer te zien dan op de tribunes langs de rechte lijn. Vroeger stonden er ook tribunes in de eerste linkse en die zaten ook steevast vol. Ik denk dat diet gewoon een slechte strategie is van het circuit van Zolder om op deze plaatsen geen tribunes te plaatsen. Het is dan voor mij ook duidelijk dat autoracen niet meer de prioriteit is voor de VZW Terlamen.

Driesco 21-10-2004 12:41

Quote:

Originally posted by laurent
Mja, maar dan moeten ze hun aanpassen aan de reglementeringen (95db etc) en rijden voor veel minder toeschouwers, wat budgetering dan weer een pak moeilijker maakt.
De overstapdrempel wordt zo nog veel kleiner he

Inderdaad Laurent, hier heb je een zeer belangrijk punt. MAAR is het niet zo dat beide organsiaties in handen zitten van Zolder?

Guido 21-10-2004 12:42

hebben we het hier over concrete plannen, of is de pruimentijd al echt bezig en zijn we zwaar aan het veronderstellen?

Is me niet echt duidelijk.

Scapa 21-10-2004 12:59

Quote:

Originally posted by laurent
Wat met teams die nu aan het einde van t klassement bungelen in Belcar, en dan goedkoper, met ongeveer hetzelfde reglement in de TC kunnen rijden, voor hetzelfde volk als de Belcar?
Stappen die dan niet over?

Gevolgen voor TC : zelfde weg op als belcar, het wegblijven van kleinere teams, de stijgende competitie etc.
We hebben de Belcar toch zien evolueren de afgelopen jaren....

Vwala, daar is alles mee gezegd. ;) Belcar en TC samen is gewoon absurd. Als een TC deelnemer klaagt over te weinig volk moet hij of zij Belcar gaan rijden.

Megane 21-10-2004 17:11

Quote:

Originally posted by Scapa
2 keer in een tent staan per jaar is al meer als genoeg. Programma aanvullen met TC of BTCS lijkt me geen oplossing. Wat er nodig is zijn andere topkampioenschappen: DTM, BTCC, LMES, WS,...
Als den DTM terugkomt, denkt gij dan in de boxen te staan. dream on.

Niet vergeten dat er velen in den TC begonnen zijn, ze moesten dit verplichten ipv direct met de grote jongens te gaan spelen.
Er zouden volgens mij minder rijdende chicanes zijn.In de rally moet men ook eerst bewijzen dat men kan rijden alvorens een hogere licentie te krijgen.

Driesco 21-10-2004 17:19

Wat betreft Renault, daar hoef je enkel maar rekening mee te houden tijdens het NRF en Spa Euro Race. Voor de rest rijden ze hun eigen programma.
Dwz dat de Belcar op de andere weekends dus alleen staat met MINI. Als MINI dan zijn wedstrijden gaat rijden in Duitsland dan heb je enkel nog Belcar.

Ik ben echt eens benieuwd wat de uiteindelijke oplossing gaat worden.

FormulaV-JH495 21-10-2004 17:19

wat ook kan is ... ZSC + historics alleen en dan enkele andere (desnoods buitenlandse) race-organisaties erbij ... eventueel met monoposten erbij ...

Megane 21-10-2004 17:19

Quote:

Originally posted by Scapa
Vwala, daar is alles mee gezegd. ;) Belcar en TC samen is gewoon absurd. Als een TC deelnemer klaagt over te weinig volk moet hij of zij Belcar gaan rijden.
Er zijn ook mensen die moeten werken in de week, en hierdoor een budgetje hebben om in het weekend aan autosport te doen.
We kunnen niet allemaal fils-a-papa zijn of mensen met een groot bedrijf dewelke wel enkele dagen kunnen gemist worden.

Als men klaagt over de belcar moet men maar DTM gaan rijden. ( waar zal het stoppen met zo een opmerkingen, ik weet niet of jij bepaalde budgetten kent maar ik zou toch anders praten als men autosport wil doen en er zelf moet voor werken.)

Driesco 21-10-2004 17:30

Quote:

Originally posted by Scapa
Als een TC deelnemer klaagt over te weinig volk moet hij of zij Belcar gaan rijden.
En wat als een Belcar deelnemer klaagt? F1 of DTM? :)

Driesco 21-10-2004 17:39

Een andere vraag:

Voor welke wedstrijd zouden jullie uit je zetel komen? M.a.w. denk eens bij jezelf welke wedstrijden je als kijker het leukste vindt. Ik geef even mijn lijstje:

Clio Cup
Belcar
Mini
TC
Sprinters Cup
Formule 1600

Waarom de TC niet opsplitsen in 2 gedeeltes. Korte sprint van 60 minuten en dan een race van bv. 3 uur. Leuker om volgen en uitvallers in de eerste kunnen nog starten in de 2de race. Ben zelf al enkele TC wedstrijden gaan bekijken en ik kan zeggen, na een half uurtje is het als kijker vrij saai. MAAR!!! om zelf te rijden is TC bangelijk plezant, zelfs even plezant als Belcar.
Waarom? Alles op 1 dag, een zeer gemoedelijke sfeer, al is deze in Belcar ook goed, maar vooral veel goedkoper. Hoe dat komt? Wagens zijn veel eenvoudiger, geen show die betaald dient te worden.
Belcar heeft zijn charmes, TC ook. Moeilijk om te kiezen, Belcar is mooier om naar te kijken, TC leuker om zelf in mee te rijden.

FormulaV-JH495 21-10-2004 17:51

en wat zal het verschil zijn qua inschrijvingsgeld vergeleken met de Sprinterscup/historics dit jaar ... velen doen mee om te kunne racen ... nu gaan er verschrikkellijk veel volk komen met dikke bakken en veel geld ... daar gaat de bestaande instapformule ...

laurent 21-10-2004 18:05

Intressantste :
Belcar
TC
ZSC

Driesco 21-10-2004 18:07

Quote:

Originally posted by FormulaV-JH495
en wat zal het verschil zijn qua inschrijvingsgeld vergeleken met de Sprinterscup/historics dit jaar ... velen doen mee om te kunne racen ... nu gaan er verschrikkellijk veel volk komen met dikke bakken en veel geld ... daar gaat de bestaande instapformule ...
Waarom hoeft zoiets duurder te worden? Die mannen met die dikke bakken kunnen nu toch ook meerijden als ze willen ;)
6 weekends ipv 13, het zou zelfs goedkoper kunnen DENK ik.
Zolder kan dan 6 B dagen extra verhuren voor andere events.

Scapa 21-10-2004 20:51

Quote:

Originally posted by Megane
Er zijn ook mensen die moeten werken in de week, en hierdoor een budgetje hebben om in het weekend aan autosport te doen.
We kunnen niet allemaal fils-a-papa zijn of mensen met een groot bedrijf dewelke wel enkele dagen kunnen gemist worden.

Als men klaagt over de belcar moet men maar DTM gaan rijden. ( waar zal het stoppen met zo een opmerkingen, ik weet niet of jij bepaalde budgetten kent maar ik zou toch anders praten als men autosport wil doen en er zelf moet voor werken.)

Hoor je de Belcar klagen? Ik hoor daar in ieder geval weinig van ;) Ben je in de Belcar niet tevreden omdat er geen Europese of Wereldwijde coverage is moet je inderdaad ophouden met zagen en een budget zoeken voor FIA-GT. Zullen snel terug in de Belcar staan. Van budgetten weet ik meer dan genoeg. Ieder op zijn niveau maar dan moet je je er, met alle respect, bij neerleggen dat je met een regionaal kampioenschap niet samen rijdt met hét Belgisch kampioenschap Uithouding waar alles over een gans weekend is gespreid.

Autofan 21-10-2004 21:06

Quote:

Originally posted by Driesco
Een andere vraag:

Voor welke wedstrijd zouden jullie uit je zetel komen? M.a.w. denk eens bij jezelf welke wedstrijden je als kijker het leukste vindt. Ik geef even mijn lijstje:

Clio Cup
Belcar
Mini
TC
Sprinters Cup
Formule 1600

Waarom de TC niet opsplitsen in 2 gedeeltes. Korte sprint van 60 minuten en dan een race van bv. 3 uur. Leuker om volgen en uitvallers in de eerste kunnen nog starten in de 2de race. Ben zelf al enkele TC wedstrijden gaan bekijken en ik kan zeggen, na een half uurtje is het als kijker vrij saai. MAAR!!! om zelf te rijden is TC bangelijk plezant, zelfs even plezant als Belcar.
Waarom? Alles op 1 dag, een zeer gemoedelijke sfeer, al is deze in Belcar ook goed, maar vooral veel goedkoper. Hoe dat komt? Wagens zijn veel eenvoudiger, geen show die betaald dient te worden.
Belcar heeft zijn charmes, TC ook. Moeilijk om te kiezen, Belcar is mooier om naar te kijken, TC leuker om zelf in mee te rijden.

Ik vind TC net zo plezant om naar te kijken als Belcar, meestal zelfs plezanter. De piloten zijn er trouwens heel toegankelijk en staan altijd paraat voor een praatje te slaan. Het huidige concept van TC vind ik echt prachtig. En de Sprinter's Cup vind ik ook echt mooi, alleen mocht er wel eens meer strijd zijn om de eerste plaats (dat is het enige minpuntje dat ik zie).

RX-7 freakske 21-10-2004 21:12

Ik zou voor alles behalve voor de F1600 uit men zetel komen, ik zie die nu eenmaal niet graag rijden, alle respect voor depiloten ervan, maar het is niet mijn ding. Clio cup en belcar staan aan de top bij mij.
Daar wil ik zo weinig mogelijk van missen.
TC is ook niet slecht, maar als baanpost duren di e4 uurtjes soms toch lang dan.
Maar die classe's allemaal op 1 dag? Nee zou dat niet doen.
Ok, races met minder dan 95db, is iets minder dan met lawaai, maar ZTC heeft ook zen charmes hoor.

Mark 21-10-2004 21:59

Re: Supermeetings verdwijnen !!! Belcar en TC samen?
 
Quote:

Originally posted by Driesco
Stof tot nadenken.

We kunnen wel denken maar waarschijnlijk liggen de concepten al lang klaar. Dat wil niet zeggen dat het 100% zeker is ;)

Persoonlijk denk ik dat het ZTC + ZSC concept niet zal veranderen. Mijn inziens ook niet nodig, die zondagen lopen goed. De terugval van +/- 10 tot 15 wagens voor de ZTC in de afgelopen twee jaar zijn voor een gedeelte te verklaren m.b.t. economische recessie en het gezeur rondom het geluids-probleem. Enkele daarvan zijn overgestapt naar de BTCS maar lang niet allemaal. Je kunt ze denk ik op één hand tellen.

Dan de vervanger voor de Supermeeting, als je de berichten her en der leest kun je al ongeveer een beeld maken hoe die eruit gaan zien. Belcar en diverse support races............verandering van spijs doet eten ;)

Welke support races?
New Race Festival: Clio's B + NL, FRenault 1600, FRenault 2000 NL + Belcar....en?
Spa Euro Race: FRenault 1600 + FRenault 2000 I, Clio B + I, Britcar, Belcar en gegarandeerd Franse en Engelse clubraces.
24 U van Zolder:Belcar, ? en misschien starten om 16.00 uur ;)
Racing Festival: Belcar, ?
Belcar Masters: Belcar, FR1600 B, FR2000 NL, Clio B + NL , Britcar

Hier en daar de Mini's, de Dutch Supercar Challenge heeft ook de intentie om twee keer België aan te doen. Dan zullen er her en der nog wat mogelijke kandidaten rondlopen voor een of meedere gezamelijke meetings (Roadster Cup, een echt Sprintje voor de VW Funcup, de BTCS die eens gaan meeknallen, wellicht een Radical race.......) Zal wel loslopen allemaal ;)

Conclusie: Zo heel erg veel zal er niet veranderen........ dat is mijn persoonlijke mening dan. De eerste revolutie in de autosport moet ik nog meemaken

Guido 21-10-2004 22:06

Quote:

Originally posted by Huudo
hebben we het hier over concrete plannen, of is de pruimentijd al echt bezig en zijn we zwaar aan het veronderstellen?

Is me niet echt duidelijk.

'k heb toch maar weer wat verder gelezen om te merken dat het voornamelijk 'als-dan' is... :D :D amusementswaarde 10/10!

Mark 26-10-2004 19:26

Quote:

Originally posted by Mark
waardoor de kans bestaat dat de FRenault 1600 richting een Benelux kampioenschap gaat worden.

Zelfs de Italianen weten al te melden dat de Belgische FRenault 1600 zijn horizon gaat verbreiden. Ze spreken daar wel al over een Benelux kampioenschap. Meerdere buitenlandse races zouden op het programma staan (valt Ollanda daar ook onder :confused: )


All times are GMT +2. The time now is 06:59.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.