De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Rally (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=5)
-   -   Publides Rallysprint - Wintercup - 28/11/2004 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=9418)

Bart 06-11-2004 11:22

Publides Rallysprint - Wintercup - 28/11/2004
 
timing:

10u05 Start van de eerste wagen voor de eerste verkenningsronde
10u45 Start van de eerste wagen voor de tweede verkenningsronde

13u05 Start van de eerste wagen voor de eerste officiële rit
14u20 Start van de eerste wagen voor de tweede officiële rit
15u30 Start van de eerste wagen voor de derde officiële rit
16u45 Start van de eerste wagen voor de mogelijke vierde officiële rit

bron: www.wintercup.be

Dirtdevil 15-11-2004 12:39

Wij zullen derbij zijn!

Wie nog?

Hopelijk kunnen we de sneeuw editie van vorig jaar nog eens overdoen! :D

C ya

Autofan 15-11-2004 18:50

Ik zal er ook bij zijn als toeschouwer en ik hoop ook op een glad parcours ;)

Dragu 15-11-2004 20:29

Ik niet , ik ga naar de Short des Crétes .
Veel schoonder en zeer goede ambiance

Brecht 15-11-2004 20:39

Ik kom ook als toeschouwer, is altijd wel spectakel verzekerd.

Greetzz.. Corvetteboy

Thomaske 17-11-2004 17:24

Ikke ook weer van de partij als toeschouwer. Laten we hopen op sneeuw zoals vorig jaar bij de laatste sprint.

Mvg

Pascal 19-11-2004 20:19

Ga mij eens klaarmaken om naar de voorstelling te gaan. Indien er nieuws is hoort u het spoedig...

C U

VolvoS60 19-11-2004 23:40

Nieuws heet van de naald, op 5 december komt Droogmans zeker aan de start. Als de nodige budgetten worden gevonden komt Freddy Loix met een 206 WRC.

Pascal 20-11-2004 04:35

Klopt.

Droogmans komt op 05/12/04 aan de start met een Siera Cosworth 2WD in de Fina kleuren. Is voor 99% zeker.

De organisatie doet alle moeite om Loix op 05/12/04 aan de start te krijgen in een 206 WRC. Tijdens de voorstelling kwamen er al enkele telefoontjes binnen bij organisator Ludo L'Hoyes om het gat in het budget te vullen om deze stunt rond te krijgen. Laat ons hopen dat het lukt...

Bob Colsoul zal de eerste Rally niet meerijden omdat hij in Italië aan de slag gaat. Dit wil zeggen dat hij het moeilijk zal krijgen om de wisselbeker Tony Jaenen terug mee naar te krijgen op het einde van de wintercup.

Ondanks deze mooie affiche (als alles lukt) spreekt de organisatie ervan dat ze niet te groots uitpakken dit jaar. Volgend jaar heeft namelijk de 10° editie plaats en daar wil men iets speciaals van maken.

Alle succes toegewenst...

C U

Guido 21-11-2004 15:38

Ah, maar als Robert en Freddy komen, MOET ik gaan kijken :D :D

Yes!

Astra-fan 24-11-2004 12:17

De deelnemerslijst staat on-line op wintercup.be.

De deelname van Loix staat nog onder voorbehoud.

Astra-fan 26-11-2004 02:47

Op Pitstop.tv staat dat Loix op 05/12 dan toch niet zal deelnemen, wegens het niet rondkrijgen van het budget. Spijtig, maar was wel ergens te verwachten.

Mr.Dallara 27-11-2004 23:46

Morgen en ook tijdens de 2e wintercup manche zal Peter Baert terug z'n raceoveral aan doen. Hij gaat mee rijden met niets minder den een Mitsu Evo 7 uit de stal van Colsoul!

Qua materiaal zou het dus snor moeten zitten, hopelijk komt hij snel terug in het race ritme...

Thomaske 28-11-2004 08:39

Vandaag is 't zover, weer een rallysprint op Zolder. Allemaal naar daar. Ik ben nu mijn broodjes al aan 't maken voor een hele dag en dan... vertrekken naar Zolder.
Tot daar!

Mvg

Mark 28-11-2004 21:32

Het was guur, koud en nat....brrrrrrrr. Toch wel weer de nodige leuke en vooral niet geplande acties gezien. Sinds lange tijd weer een stukje onverhard in de rallysprint ;) Wat een modderbende op het achterste gedeelte van de paddock.

Pascal 29-11-2004 00:21

De uitslag :

Algemeen : (103 starters, 89 finish)

1. Van Hoof Piet - Deijkers Jamel - Mitsubishi Lancer Evo 6
2. De Koning Arjen - Koster Milan - Mitsubishi Lancer Evo 6
3. Jonkers Hein - Jonkers Max - Mitsubishi Lancer Evo 6

Allen van het Nederlandse Paradigit team.

Divisie 1A (6 starters, 6 finish)

1. De Mey Sandy - Vandelanoitte Xavier - VW Polo
2. Nuyts Michel - Loix Jonas - Daihatsu Charade
3. Vandemeulen Ringo - Snaet Luc - Opel Corsa

Divisie 1B (12 starters, 11 finish)

1. Dierckx Guy - Nietvelt Werner - Toyota Corolla
2. Derijcke Kristo - Lamsens Steven - Citroën Saxo
3. Cosijns Werner - Vleugels Wim - Citroën Saxo

Divisie 1C (2 starters, 2 finish)

1. Houthuys Stefan - Detraux Franky - Hyundai Coupe
2. Vanrijkceghem Frans - Vanaken Jo - MGB GTS

Divisie 2D (1 starters, 1 finish)

1. Ave Ab - Van Driessche Danny - Peugeot 106

Divisie 2E (6 starters, 6 finish)

1. Dierckx Filip - De Bock Han - Honda Civic
2. Wouters Jan - Van Rozendael Tom - Peugeot 106
3. Mellemans Bart - Mellemans Elke - Opel Corsa

Divisie 2F (5 starters, 4 finish)

1. Vandeweyer Jurgen - Stessens Dries - Opel Kadett
2. Vandenberghe Stijn - Keyngaert Johannes - Seat Ibiza TDI
3. Cnudde Darnick - Vindevogel Steven - VW Golf II

Divisie 2G (3 starters, 2 finish)

1. Poels Danny - Jambers Sven - Subaru Impreza
2. Vandeweyers Johan - Schepers Johan - BMW 325i

Divisie 3H (4 starters, 4 finish)

1. Czech Jan - Dhont Krist - Austin Cooper
2. Vos André - Derden Patricia - Suzuki Swift
3. Vranken Nico - Van Oosterwijck Bert - Daihatsu Charade

Divisie 3I (2 starters, 1 finish)

1. Priem Matias - Froyman Maxim - Opel Corsa

Divisie 3J (6 starters, 4 finish)

1. Fuger Jean-Luc - Iserentant Philippe - Ford Escort
2. De Schrijver Bart - Degroote Andreas - Mazda 323
3. Lemmens Katleen - De Broeck Sebastien - Opel Manta

Divisie 3K (6 starters, 5 finish)

1. Swerts Bert - Bellen Johan - Opel Kadett
2. Laeremans Andy - Sempels Kris - BMW 325i
3. Van Aerde Chris - Van Loock Michael - Renault 5 GT Turbo

Divisie 4L (10 starters, 9 finish)

1. Listrez Francis - Collard Christophe - Skoda Felicia
2. Lacante Benoit - Bocquez Koen - Peugeot 106
3. Hanegreefs Olrik - Vanden Reyt Noël - Peugeot 205

Divisie 4M (14 starters, 10 finish)

1. Dehaye Jeam-Marie - Schneiders Michel - VW Golf Kitcar
2. Kevers Tony - Lagneaux Serge - VW Golf Kitcar
3. Pauwels Koen - Thirie Davy - Ford Focus

Divisie 4N (26 starters, 24 finish)

1. Van Hoof Piet - Deijkers Jamel - Mitsubishi Lancer Evo 6
2. De Koning Arjen - Koster Milan - Mitsubishi Lancer Evo 6
3. Jonkers Hein - Jonkers Max - Mitsubishi Lancer Evo 6


CU

Dirtdevil 29-11-2004 12:43

Had er toevallig iemand zijn fototoestel op zak? :D

Thomaske 29-11-2004 16:43

Yepz ikke natuurlijk. Maar door een gebrek aan tijd (examens komen eraan) zal ik deze negen kansen van de tien niet kunnen posten.

Mvg

Atenza 29-11-2004 18:33

Ik had mijn toestel niet op zak, anders kon ik geen foto's nemen... :D

Op mijn site staan er, van gisterenavond al, 72 foto.

http://img.photobucket.com/albums/v5...cup2811394.jpg

Autofan 29-11-2004 19:45

Quote:

Originally posted by Thomaske_GLPK
Yepz ikke natuurlijk. Maar door een gebrek aan tijd (examens komen eraan) zal ik deze negen kansen van de tien niet kunnen posten.

Mvg

Ben je komende zondag dan niet van de partij?

Mr.Dallara 29-11-2004 20:25

Toch weer zeer triestig dat men een topper als Chris Van Woensel uit koers moet halen, omdat hij met z’n 97dp met 2 luttele dp over de limiet van 95dp is gegaan!
Als dit nu gaat om een topper of een amateur die komt om zich te amuseren, het is en blijft steeds belachelijk en zeer frustrerend dat je om dergelijke reden de handdoek moet gooien!

Want als groepN wagens al de 95dp naderen, dan stel ik me vragen met wat er zou gebeurd zijn ALS Loix ging komen met z’n 206 WRC… Die brult nog wel wat meer (zaaaalige) db’s uit denk ik…

Men zou beter in zolder een paar dagen proberen los te krijgen die een DB limiet hebben tussen de 95db en de “zonder db limiet weekends”. Als men zo een dag of 8 zou kunnen vrij krijgen, dan zouden al de TC racen kunnen gereden worden zoals het zou moeten, en dan kan men de rally sprints ook rijden zoals het moet… (zonder dempers e.d. dus!)

Reden zondag de Mitsu’s en de andere wagens met standaard uitlaat?? Of moesten zij zelfs al dempers gebruiken???

Raceboy 29-11-2004 22:07

2 erboven is wel logaritmisch 2. dat is dus wel iedere keer een groter verschil.

Roverke 114 30-11-2004 00:08

hallo heeft er ook iemand fotos van auto nr 45 ?

Raceboy 30-11-2004 00:26

Ik heb er 2. Ik wheb wel niet direct webspace om ze op te zetten.

Roverke 114 30-11-2004 00:36

ge stuurt ze maar door

Raceboy 30-11-2004 00:42

alsk nu is een e-mail adres zou hebben zou ik da wel doen ja ;)

Roverke 114 30-11-2004 00:45

mijn e-mail adres is tom.van.rosendaal@pandora.be

Dirtdevil 30-11-2004 00:51

Hey raceboy,

moest ge in uw archieven foto's vinden van de corsa met nummer 41, mag je mij dat altijd in een PM laten weten.

greetz

Pascal 30-11-2004 01:18

Meerdere piloten waren ook een beetje ontgoocheld over de proef. In tegenstelling tot vorig jaar, toen was de proef 12 kilometer, was de proef dit jaar veel korter. Ikzelf vond ook het "infield" een pak minder interessant dan andere jaren. MCE heeft, door te organiseren op het circuit Zolder, natuurlijk een beperking wat het uitstippelen van de proeven betreft. Maar ik zou ze toch willen aanraden iets inventiever te zijn. Zo vraag ik me bvb af waarom ze de helihaven, achter de REA niet meer gebruiken. Misschien mag het helemaal niet meer. Dat vond ik altijd een beetje een meerwaarde.

Desondanks waren er toch weer behoorlijk wat inschrijvingen. Hopelijk blijft dit zo en kunnen ze, zoals ze zelf voorstellen, volgend jaar, bij de 10° editie, er iets speciaals van maken.

Heeft er misschien nog iemand HAALBARE ideeën voor het uitzetten van een proef ?

C U

Thomaske 30-11-2004 08:08

@ Pascal: Heb horen vallen dat ze voor elk RallySprint weekend de piste een beetje gaan uitbreiden. Dit wordt vooral gedaan om de gastrijders drie weekend te laten komen. Dus het kan gemakkelijk zijn dat de Helihaven aan de REA er volgende week of de keer erop wel bij is.

Mvg

Thomaske 30-11-2004 08:09

Quote:

Ben je komende zondag dan niet van de partij?
Ik probeer er te zijn en normaal gaat dit ook lukken. MAAR ik ben dat weekend met mijn papa en dat veranderd de zaken. Niet dat ik niet kan komen maar gewoon ik heb daar geen pc.

Ik zal mijn best doen hoor.

Mvg

Dirtdevil 30-11-2004 09:54

Quote:

Originally posted by Pascal
Meerdere piloten waren ook een beetje ontgoocheld over de proef. C U
Het "infield" vond ik een verschrikkelijke wirwar! Smalle en kort op mekaar volgende bochten. Op zich niet echt een probleem, maar als het er zo vettig bij ligt, dan is de tractie ver zoek.

Dat de proef zo kort was vond ik niet erg, ik vond het erger dat we tussen elke KP een uur met ons vingers aan het draaien waren. Vier reeksen was ideaal geweest.

greetz

Bart 30-11-2004 21:10

Quote:

Originally posted by Astra-fan
Op Pitstop.tv staat dat Loix op 05/12 dan toch niet zal deelnemen, wegens het niet rondkrijgen van het budget. Spijtig, maar was wel ergens te verwachten.
Inderdaad heel spijtig! Als alternatief zouden ze nog een peugeot 106 kunnen inzetten voor Sven Smeets... met als co Freddy Loix :D

Debbietjeuh 30-11-2004 21:13

Hey! Eventjes hallo zeggen omdak nieuw ben..

Kwou juist eventjes zeggen da Zolder gewoon de MAX was! :D Eerst en vooral omdat er prachtige bochten waren, maar ook voor de goede sfeer. Wie da ni geweest is mag zeker zijn da ie veel gemist heeft!

Groetjes

VolvoS60 30-11-2004 22:17

Ik kan met zekerheid zeggen dat de Heli haven niet meer zal gebruikt worden omdat de afsluiting gedeeltelijk moet afgebroekn worden en dat steeds problemen meebrengt bij het terug in orde brengen. Het is wel de bedoeling dat er volgende zondag twee rondjes op het circuit gereden worden.
Vier reeksen is niet haalbaar wegen de verplichte uren van motorstilte. Degene die beweert dat er één uur tussen twee reeksen was is heeeeeeeel drinegnd aan een nieuw horloge toe.

Mark 30-11-2004 22:33

Quote:

Originally posted by Pascal

Heeft er misschien nog iemand HAALBARE ideeën voor het uitzetten van een proef ?

Of het mag weet ik niet maar waarom wordt er geen gebruik gemaakt van de onverharde gedeeltes binnen de circuitafscheidingen?

Voorbeeldje: maak een chicane (van banden) voor post 11 (insturen Villeneuve chicane) op het circuit. Vanaf daar met een bocht door het grind van de chicane en bij post 12 weer de baan op.

Andere mogelijkheid is vanaf post 3 t/m post 6bis (insturen sterrewachtbocht t/m uitsturen Bianchi) aan de linkerbuitenkant van het circuit iets met het grind te doen.

Zand en grind op het circuit mag op zich geen probleem zijn, dat ligt er nu ook al :D

VolvoS60 30-11-2004 22:40

De organisatie mag de onverharde gedeeltes van het circuit niet gebruiken, dat kan dus ook niet.

Mark 30-11-2004 22:52

Quote:

Originally posted by VolvoS60
De organisatie mag de onverharde gedeeltes van het circuit niet gebruiken, dat kan dus ook niet.
Duidelijk antwoord, wel jammer. Op die manier worden de mogelijkheden erg beperkt. Tja dan maar een vrachtwagen kiezel of split in bepaalde bochten neerkwakken.......en glijden maar met die kisten ;) Na afloop iedere toeschouwer een borstel geven en samen opruimen.

kartmonster 30-11-2004 23:01

Wel, ik heb kortom genoten van het spectakel.
Ik vind vooral die old timers wel eens leuk om te zien.
LANG LEVE de ACHTERTRACTIE.

Spijtig van die uitsluiting voor vanwoensel... Tcircuit was ervoor dat de huizen kwamen. (ma das een eeuwige discusie)

Heeft er iemand toevallig foto's van de nummer 27?

A.J. 30-11-2004 23:01

Quote:

Originally posted by VolvoS60
De organisatie mag de onverharde gedeeltes van het circuit niet gebruiken, dat kan dus ook niet.
amaai, er waren nochthans een massa deelnemers die niet genoeg hadden aan het asfalt alleen en ook de grindbakken als circuit beschouwden :D


All times are GMT +2. The time now is 10:34.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.