World Series by Renault 2005, de verzamelthread.
Op de Italiaanse cowboysite italiaracing.net staan de teams vermeld die de intentie hebben om te gaan deelnemen aan de World Serie by Renault 2005.
Volgens die site dus 30 wagens..............geloof dat er niet meer dan 24 of 26 wagens bestaan ;) Trouwens alle teams komen uit de bestaande World Series of FRenault V6. AFC - Italie Avelon - Italie Carlin – GB Cram - Italie DAMS - Frankrijk Epsilon - Spanje Eurointernational - Italie GD Racing - Italie Interwetten - Oostenrijk Jenzer - Zwitserland KTR - Belgie Pons - Spanje RC Motorsport - Italie Saulnier - Frankrijk Victory – Italie |
Re: World Series by Renault 2005, de verzamelthread.
Quote:
Maar het is zeeeeeeer onwaarschijnlijk dat al deze 15 teams van de partij zullen zijn. Maar toch is dit DE serie met het meest indrukwekende start lijstje! :p Maar toch zijn er nog steeds ook hier de aller grootste onzekerheden i.v.m. 2005. :mad: (net als bij al de andere 3 liter series...) |
Volgens autosport zijn ald eze teams geaccepteerd om deel te nemen aan de WS in 2005. Toch 30 autos dan?
|
Ondertussen is men weer aan het testen met de 2005 wagen, deze keer op Le Castellet in Frankrijk.
Weer zat Cochet achter het stuur, en volgens Jerome Mortal van Renault Sport is er heel wat progressie geboekt tijdens deze 290 gereden test kilometers. In december is er nog een test(en) voorzien. op italiaracing staan ook enkele foto's van de test: http://www.italiaracing.net/public/dallaraWS04.jpeg.jpg http://www.italiaracing.net/public/nuovav61.jpg http://www.italiaracing.net/public/nuovav62.jpg http://www.italiaracing.net/public/nuovav63.jpg |
Op renault-sport.com zijn er nog wat meer en betere foto's te vinden van deze test op Le Castellet.
http://www.renault-sport.com/fr/Imag..._tcm2-6771.jpg http://www.renault-sport.com/fr/Imag..._tcm2-6738.jpg klik HIER voor meer foto's. |
Zonet is op autosport.be bekend geraakt dat de jonge West-Vlaming Fred Vervisch een test zal doen in de KTR Dallara op Le Castellet.
De test zal doorgaan tijdens de driedaagse officiële testsessie op 16,17 en 18 december georganiseerd door Renault Sport. Deze drie dagen, zijn dus de dagen waarin al de WS teams potentiële piloten voor 2005 kunnen aan de tand voelen. Deze testen zullen wel moeten gebeuren in de wagens van 2004, aangezien nog geen enkel team onderdelen heeft van de 2005 wagen's... De ex WS by Nissan teams halen dus gewoonweg hun "oude" wagens van onder het stof voor deze testen. Maar wat de ex FR V6 teams gaan moeten doen tijdens deze testen.... ?? :confused: ?? Mogen zij rijden met hun "oude" wagens (dit zou alvast allemaal verloren moeite zijn denk ik, aangezien die wagen enorm verschilt van de WS 2005 wagen) Of gaan de ex FR V6 teams -zoals al gezegt word- elk één wagen mogen "lenen" van een WS team, zodat de ex FR V6 teams op die manier al kunnen beginnen bouwen aan een standaard setup van de wagen... :confused: Ik ben alvast benieuwd wat we qua piloten te zien gaan krijgen daar in Le Castellet. Twee namen staan alvast gekoppeld aan een team voor 2005: - Colin Fleming --> Jenzer - Giovanni Tedeschi --> RC Motorsport - ....... - .... - .. |
Daarnet een lijstje gevonden van piloten die volgende week naar Le Castellet zullen afrijzen om deeltenemen aan de World Series testen.
-RC Motorsport Giovanni Tedeschi Luca Filippi Christian Montanari -GD Racing Damien Pasini Matteo Meneghello -Eurointernational Giorgio Mondini Patrick Pilet -Epsilon Robbie Kerr Felix Porteiro Christian Montanari Robert Kubica -Avelon Alessandro Ciompi -Saulnier Sergio Hernandez -KTR Fred Vervisch -Pons Adrian Valles Celso Miguez Juan Cruz Alvarez -AFC-Draco Raffaele Giammaria Fausto Ippoliti Oliver Tielemans Markus Winkelhock Jonny Reid -Cram Matteo Meneghello (ook bij GD) Bij Carlin, Victory, Jenzer en Interwetten zijn nog geen namen bekend. Als je dit lijstje bekijkt, zit de intresse voor de WS -zoals door renault sport aangekondigd- mooi in de lift. :) Ongetwijfeld zal deze lijst nog aangroeien, en zullen het dus voor de meeste teams 3 drukke dagen worden... Opvallend is dat de piloten in de lijst van het zeer jonge kaliber zijn -toch zeker voor een WS wagen van dikke 400pk-, hopelijk worden er daardoor niet teveel brokken gemaakt volgende week... Verder is het ook zeker dat Jonathan Cochet er tijdens deze 3 daagse testen ook zal bij zijn met de nieuwe Dallara-Renault V6 3.5 om nogmaals de wagen verder te evalueren en verfijnen. De ideale moment dus om de "oude" en de nieuwe World Series wagens eens te vergelijken qua ronde tijd. |
Intussen is er een update van het lijstje piloten dat komende week op Le Castellet actief zal zijn:
Kubica zal bij Epsilon rijden tijdens de testen, dit jaar eindigde de Monegask als 7e in de euro F3. Bij Epsilon gaan ze het wel heeeeeel druk hebben! Op de drie dagen zullen er maarliefst 4 piloten rijden in de wagen van Epsilon: - Adam Carroll - Felix Porteiro - Christian Montanari - Robert Kubica |
In het lijstje van piloten dat bij Epsilon zal rijden vanaf overmorgen op Le Castellet is er een kleine wijziging:
De 25 jarige Engelsman Robbie Kerr, die in 2002 kampioen werd in de Britse F3 zal bij Epsilon testen. Hij reed vorig jaar in de FRV6 en ook in de LMES. Daarentegen zal Adam Carroll niet testen bij Epsilon van 16 tot 18 december. Bij AFC Draco zullen Fausto Ippoliti, Oliver Tielemans, Markus Winkelhock en Jonny Reid; Raffaele Giammaria vervoegen als piloten tijdens de testen eind deze week. De lijst enkele berichten hierboven is geupdate met de laatste nieuwe evoluties. |
Gisteren zijn de WS testen op Le Castellet begonnen met het indrukwekkende lijstje van piloten.
Hier de test resultaten van dag 1 (donderdag): 1 - Tristan Gommendy - Saulnier - 1'18"056 2 - Will Power - AFC Draco - 1'18"206 3 - Alvaro Parente - Carlin - 1'18"301 4 - Celso Miguez - Pons - 1'18"673 5 - Luca Filippi - RC - 1'18"771 6 - Giorgio Mondini - Eurointernational - 1'18"871 7 - Ryan Sharp - KTR - 1'19"266 8 - Christian Montanari - Epsilon - 1'19"572 9 - Fausto Ippoliti - AFC Draco - 1'19"788 10 - Damien Pasini - GD - 1'19"921 11 - Matteo Meneghello - Cram - 1'20"089 12 - Didier Vervisch - KTR - 1'21"995 13 - Ivan Bellarosa - Avelon - 1'23"203 De resultaten van vandaag (vrijdag) 1 - Robert Kubica - Epsilon - 1'17"394 2 - Celso Miguez - Pons - 1'17"622 3 - Alvaro Parente - Carlin - 1'17"866 4 - Ryan Sharp - KTR - 1'18"378 5 - Giorgio Mondini - Eurointernational - 1'18"446 6 - Damien Pasini - GD - 1'18"689 7 - Giovanni Tedeschi - RC - 1'18"877 8 - Matteo Meneghello - Cram - 1'19"228 9 - Jonny Reid - AFC Draco - 1'19"335 10 - Harold Primat - Saulnier - 1'20"428 11 - Alessandro Ciompi - Avelon - 1'20"547 12 - Stefano Proetto - Interwetten - 1'21"960 (Tatuus) 13 - Patrick Pilet - Dams - 1'22"896 (Tatuus) Uiteindelijk dan toch nog een top piloot naast Vervisch bij KTR :) . Uiteindelijk is het dus de 25 jarige Engelsman Ryan Sharp geworden, hij werd dit jaar mooi tweede in de FRV§! Hij maakte vandaag al een mooie vordering van plaats 7 naar plaats 4, terwijl hij ook de gap verkleinde met de snelste ronde vd dag. Vervish is vandaag niet meer in actie gekomen, mogelijk zien we hem morge terug?? Z'n debuut was toch wel niet opvallend te noemen, al was het wel z'n kennis making met een dergelijke PK rijke wagen... De woorden van Kurt zeggen genoeg: Quote:
|
Gisteren zijn de WS testen op Le Castellet begonnen met het indrukwekkende lijstje van piloten.
Hier de test resultaten van dag 1 (donderdag): 1 - Tristan Gommendy - Saulnier - 1'18"056 2 - Will Power - AFC Draco - 1'18"206 3 - Alvaro Parente - Carlin - 1'18"301 4 - Celso Miguez - Pons - 1'18"673 5 - Luca Filippi - RC - 1'18"771 6 - Giorgio Mondini - Eurointernational - 1'18"871 7 - Ryan Sharp - KTR - 1'19"266 8 - Christian Montanari - Epsilon - 1'19"572 9 - Fausto Ippoliti - AFC Draco - 1'19"788 10 - Damien Pasini - GD - 1'19"921 11 - Matteo Meneghello - Cram - 1'20"089 12 - Didier Vervisch - KTR - 1'21"995 13 - Ivan Bellarosa - Avelon - 1'23"203 De resultaten van vandaag (vrijdag) 1 - Robert Kubica - Epsilon - 1'17"394 2 - Celso Miguez - Pons - 1'17"622 3 - Alvaro Parente - Carlin - 1'17"866 4 - Ryan Sharp - KTR - 1'18"378 5 - Giorgio Mondini - Eurointernational - 1'18"446 6 - Damien Pasini - GD - 1'18"689 7 - Giovanni Tedeschi - RC - 1'18"877 8 - Matteo Meneghello - Cram - 1'19"228 9 - Jonny Reid - AFC Draco - 1'19"335 10 - Harold Primat - Saulnier - 1'20"428 11 - Alessandro Ciompi - Avelon - 1'20"547 12 - Stefano Proetto - Interwetten - 1'21"960 (Tatuus) 13 - Patrick Pilet - Dams - 1'22"896 (Tatuus) Uiteindelijk dan toch nog een toppiloot naast Vervisch bij KTR :). Uiteindelijk is het dus de 25 jarige Engelsman Ryan Sharp geworden, hij werd dit jaar mooi tweede in de FRV6! Hij maakte vandaag al een mooie vordering van plaats 7 naar plaats 4, terwijl hij ook de gap verkleinde met de snelste ronde vd dag. Vervish is vandaag niet meer in actie gekomen, mogelijk zien we hem morgen terug?? Z'n debuut was toch wel niet opvallend te noemen, al was het wel z'n kennismaking met een dergelijke PK rijke wagen... De woorden van Kurt zeggen genoeg: Quote:
|
Didier is wel frederick,maar enfin,positieve test voor Fred,nog te onervaren om er meteen in te vliegen,deze test is een mooie ervaring,maar de britse F3 zou op dit moment een betere keuze zijn (volgens mij) na een mooi seizoen in de Coupe de France F3,maar de kans en het budget is gevonden voor de test dus waarom niet. Mentor Phillipe Adams stuurde hem door de Franse F3,kweet niet of Adams nog voor advies zorgt voor Fred op dit ogenblik.
http://www.autosport.be/show.image?i...size=3&style=2 Foto: www.autosport.be |
Op de site van Renault Sport staat een prachtige foto met daarop de FRV6, WS anno 2004 en van de WS anno 2005.
Zo heb je een prachtig beeld van wat er samen smeld in wat. http://www.renault-sport.com/fr/Imag..._tcm2-7191.jpg Verder is er HIER ook een prachtig filmpje te bekijken over de productie en de roll out van de WS wagen. |
Ondertussen valt er weer wat World Series nieuws te rapen:
- Colin Fleming (Red Bull driver) zal bij Jenzer gaan rijden dit seizoen. - Het Italiaanse Avelon (ex FRV6 team) heeft personeel binnen gehaald van Vergani Formula (ex WS team, die stoppen in de WS), zeer waarschijnlijk zal Avelon dan wel heel de boel zoals de wagens van Vergani ook hebben overgekocht... bron: italiaracing.net Verder is het momenteel uitzonderlijk rustig op de WS by renault transfer markt. :mad: |
Draco richting de World Series:
Quote:
|
Quote:
Draco is steeds in Italie de top geweest van de F3000 en heeft het kampioenschap ook steeds hooggehouden, als je dan weg gaat, dan stort de zaak daar wel helemaal elkaar... :mad: maar mss ook wel :) Aangezien er dan mss eindelijk in 2005 of helemaal in 2006 een deftige herstructurering word doorgevoerd in de 3(,5) Liter éénzitter race kampioenschappen. En dat er dan zo 2 kampioenschappen (GP2 en WS) over blijven. En dat dan eindelijk eens al het onkruid (Italiaanse F3000, F Supperfund, A1 GP, ...) verdelgt word. ;) De kalender die we maanden geleden al gezien hadden was nog niet defenitief, ondertussen staat er pas een gewijzigde kalender op de site van renault. Deze kan je HIER zien. Op italiaracing.net staat er dan weer sinds vandaag een bericht over (een andere ???) niewe kalender. Ze schrijven dan vooral over het fijt dat 5 WS weekends samen vallen met een F1 GP weekend. Hopelijk word de kalender nog drastische veranderd, anders zal het nog een slechtere kalender zijn dan de voorbije jaren (en die waren al zo slecht ingedeeld...)! Bv in juni geen enkele race, en dan in juli 3 racen op 3 weken tijd en dan daarna weer 2 maanden geen race... :rolleyes: Dit is altijd een enorm zwak punt geweest van RPM, het onderhandelen met circuit's en het logische inplannen van de racen in een kalender. Blijkbaar doen ze dit nog steeds alleen, en "helpt" Renault Sport er niet echt veel bij, hopelijk in 2006 wel. |
Quote:
|
Als ik de diverse nieuwsberichten/fora bekijk dan krijg ik de indruk dat Superfund en GP2 allebei geen succes gaan worden.
|
Quote:
De oude F3000 wagens van Draco zullen ook in 2005 blijven rijden. De nr.2 van het Duitse F3 kampioenschap, Timo Lienemann, zal in 2005 voor Draco uitkomen in het Italiaans F3000 kampioenschap. |
Gistereren heeft de 4e testsessie plaatsgevonden in het ontwikkelings programma van de World Series wagen voor 2005.
De test vond plaats op het Italiaanse Misano circuit, Renault had ook een Mégane Trophy meegebracht. De WS 3.5 realiseerde een 1'19"4 en de Mégane een 1'34"7, de tijd vd Mégane zou nu al in de buurt liggen van een N-GT wagen! :) Op de Dallara Renault werden vele verschillende Michelin banden getest en werd de ophanging en de veren afstelling verder geperfectionaliseerd. Tijdens de test werden in totaal meer dan 1000km afgelegd zonder maar het minste mechanische probleempje. :) Naast Jonathan Cochet in de WS 3.5 en Stéphane Ortelli in de Mégane Trophy heeft ook Benoit Treluyer gereden met de bijde wagens gisteren in Misano. Jérôme Mortal (chief development) zij ook dat de wagen nog veel sneller is dan z'n voorganger in de bochten en dat het remvermogen ook is toegenomen. Verder is er ook een technische fiche online gekomen op de site van Renault Sport |
Volgens italiaracing is een van de plekjes bij het Interwetten team ingepikt door Stefano Proetto. Dan ben ik toch zeer benieuwd waar we driftmeister Jaap van Lagen aan het werk gaan zien in 2005..........Van Lagen reed namelijk vorig jaar voor het Interwetten team.
|
Wat is nu de juiste kalender
deze ? 29 Avril/30 Mai - Zolder (B) 10/12 Juin - Valence (SP) 8/10 Juillet - Le Mans (F) 15/17 Juillet - Bilbao (SP) 5/7 Août - Oschersleben (D) 9/11 Septembre - Donington (GB) 30 Septembre/2 Octobre - Estoril (P) 21/23 octobre - Monza (I) Of die op Renault-sport.fr ? |
Daar staat geen Monaco op...........kan dus niet kloppen.
Deze moet het dus zijn, waarschijnlijk ;) Zolder (Belgique) 30 avril/1er mai Monaco 21/22 mai* Valencia (Espagne) 4/5 juin Le Mans (France) 9/10 juillet Bilbao (Espagne) 16/17 juillet Oschersleben (Allemagne) 6/7 août Donington (Grande-Bretagne) 10/11 septembre Estoril (Portugal) 1er/2 octobre Monza (Italie) 22/23 octobre Zie deze kalender ook opduiken op diverse Italiaanse sites. Er zal dus vandaag wel een persmail de wereld ingestuurd zijn. |
Volgens italiaracing.net zouden Danilo Dirani en Alvaro Parente bij het Engelse Carlin gaan rijden dit jaar in de World Series.
|
Ook volgens Italiaracing.net zouden bij Interwetten Daniel La Rosa en Stefano Proetto gaan rijden in de World Series by Renault in 2005.
|
Quote:
WINTER TESTING: (2004 wagens) 19 - 20 februari PAUL RICARD (Frankrijk) 23 - 24 februari BARCELONA (Spanje) PRE-SEASON TESTING (2005 wagens) 2 - 3 april LE MANS (Frankrijk) 8 - 9 april ESTORIL (Portugal) 12 - 13 april VALENCIA (Spanje) SEIZOEN: 30 april - 1 mei ZOLDER (België) 21 - 22 mei MONACO (Monte Carlo) 4 - 5 juni VALENCIA (Spanje) 9 - 10 juli LE MANS (Frankrijk) 16 - 17 juli BILBAO (Spanje) 6 - 7 augustus OSCHERSLEBEN (Duitsland) 10 - 11 september DONINGTON (Groot Britanië) 1 - 2 oktober ESTORIL (Portugal) 22 - 23 oktober MONZA (Italië) De test data zouden nog wel niet voor 100% vast liggen, wel al voor 90% zeker. Maar de organisator is RPM, dus reken maar op wijzigingen van onze Spaanse vrienden... ;) De Kalender van het seizoen zelf licht nu écht defenitief vast, deze zal niet meer veranderen. Net zoals in gans het seizoen (behalve Monaco) zullen ook de Megane's rijden tijdens de georganiseerde testings voor het seizoen. EDIT: test data toegevoegd en aangepast |
Dat zullen wel saaie weekends worden met alleen Renault competities :frusty:
|
Ondertussen heb ik ook de test data ontvangen van de collectieve testen met de nieuwe wagens. Deze zullen gaan plaatsvinden in april, zoals je kan zien gebeuren ze aan F1 tempo...
Rond 20 maart zouden al de teams één volledige 2005 wagen in bezit moeten hebben, en in het beste geval is de tweede wagen ook ontvangen voor de testen in Le Mans op 2 april. Maar dit is zeker geen garantie. twee posts hierboven kan je de aangepaste kalender voor 2005 zien ;) |
Markus Winkelhock in de Worldseries voor Draco.
F3 Euroseries => DTM 2004 => World Series 2005 ..........apart ;) according to italiaracing |
Jaap van Lagen bij KTR? Zou mooi zijn.
Quote:
|
Gisteren, 8 februari is er weer getest met de WS 3.5 op Paul Ricard in Frankrijk. Deze keer was RDD piloot Kovalainen de man achter het stuur, hij heeft 58 ronden afgelegd met onderweg een 1.22.825 als snelste crono.
Heikki heeft nog wat testwerk voor Michelin gedaan en ook de defenitieve versie van de motor nogmaals getest. Heikki z'n reactie na de test: Quote:
Vandaag zal vaste tester Jonathan Cochet het testwerk verder zetten op Paul Richard. Binnen 10 dagen komen de collectieve testen er aan, op PAUL RICARD (19 en 20 feb) en op BARCELONA (23 en 24 feb), er zullen dan nog 4 (test)dagen met de oude wagens moeten gereden worden. Ondertussen is er via italiaracing al een lijstje van wie waar getekend heeft: (up-to-date anno 3-3-2005) -- Avelon: - Ciompi (?) / Vervisch (?) - Bellarosa (?) / Pavlovic (?) -- Carlin: - Andreas Zuber - Will Power -- Cram: - Damien Pasini - Campaniço (?) -- Dams: - Pastor Maldonado - Alx Danielsson -- Draco: - Markus Winkelhock - Christian Montanari -- Epsilon: - Felix Porteiro - Robert Kubica -- Eurointernational: - Giorgio Mondini - Matteo Meneghello -- GD Racing: - Milos Pavlovic - Giammaria (?) -- Interwetten: - Stefano Proetto - La Rosa -- Jenzer: - Colin Fleming - Patrick Pilet -- KTR: - Van Langen (?) - Charles Zwolsman (?) -- Pons: - Adrian Valles - Celso Miguez -- RC Motorsport: - Giovanni Tedeschi - Antinucci (?) -- Saulnier: - Simon Pagenaud - Salignon (?) / Primat (?) -- Victory: - Van der Merwe (?) - Gommendy (?) |
doe dat vraagteken achter de naam van Maldonado maar weg want volgens Renault-sport.fr is hij bevestigd bij DAMS.
|
De 20 jarige Franse rooky Simon Pagenaud heeft getekent voor een seizoen WS bij Saulnier Racing. Vorig seizoen was hij actief in de FR2000, in de Eurocup werd hij schitterend vice kampioen terwijl hij in het Franse kampioenschap (met een onvolledig programma) ook nog 6e werd.
Uiteraard zal hij nu zaterdag & zondag al actief zijn op Paul Ricard waar de eerste collectieve testen zullen plaatsvinden. Volgens autosport.be zal Fred Vervisch komend weekend gaan testen bij Avalon . Blijkbaar heeft Vervisch de smaak (of de centen... ) te pakken in de WS, na z'n zwakke eerste test in december bij KTR. Hij zou 350km mogen afmalen, hij zal dus maar één dag actief zijn op Paul Ricard bij het ex FR V6 team. Ik ben alvast benieuwd hoe succesvol onze landgenoot z'n tweede test gaat afwerken, en hoe de reactie gaat zijn van z'n sponsors en dus van zijn plannen voor 2005... (entry list van hierboven is up-to-date gehouden) |
Ondertussen zijn we genaderd tot op één dag van de eerste collectieve testen morgen in Paul Richard. :)
Er zullen dan zaterdag en zondag 13 teams kilometers afmalen op de Franse HTTT track met hun al getekente en de mogelijke piloten voor 2005. Het lijstje hierboven is nog steeds up-to-date met als laatste wijziging dat de Zweed Danielsson heeft getekend bij het Franse DAMS. Bij KTR zullen dit weekend Nederlander Jaap van Langen en Amerikaan Payton Tapp Watkins worden getest. Meer info erover vind je hier (in een bericht op autosport.be). Watkins lijkt wel de dubbelganger te zijn van een zekere Paul Edwards (remeber 2003). Hij had ook een Amerikaans paspoort, ook een groot sponsor budget, de centen kwamen ook van een drank gigant, had ook amper ervaring, ... Ik ben benieuwd wat deze Amerikaan als (test)resultaat gaat achterlaten bij het team uit Keerbergen. Ahja, Watkins drink dus geen Red Bull zoals z'n landgenoot Edwards. Wantkins Drinkt "X Drink", een drankje van Engelse makelijk met een minimum aan caloriën, meer info op www.drinkx.com. Als je dan ff kijkt bij news, zie je direct vanwaar z'n centen komen, blijkbaar heeft X Drink in 2004 Bruni ook gesponsord bij Minardi. Verder nog ff deze prachtige foto van de World Series wagen van 2005, letterlijk on-track genomen... http://www.renault-sport.com/fr/Imag..._tcm2-7583.jpg Onder de slogan "een nieuwe jaar, een nieuw logo" is dit het nieuwe logo van de World Series by Renault: http://users.skynet.be/kbo-torfs/doc...es2005logo.jpg |
Gelezen in een press release van Tielemans die bezig is met een zitje in de World Series bij het team van Draco:
Quote:
|
Inderdaad een press release. :D
|
Quote:
Zoals te lezen valt in dit bericht op autosport.be heeft deze mafioze Amerikaan het Keerbergse KTR mooi in de val gelokt! Eerst wilen testen, dan zitje komen schuimen, voorang eisen aan anderen potentiele piloten, ... en dan z'n wantoestanden :fight: Ik heb er maar één woord voor: ONAANVAARDBAAR! Dat zoiets nog gebeurd anno 2005... :mad: De black list waarvoor Mollekens ijverd is nog niet z'n slecht idee denk ik. Wat Jaap betreft, hou alvast z'n website in het oog. Eind volgende week zou er wel eens groot nieuws te vinden zijn... |
De tijdens zijn binnen van dag 1 in Paul Richard: (bron: autosport.be)
1. Alx Danielsson (SUE) DAMS 1.17.090 69 2. Will Power (AUS) Carlin Motorsport 1.17.127 103 3. Simon Pagenaud (FRA) Saulnier Racing 1.17.680 98 4. Eric Salignon (FRA) Saulnier Racing 1.17.943 56 5. Olivier Thielemans (NED) Draco Multiracing USA 1.18.099 61 6. Robert Kubica (POL) Epsilon Euskadi 1.18.111 12 7. Patrick Pilet (FRA) Jenzer Motorsport 1.18.249 38 8. Damien Pasini(FRA) Cram Competition 1.18.373 89 10. Félix Porteiro (ESP) Epsilon Euskadi 1.18.426 58 11. Matteo Meneghello (ITA) Eurointernational 1.18.510 97 12. Jaap van Laagen (NED) KTR 1.18.517 72 13. Colin Fleming (USA) Jenzer Motorsport 1.18.911 65 14. Marko Winkelhock (AST) Draco Multiracing USA 1.19.120 49 15. Giovanni Tedeschi (ITA) RC Motorsport 1.19.159 98 16. Tomas Kostka (CZ) GD Racing 1.19.343 111 17. Stefano Proetto (ITA) Interwetten 1.19.376 39 18. Fred Vervisch (BEL) Avelon Racing 1.21.622 92 Ook al was Thielemans z'n Press Release zeer opjectief, moet ik wel zeggen dat ik versteld sta wat hij heeft gepresteerd vandaag. Een 5e plaats op één seconde is niet slecht voor een kennismaking met een nieuwe wagen Jaap steld mij dan weer teleur met een 12e tijd, terwijl Vervisch bevestigd beter niet in de WS te debuteren dit seizoen en beter nog een jaartje iets anders gaat rijden... In het bericht op autosport.be is een reactie toegevoegd van Fred: Quote:
Blijkbaar heeft hij met "Dark Dog" een goed sponsor, aangezien hij al de test in december bij KTR sponsorde en nu ook al in grote letters prijkt op de Avelon Bolide... |
Niet neerbuigend doen over westvlamingen hé :D ,ik ken Fred goed,samen veel gekart tegen elkaar enzo,het is niet dat hij niet kan sturen,hij heeft alléén geen technische bagage,hij rijd gewoon met de wagen die ze hem geven,daarom lijkt me het ook beter nog wat te wachten,maar het zijn kansen die zich aandienen,waarvan hij zelf zegt,kan ik moeilijk laten schieten,waarom zou hij trouwens,maar idd,je mag jezelf niet voorbijlopen,want dan struikel je..
|
Quote:
Tja Tielemans, die heeft het volledig aan zichzelf te wijten dat ie door een hoop mensen niet serieus wordt genomen. Of het aan Olivier zelf ligt of zijn begeleiding weet ik niet maar een "fake-advertentie" over Tielemans in een van de Start-edities 2004 zei alles ;) 5de tijd? Running on fumes? Testen zeggen niet alles, weekend van 1 mei dan weten we meer. |
All times are GMT +2. The time now is 22:44. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.