![]() |
F1 wintertijd, het kleine nieuws
Kimi is op het foute pad terecht gekomen, blijkt toch een echt feestbeest te zijn. Lijkt wel een student :D
Effe voelen bij madam, niet zijn vrouw :D Ohhhh, ik voel me niet goed Hier lig ik lekker...... \ E.e.a schijnt gebeurd te zijn op een vakantie in Mallorca, zeker een Ballerman Party. Zeer benieuwd hoe Norbert zijn werknemer de les gaat lezen. Daarnaast schijnt het huwelijk van Kimi met zijn finse madam in zwaar weer beland te zijn. Ach, Kimi is eindelijk inde puberteit terecht gekomen :D Meer gossip op: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/...567338,00.html (voor de mensen die zweeds beheersen) Andere leuk nieuwsitem is de verhouding BAR / Honda. Het mag duidelijk zijn dat Honda zwaar aan het investeren is in het team van BAR. Windtunnel, meer aandelen enzo......... In die aandelen zit een klein probleem, 10% daarvan is handen van een viertal namelijk Adrian Reynard, Rick Gorne, Graig Pollock, Jerry Forsythe. Honda wil die aandelen hebben en heeft een bood uitgebracht bij die vier heren van het eerste uur van BAR. Mochten die 4 niet akkoord gaan met het bod, dan kon BAR weleens richting faillisement gaan. Kan Honda voor een prikkie een doorstart maken ;) British American Tobbaco wil sowieso van zijn aandelen af gezien het naderende reclameverbod. Op dit moment eigenlijk niet meer dan een stille vennoot. Heerlijk hé, die gossip winter van de F1 ;) |
is dat niet hakkinen die dr bij staat?
ach, laat die gozer toch... tis vakantie voor hem! |
Het kleine nieuws?
Volgens Het Laatste Nieuws van vandaag heeft Midland F1, het team dat in 2006 aan de start zou komen (let wel "zou") al een rijder getekend hebben. De Mexicaan Mario Dominguez |
Waarom moet dat toch altijd in het groot uitgesmeerd worden? Dat zijn toch ook maar gewone mensen?
|
Quote:
|
Hij is niet gewoon van veel te drinken... :D als ge u dan eens laat gaan is het prijs natuurlijk... :)
|
Dat van Raikkonen kon inderdaad niet ben ik wel met jullie eens en BAR gaat gewoon door geloof mij maar die gaan heus niet faiiliet, maar goed als Sauber het maar goed doet dan ben ik tevreden
|
Quote:
|
Quote:
|
BAR is hard op weg naar een faillisement en de welbekende doorstart ;) De aangetekende poststukken vliegen over en weer tussen alle partijen :D
Het 10%-belang van de heren Adrian Reynard, Rick Gorne, Graig Pollock, Jerry Forsythe blijkt een struikelblok te vormen. Gorne en Reynard gaan akkoord met het bod van BAT (British American Tobbaco, 90% eigenaar BAR) op deze resterende 10%. Alleen Pollock ligt dwars...........naar het schijnt vallen deze 10% binnen één holding. Geen probleem volgens de hedendaagse wetten, BAT heeft het proces in gang gezet om BAR failliet te laten gaan. Daarmee vervallen alle rechten van alle aandeelhouders. De curator zal dan op zoek gaan naar een overkoper van de boedel van BAR. Wees gerust dat zal BAT / Honda zijn ;) Pollock zal wel geen kerstkaart ontvangen met de beste wensen voor 2005 van Reynard en Gorne. E.e.a. is te lezen in de Autosport van 02-12-04 |
Volgens www.pitpass.com zou Andy Priaulx tijdens het winterseizoen een F1 test mogen afleggen in uiteraard de BMW Williams. Dat heeft BMW Motorsport chief Theissen afgelopen zondag bekend gemaakt tijdens een BMW feestje in Zell am See.
Op zich misschien geen opzienbarend nieuws, behalve dat het de eerste niet-eenzitterpiloot sinds 1998 zou zijn die een F1 test aangeboden krijgt. De prioriteit voor Priaulx in 2005 blijft vanzelfsprekend het WTCC, dus meer dan een soort kerstgeschenk hoef je er volgens mij niet achter te zoeken. jan |
Quote:
|
Jeff Gordon was niet echt een test he, hij heeft misschien 5 ronden afgelegd met de williams.
|
niet vergeten dat Andy Priaulx een heel goede F3 piloot was die races won in UK en ook tijdens de seizoensfinales in Macao en Korea hoge ogen gooide
en met zo'n voornaam moet hij wel snel gaan :D zou zelfs passen in de rol als testpiloot vor het F1 team denk ik |
Dat hij dat vooral maar niet doet. touringcars zijn duidelijk zijn ding wel. Beter WK touring cars dan also ran in een F1 race.
|
Quote:
jan |
Quote:
De carriere-ladder van Priaulx is wel opmerkelijk. Voordat hij in de Britse F3 terecht kwam was hij Brits heuvelklim kampioen. |
Sterke uitspraak Hauptgeschäftsführer der Nürburgring GmbH, Dr. Walter Kafitz
Quote:
|
Niet dat ik blij ben met dit nieuws, maar ik meld het toch maar even:
afgelopen weekend is Jenson Button op de "Johnny Herbert Karting" verslagen door een team van vrouwen, waar o.a. zijn vriendin deel van uitmaakte. Jenon werd nochtans bijgestaan door Alan McNish en Robbie Kerr. Ik wist niet dat Louise Griffith buiten haar mooie voorkomen en zangtalent ook nog over een pak stuurmanskunsten beschikt. Ik ken weeral iemand om de volgende 4-uren karting in ons team te zetten se :) volledig artikeltje op F1-racing.nl |
Op www.f1-racing.nl staat te lezen dat BAR nu ook echt te koop staat. Ze stellen de fans wel meteen gerust in hetzelfde artikeltje, maar ik blijf het maar een rare manier van werken vinden ...
|
Op autosport.com las ik dat Boris Jeltsin, het Midlandteam heeft vervoegd. Waarschijnlijk als voorproever in de Hospitalitybar? :D
|
Midland komt misschien niet als extra nieuw team naar de Formule 1. Kans is aanwezig dat men Jordan gaat overnemen..........maakt enkele zaken toch simpeler en goedkoper ;)
Team Dubai gaat toch door.............alleen vanwege de dood van een of andere sjeik hebben ze even een mediastilte ingelast ;) E.e.a. volgens Autosport 16-12-04 |
Quote:
|
Nog in Autosport van deze week: Volgens Bernie kan er een F1-race komen in London maar dan moet "'t Stad" wel £100 miljoen op tafel leggen. Zien jullie dat al gebeuren in een stad waar auto's tol moeten betalen?
|
Na BMW en Honda geeft nu ook Mercedes-Benz de strijd tegen de introductie van V8-motoren op.
bron: www.f1racing.nl |
Niet rechtstreeks met het F1 silly season te maken, maar zonet heb ik op de site van het circuit van Barcelona gelezen dat men tussen nu en de F1 testen in januari het circuit een grondige opknapbeurd gaat geven. Vooral de track zelf dan.
Meer er over HIER ;) Aangezien beelden meer zeggen dan woorden: http://www.circuitcat.com/fotosnoticias/041216037.jpg http://www.circuitcat.com/fotosnoticias/041216003.jpg http://www.circuitcat.com/fotosnoticias/041216014.jpg Toch wel enorm dat je dergelijke investeringen kan doen als circuit, ieder jaar opnieuw! Volgens mij moet dit (dank zij de redelijk lage huurpijs) één van de meest gebruikte circuits zijn ter wereld. In 2004 haalden ze bijna 800.000 bezoekers op het circuit!!! |
Re: F1 wintertijd, het kleine nieuws
Quote:
Quote:
|
Mercedes zal die auto's van Raikkonen wel gesaboteerd hebben: Kimi reed met een Cadillac en zijn vrouw reed met een BMW. Toeval ... :D
|
Re: F1 wintertijd, het kleine nieuws
Quote:
Quote:
Quote:
|
Robert Doornbos in de formule 1!!!! Nieuws kun je ook lezen uit andere berichten. Vandaag is bekend geworden dat Heikki Kovalainen en Nicolas Lapierre gaan rijden voor Arden in de GP2.
Het mag bekend zijn dat Doornbos in 2004 een tweejarig comtract had getekend bij Arden. Uteraard met een clausule dat het contract ontbonden zou worden als hij een zitje kreeg in de F1. Conclusie van vandaag, geen Doornbos bij Arden........dus in de F1 ;) 1ste, 2de of 3de coureur? Geen idee..... |
All right! Das goe nieuws.
|
Kimi is weer stout geweest, afgelopen weekend schijnt hij een Londonse nachtclub in "vlieg-modus" te hebben verlaten :D Door de lokale buitenwipper (B) of uitsmijter (NL) is hij de tent uitgezet. Let wel volgens berichten in de Engelse en Finse pers ;)
Quote:
Quote:
|
De Kimi toch :) nooit gedacht dat het zo'n feestbeest was :p
En in zijn commentaren blijft hij nog altijd even 'cool': "Dat gaat over mijn privé-leven. Wat ik in de auto doe, is helemaal anders" |
Volgens de laatste Autosport maken Timo Glock en Robert Doornbos de meeste kans op een zitje bij Jordan. Er staan ook wat getallen bij...............ik viel achterover ;)
Timo Glock zou 3.5 miljoen Engelse Ponden (dik 5 miljoen Euro) meenemen van zijn trouwe sponsor DHL. Maar bij het lezen van het bedrag dat bij Doornbos stond kieperde ik van mijn burostoel. Maar liefst 10 miljoen Engelse Ponden (13, 14 miljoen Euro)...........nu zit Autosport er niet vaak naast maar dit is toch wel heel extreem. Op papa's centjes hoeft hij niet meer te rekenen;) |
Hoe zit het eigenlijk met Bas Leinders?? Al heel lang niks gehoord...
|
Volgens pitstop.tv heeft vandaag Red-Bull z'n roll out gedaan van hun 2005 wagen in Lommel op de testbaan van Ford! :) Toch wel mooi, een F1 wagen op Belgische boden buiten een GP weekend. :)
Maarja, op een tekste en heel mss een foto na ziet niemand iets van wat er daar op die ford testbaan gebeurd in Lommel. :mad: Iemand toevalling vandaag in de regio van Lommel een machtige V10 gehoord of enkel (machtig gepainte) Red Bull Racing trailers zien paseren? |
Zo speciaal is dat niet hoor. Jaguar deed dat ook ieder jaar.
Wel een beetje raar dat red bull dat ook nog doet want die hebben toch geen enkele band meer met ford. |
Vandaag heeft BAR al de 5e! Honda motor in rook zien op gaan om minder dan twee weken!
Als de ingenieurs bij Honda niet snel een drastische oplossing gaan vinden, gaat ze bij BAR in 2005 een serieus down seizoen tegemoet gaan denk ik. Het is overduidelijk dat dit geen toeval is, en er dus echt een ontwikkelings of productie of ontwerp of ... fout is. En de tijd begingt stillaan te dringen voor oplossingen denk ik. |
Quote:
|
Maar welke merken dan want volvo enzo das ook ford.
|
All times are GMT +2. The time now is 19:41. |