![]() |
BMW 1 reeks by G&A Racing: work in progress pictures!
Hier een paar foto's van de 1 reeks waar het team momenteel aan bezig is om dit jaar in de Belcar mee aan te treden. Zoals je kan zien is er nog wel heel wat werk aan maar ze geven toch al een idee van hoe ze er gaat uitzien. Updates zullen volgen in de komende maanden. Enjoy :)
http://www.gna-racing.be/foto2005/1-...EEKS%20002.jpg http://www.gna-racing.be/foto2005/1-...EEKS%20003.jpg http://www.gna-racing.be/foto2005/1-...EEKS%20004.jpg Op onze homepage http://www.GnA-racing.be staan er nog een paar meer. |
Dat ziet er zeer veelbelovend uit :) Hou ons op de hoogte zou ik zeggen.
|
Hopelijk veranderen jullie toch wel heel wat ten opzichte van het standaardmodel. Want bij Top Gear is deze BMW toch wel redelijk afgebroken.
|
Quote:
|
Mooi project! Leuk om de voortgang zo te zien :)
"Want bij Top Gear is deze BMW toch wel redelijk afgebroken." En daarom is het niks? :s Ik vind hem gaaf, ziet er erg goed uit in het echt. |
Quote:
|
Ik heb juist in alle tests tot nu toe gelezen dat het veruit de beste rijderswagen is in z'n klasse. Qua wegligging versloeg hij de Ford Focus, tot nu toe altijd de maatstaf qua wegligging.
|
De 1 heeft een zeer geavanceerde ophanging. Die op onze wagen zal natuurlijk wel verschillen van de gewone wegversie. Als ik het goed voorheb staat een 3,2L (400 pk) met een sequentiële versnellingsbak ook niet in de cataloog ;) :D
ps: Top Gear is op het vlak van tests allesbehalve een referentie. Auto's die niet van Engelse makelij zijn krijgen het altijd iets harder te verduren, zeker indien een concurrent in Engeland gebouwd wordt. Nog niet opgevallen? ;) |
Quote:
wat de G&A 1 reeks betreft : bangelijk project, wordt weer iets deftig, ik heb het al lang gezien ;) |
Gaat een vreed beestig baksken worden. :applaus:
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
How how, voor we topgear helemaal afmaken... De 1 werd geroemd om zijn speciaal uiterlijk en voor zijn wegligging!
Alleen ging de 1 de boot in als het op afwerking aankwam (erg goedkoop plastiek en indrukbaar dashboard...), als het op ruimte aankwam (weinig plaats achteraan en weinig kofferruimte) en vooral qua prijs! Het ging er dan ook om dat de wagen ondanks zijn ferme meerprijs ook niks wezenlijks meer biedt dan de concurrentie, zeker als je de belangrijkste factoren in dat segment bekijkt: ruimte, kwaliteit en betrouwbaarheid... En dan mag de wagen dan nog een goeie wegligging hebben of een fris uiterlijk, in dat segement van wagens ben je dan geen goede koop! Dus in volgens mijn bescheiden mening legden ze daar precies de vinger op de wonde van deze 1-reeks! Maar back on topic: heel erg leuk project!! Ook al vind ik de 1 een afzichtelijke wagen, dit project vind ik dan weer erg leuk! Hoe diverser het startveld, hoe beter! Is dit trouwens de eerste race-1? Of zijn er nog mensen die nog aan dergelijke project werken in binnen- of buitenland? |
Quote:
Een diesel voor de Langstreckenpokal op de Nürburgring. |
Quote:
En wat is een goeie ophanging voor de straat?? Zacht, geruisloos, banden slijtage zolaag mogelijk,.... . |
Wat de 1 reeks betreft, eindelijk eens iets anders dan de andere; Hopelijk een ding dat snel zal zijn, ik kijk er al naar uit. Wanneer denken jullie hem voor het eerst te test?
|
Daar kan ik op dit moment geen antwoord op geven.
|
Quote:
|
Update : enkele recentere foto's van de werken aan de 1-reeks:
http://www.gna-racing.be/foto2005/1-...cing%20005.jpg http://www.gna-racing.be/foto2005/1-...cing%20003.jpg http://www.gna-racing.be/foto2005/1-...cing%20017.jpg Meer foto's via www.GnA-Racing.be. |
De piloot komt nogal ver naar achteren... of lijkt dit alleen zo???
wat meer uitleg graag http://www.gna-racing.be./foto2005/1...cing%20012.jpg |
De piloot zal inderdaad verder achteruit zitten dan normaal het geval is. Is om een betere gewichtsverdeling te bekomen.
|
Ik heb het al lang gezien... Weer een nieuwe aanwinst voor de Belcar. Supercar in wording
|
Het is net zoals in de DTM en met de V8 Stars. Die zitten ook zo ver achter uit.
Het gaat een mooie wagen worden en ik hoop ook dat deze wagen mooie resultaten kan neerzetten in Toerisme. Mvg |
Nu nog betalende piloten vinden...
|
Heel knap project !!!
Keep up the gr8 work !!! |
Vandaag nog wat meer foto's ;-)
|
http://www.gna-racing.be/foto2005/1-...es/1%20003.jpg
http://www.gna-racing.be/foto2005/1-...es/1%20002.jpg meer foto's nog altijd via www.GnA-Racing.be :) |
De werken aan de wagen vlotten goed. De zoektocht naar piloten loopt dan weer stroever en zonder piloten geen races... Piloten met budget aarzel niet om het team te contacteren.
|
De wagen begint een mooie look te krijgen.
Hopelijk lukt het jullie om op tijd piloten te vinden en veel succes te behalen in het Belcar kampioenschap ;-) |
Vandaag was er een korte roll-out in Zolder, hier enkele foto's :
http://www.gna-racing.be/foto2005/rol1/images/1.jpg http://www.gna-racing.be/foto2005/rol1/images/7.jpg Meer foto's op www.GnA-Racing.be |
Quote:
|
WOW!!! :)
Ziet er erg mooi uit (behalve dan de achtervleugel, maar dat is bij een hatchback altijd een probleem). |
Sodeknetter wat een beauty! Hoop echt dat er zich rijders voor aandienen!
|
Quote:
|
Quote:
|
Prachtige wagen!
Mvg |
Quote:
zoals vleugels en diffusers zijn toegestaan, maar zij mogen in lengte en breedte niet de maximale maten van de wagen – zonder buitenspiegels – overschrijden." Quote uit het reglement. De officiele BMW verleden jaar had hetzelfde probleem en moest bij zijn eerste race in Spa voor de officiele trainingen ook een andere achtervleugel monteren omdat die achter de auto achteruit kwam. |
Quote:
|
Quote:
|
Schoon bakske ! En met die vleugel is niks mis, men noemt dat "het reglement naar uw hand zetten" :)
|
All times are GMT +2. The time now is 11:04. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.