De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Modelbouw - Afgewerkte modellen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=146)
-   -   Mijn collectie (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11024)

Mother Goose 17-07-2005 10:04

Mijn collectie
 
Hallo,

eindelijk heb den techniek bijeen om een aantal fotookes op het net te zetten. Je kan ze vinden op http://www.pictureparking.com/gallery/1824. Hopelijk hebben jullie er iets aan, vooral omdat ik niet zo goed ben als jullie. 'k Ben maar nen beginner. :D ;)

HF_INTEGRALE 17-07-2005 17:12

Voor ne beginner ziet dat er allesbehalve slecht uit -on the contrary-.
Héél goe décaljob on the Mercedes CLK - D2 en de Nissan SkyLine
Héél goe spuitwerk on the Peugeot 206 WRC
Enkele -vrijblijvende- tips :
* schilder de wielbouten, dat geeft het wiel nog meer "diepte"
* idem voor de grille met het Peugeot-leeuwtje ...
* idem voor de sjarzebuze (uitlaat)
Keep up the good work ...
P.S. Zijde wel zeker da ge ne beginner bent ?
555

Mother Goose 17-07-2005 18:35

Quote:

Originally Posted by HF_INTEGRALE
Voor ne beginner ziet dat er allesbehalve slecht uit -on the contrary-.
Héél goe décaljob on the Mercedes CLK - D2 en de Nissan SkyLine
Héél goe spuitwerk on the Peugeot 206 WRC
Enkele -vrijblijvende- tips :
* schilder de wielbouten, dat geeft het wiel nog meer "diepte"
* idem voor de grille met het Peugeot-leeuwtje ...
* idem voor de sjarzebuze (uitlaat)
Keep up the good work ...
P.S. Zijde wel zeker da ge ne beginner bent ?
555

Mercie voor de tips. :applaus: Eigenlijk ben ik al wel een tijdje bezig maar heb nu voor de eerste keer het lef gehad om ze te posten. Nissan is één van mijn laatste de rest is allemaal eerder werk. Die bouten schijn ik precies altijd over te slaan. :fight:
Greetz

Guido 18-07-2005 10:10

zien er inderdaad zeer netjes uit jouw modellen. Nog een tip ;) Je kan een decal softener à la Microscale Set en Sol gebruiken om je decals mooi over de vormen van de carrosserie te leggen -> Vooral de rallyplaat met de nummer op, langs de zijkanten op de deuren, staat wat bol ter hoogte van de beschermstrip op de deur, omdat die er niet mooi rond is gaan zitten.
Als je zo'n product op je decals gebruikt, trekken die zich daar volledig rond.

Mooi werk hoor anders, die Nissan ziet er zeker gelikt uit. ;)

Mother Goose 18-07-2005 11:20

Quote:

Originally Posted by Huudo
zien er inderdaad zeer netjes uit jouw modellen. Nog een tip ;) Je kan een decal softener à la Microscale Set en Sol gebruiken om je decals mooi over de vormen van de carrosserie te leggen -> Vooral de rallyplaat met de nummer op, langs de zijkanten op de deuren, staat wat bol ter hoogte van de beschermstrip op de deur, omdat die er niet mooi rond is gaan zitten.
Als je zo'n product op je decals gebruikt, trekken die zich daar volledig rond.

Mooi werk hoor anders, die Nissan ziet er zeker gelikt uit. ;)

Heb ondertussen sol aangeschaft en gebruikt bij de Nissan. Ondertussen heb ik de 2 Nissans Z van Tamiya in mijn bezit en ga proberen om daar deze week aan te beginnen. :gas:

Guido 18-07-2005 14:16

Quote:

Originally Posted by Mother Goose
Heb ondertussen sol aangeschaft en gebruikt bij de Nissan. Ondertussen heb ik de 2 Nissans Z van Tamiya in mijn bezit en ga proberen om daar deze week aan te beginnen. :gas:

Ik had al in de gaten dat er iets moest gebeurd zijn ;) want het euveltje deed zich op de Nissan idd niet voor. Echter, dat neemt niet weg, dat je het nog altijd kan toepassen op de 206, mits je er niet met andere producten (stijl wax enz.) al aangezeten hebt. Sol kan idd in een veel later stadium toegepast worden zonder enig probleem. We hebben dit trouwens laten zien op een restauratieproject van Jimbo tijdens één van onze vrijdagavondmeetings in Zolder. ;)

Mother Goose 18-07-2005 15:38

Sol
 
Eerlijk gezegd dat wist ik niet Huudo dat ge sol zo laat nog kunt gebruiken. Ga het straks eens proberen. :crazy:

Guido 18-07-2005 15:51

Quote:

Originally Posted by Mother Goose
Eerlijk gezegd dat wist ik niet Huudo dat ge sol zo laat nog kunt gebruiken. Ga het straks eens proberen. :crazy:

Doe maar voorzichtig he, uwen tijd nemen ;)


All times are GMT +2. The time now is 20:24.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.