De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Toerisme wagens (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   WTCC 2006: Welke fabrikanten? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11121)

Bugalfa 14-09-2005 20:16

Quote:

Originally Posted by Scapa
Er staat er toch al een tijdje één aan jullie garage?

Zou jammer zijn indien Alfa vertrekt. Het is duidelijk dat WTCC een goed uithangbord is voor hun, dus ik zou het redelijk onbegrijpelijk vinden.

Die heeft er 1 WE gestaan en was 'n préserie in bruikleen v. importeur

FIRE 17-09-2005 17:48

Quote:

No more Peugeot this season
In spite of the plan to compete in the final five meetings of the current season, Peugeot Sport Denmark team have announced their decision to stop the FIA WTCC programme this for this year, after their 407 car proved to be uncompetitive on its first appearances at Spa and Oschersleben. Peugeot Sport Denmark and Peugeot Sport will now work together to further develop the car, in order to be ready for the 2006 season.
Bron: WTCC/www.touringcartimes.com

Hoop niet dat dit het einde is van de Peugeots in het WTCC.

Bugalfa 18-09-2005 10:18

Hopelijk valt het Fia Gt 2u format zodanig mee dat de wtcc ook weer naar Spa komt...

FIRE 18-09-2005 17:20

Volgens de Italiaanse website www.corsanews.it gaat Nordauto volgend seizoen misschien SEAT's runnen.

gwyllion 20-09-2005 13:37

Quote:

Originally Posted by FIRE
Dat er geen 159 race versie zou komen was bekend, echter dat het 147 project misschien gestopt gaat worden is nieuw voor mij. Dat zou een flinke aderlating zijn voor het WTCC. :(

Op pitstop.tv staat te lezen dat er inderdaad getwijfeld wordt. Ofwel slechts 2 147s inzetten ofwel vertrekken.

Fiat richt momenteel volledig aandacht op Punto Super 2000 rallywagen.

Het zal volgend jaar walkover voor BMW worden. Of kan Seat toch wat weerwerk bieden?

Bugalfa 20-09-2005 20:17

Je ziet dat ik't 13-09 niet uit m'n duim gezogen heb... Anderzijds weet ik dat Toöra in 2006 OZ als velgenleverancier zou vervangen bij Alfa Roméo maar dan moeten er wel auto's meedoen om ze op te zetten . Als er maar 2 fabrieks 147's meedoen wil dat nog niet zeggen dat er géén van de huidige 156's opduiken in een zgn. privéstructuur... JAS
heeft over 'n paar jaar Tom Ferrier onder de noemer Dart Team laten meedoen in een 156, Bigazzi, Clever Cats, Motortech, DB Antonelli, Conrero teams genoeg om een goeie piloot met geld à la Ruberti(die is Saleen-soap beu) te runnen .
Nordauto lees N-technology is iets te gelinkt aan Fiat groep om naar Seat over te stappen (Alfa Romeo 156's, 147 Superturismo, 147 Gta-cup, Stilo rally-cup, Punto 1600, Punto S2000, Ferrari 575gtc, etc.)...

FIRE 20-09-2005 20:34

Geruchten:
Volgens het blad Autopista gaat Dodge in 2007 deelnemen aan het WTCC. Dit zou me niets verbazen omdat het merk Dodge in 2006 opnieuw gelanceerd wordt in Europa. Bovendien zal het merk een "dynamsche" uitstraling krijgen.

Hetzelfde blad zegt dat Autodelta 2 fabrieks 147's in gaat zetten in WTCC.

Volgens Auto Hebdo Sport gaan BMW Italy-Spain en BMW UK stoppen met het WTCC project.

gwyllion 21-09-2005 08:07

Quote:

Originally Posted by FIRE
Volgens Auto Hebdo Sport gaan BMW Italy-Spain en BMW UK stoppen met het WTCC project.

En dat Priaulx lid gaat worden van het Schnitzer team?

FIRE 21-09-2005 13:36

Dat lijkt me dan wel waarschijnlijk (ipv Jorg Muller of 3 Schnitzer BMW's?) want ik kan me niet voorstellen dat BMW Priaulx laat gaan.

Scapa 21-09-2005 14:19

3 Schnitzer BMW's is niet echt onlogisch. Niet dat ze daar veel te doen hebben voor de rest... Denk niet dat ze Jorg zo maar opgeven, heeft dit jaar een iets minder seizoen maar z'n prestaties van de vorige jaren veeg je niet van vandaag op morgen van tafel. Jorg heeft nu een jaar zoals Dirk er al een paar heeft gehad.

FIRE 21-09-2005 16:49

Kan me ook niet voorstellen dat ze Jorg Muller aan de kant zetten. Het zou wel jammer zijn voor RBM als Priaulx naar Schnitzer gaat.

Mark 23-09-2005 00:32

Voor de liefhebbers c.q. haters van Hatchback's, het performance-nadeel van die wagens kon weleens reglementair opgelost worden. In de Autosport van 15-09-05 is e.e.a. te lezen. De oplossing weten ze nog niet.......wordt aan gewerkt ;)

Scapa 23-09-2005 00:33

This must be a joke :rolleyes:

gwyllion 23-09-2005 08:07

Quote:

Originally Posted by Mark
Voor de liefhebbers c.q. haters van Hatchback's, het performance-nadeel van die wagens kon weleens reglementair opgelost worden. In de Autosport van 15-09-05 is e.e.a. te lezen. De oplossing weten ze nog niet.......wordt aan gewerkt ;)

Een bulldozer :p De aerodynamica zal plots een stuk beter zijn.

FIRE 23-09-2005 17:58

Quote:

Originally Posted by Mark
Voor de liefhebbers c.q. haters van Hatchback's, het performance-nadeel van die wagens kon weleens reglementair opgelost worden. In de Autosport van 15-09-05 is e.e.a. te lezen. De oplossing weten ze nog niet.......wordt aan gewerkt ;)

Het zou me niks verbazen. Zolang het een mooie en competatieve strijd blijft maakt mij dat persoonlijk ook niks uit.


All times are GMT +2. The time now is 22:41.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.