De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Rittensport (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=59)
-   -   Vlaanderen Classic & Cabrio Tour 26 augustus (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13425)

Jan 05-07-2006 13:31

Vlaanderen Classic & Cabrio Tour 26 augustus
 
Nog een kleine twee maand te gaan, maar op 26 augustus 2006 staan we weer gemotiveerd klaar om deel te nemen aan de Vlaanderen Classic & Cabriotoer,ingericht door de vzw Altena.

Deze dagrit van ongeveer 200 km doorheen de Vlaamsche Ardennen start zoals de afgelopen jaren in de Brouwerij Liefmans te Oudenaarde, dat is eigenlijk al reden genoeg om erbij te zijn. Ondanks de vlag “Classic en Cabrio” is het niet noodzakelijk over een dergelijk voertuig te beschikken, alle soorten wagens zijn toegelaten, te vergelijken met de Memorial Staepelaere.

Vermits het parcours wordt uitgetekend door het illustere duo Immesoete-Vanoverschelde, betekent dat ook automatisch dat zij deze rit niet zullen winnen.:worship:

Zijn er nog Paddockers die deze rit op hun programma hebben staan?
Het omgeving is magnifiek, de catering tot dusver onovertroffen en de traditionele winnaars moeten toekijken langs de kant, wat wil je nog meer…..;)

Jan, Wouter, Patrick en Rudi

Meer info www.altena-vzw.be

Werner333 06-07-2006 20:31

Zal er niet zijn. Het si dan nl de 24 uur in Zolder.

Jan 07-07-2006 09:54

Quote:

Originally Posted by Werner333
Zal er niet zijn. Het si dan nl de 24 uur in Zolder.


Échte mannen kombineren dat toch gewoon:rolleyes:

Als je het culinaire gedeelte na de VCT overslaat kan je daarna nog minstens van de 21 uren van Zolder genieten.

Sennake 07-07-2006 11:48

Ik wil best, en ik heb zelfs een cabrio, maar ik heb geen navigator...

Werner333 07-07-2006 20:43

Quote:

Originally Posted by jan
Échte mannen kombineren dat toch gewoon:rolleyes:

Als je het culinaire gedeelte na de VCT overslaat kan je daarna nog minstens van de 21 uren van Zolder genieten.

Minder. Ben zondag op de Maneblusser classic tour. ;)

EdS 08-07-2006 10:55

Quote:

Originally Posted by Sennake
Ik wil best, en ik heb zelfs een cabrio, maar ik heb geen navigator...

Hoi Sennake... Bij deze biedt zich een navigator aan.
Heb na recente MAK Historic (6de in "middelste" categorie met 16 deelnemers) (terug) de smaak te pakken. 0496-898551

EdS 10-07-2006 14:53

Inmiddels sorry Sennake...
Heb normaal gezien al een co-zitje voor de Classic Cabrio Tour.

Jan, Wouter, Patrick en Rudi: wanneer staat er 1 reglement op de site ?
Met hetgeen er nu op staat, heb ik al een kleine classeur gevuld... Of zijn jullie niet van het organiserend altena ? ("gewoon" paddock-deelnemers ?)

Jan 10-07-2006 21:25

Quote:

Originally Posted by EdS
Inmiddels sorry Sennake...
Heb normaal gezien al een co-zitje voor de Classic Cabrio Tour.

Jan, Wouter, Patrick en Rudi: wanneer staat er 1 reglement op de site ?
Met hetgeen er nu op staat, heb ik al een kleine classeur gevuld... Of zijn jullie niet van het organiserend altena ? ("gewoon" paddock-deelnemers ?)

Klasseer ons maar bij de "gewone" paddock-deelnemers;)

EdS 12-07-2006 09:53

Quote:

Originally Posted by jan
Klasseer ons maar bij de "gewone" paddock-deelnemers;)

Jan, ik hoop dat die "gewoon" niet denigrerend overkwam en als dat zo was... was het zeker mijn bedoeling niet om te kwetsen. Ik kon uit jullie mail niet echt afleiden was of de organisatie deze thread postte of "gewone" forummers... Doeme, nu gebruik ik weer "gewone". ;)

Mag ik vragen wie er precies deelneemt, welke wagen en welke klasse ?
Voor onze deelname kijk je maar eens op www.vabeco.be !

Jan 12-07-2006 11:01

Zit er maar niet mee, ik heb niets op mijn krachten genomen hoor.
Met "gewoon" bedoelde ik dat wij niet tot de Altena-organisatie behoren en vanwege nog niet genoeg ervaring of podiumplaatsen nog steeds ons ding doen in de recreatieklasse. Het amusement komt op de eerste plaats, we rijden niet in een of ander specifiek kampioenschap, maar doen het wel graag goed
Aanvankelijk beschikten we over een Golf MkI, maar die is sinds ruim een jaar vervangen door een Mazda MX5. Patrick en Rudi zijn nogal op comfort gesteld en gebruiken voor hun uitstapjes een Audi A6 (en als daar brokken aan zijn een Citroën Xantia).

Als ik jouw palmares erop nasla, denk ik dat je meteen in de sportklasse aan de slag moet..........en dan mist Sennake de kans van zijn leven om in die klasse te winnen:D
Er heerst blijkbaar navigatorschaarste op dePaddock:o

EdS 12-07-2006 16:12

Quote:

Originally Posted by jan
Als ik jouw palmares erop nasla, denk ik dat je meteen in de sportklasse aan de slag moet..........en dan mist Sennake de kans van zijn leven om in die klasse te winnen:D Er heerst blijkbaar navigatorschaarste op dePaddock:o

Aangezien mijn piloot (nog) géén ervaring heeft, twijfel ik aan recreatie of toerisme (zeker géén sport...) Ervaring in snelle rally's is wel iets anders dan rittensport/historic ! Al was ik wel tevreden over het resultaat met een andere piloot in de recente MAK-Historic (6 op 16 deelnemers in "middelste" klasse).

Hetgeen mij afschrikt van de "hogere" klasse is de visgraat... en ik dacht dat die ook op het programma van de toerisme-klasse staat in de Vlaanderen Classic Cabrio Tour. Van de andere kant vind ik (teveel) bol-pijl ook niet echt fijn als navigator. Doe mij maar zoveel mogelijk kaartlezen (in diverse systemen) !

Pinzie 12-07-2006 17:49

Wish I had an oldtimer that didn't drink as much as me ...

666 15-08-2006 19:39

Iemand al een bevestiging ontvangen? Dit zou ten laatste op 14/08 gebeuren. Zelf nog niets gezien :(

Pinzie 15-08-2006 19:43

@Sennaka:

Als je nog geen co-piloot hebt, contakteer me dan even als je het ziet zitten om samen deel te nemen.

Greetings,

Pinzie
gielen.p@skynet.be (msn en email)

beesie 16-08-2006 10:28

Ik zal er ook niet aanwezig zijn. Ik rij de straven toebaksrit. Telt immers mee voor het pakkampioenschap. En tegenover een vriend van mij (Filip Forrest) ben ik het ook verplicht.
Jammer dat die 2 samenvallen. Volgende keer de kalender in de gaten houden e gasten.
groetjes


All times are GMT +2. The time now is 00:09.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.