De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Community-forum (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Gezocht:een job (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=14130)

Guest 07-10-2006 12:25

Gezocht:een job
 
Ik ben gisteren plotseling ontslagen als magazijnier bij garage Hermans(Mercedes) Door reorganisatie was er iemand te veel en vermits ik als laatste bijgekomen was, ben ik ook als eerste mogen vertrekken,ondanks dat men zeer tevreden over mij was.Ik zoek werk liefst in de provincie Limburg.Wat?Als het maar een toffe job is.Een job in de automobielsport of sector zou tof zijn.Iets anders mag natuurlijk ook.Voor meer info bijgevoegd mijn cv

Guest 07-10-2006 12:28

mijn curriculum vitae
 
2 Attachment(s)
Hier vind je mijn cv

Guest 07-10-2006 14:50

job
 
Wie kan mij helpen,misschien zoeken ze bij u in het bedrijf wel iemand.
IK heb twee a1 diploma's
Een regentaat elektromechanica
Een marketing en management(B1)
Ken Frans,Duits en Engels.
Verdere info zie mijn cv bovenaan.:frusty:

Pegasus 09-10-2006 20:35

Spontaan solliciteren bij bedrijven waarin je interesse hebt, Racer.
Daarmee ga je meer succes hebben dan een forum-sollicitatie denk ik.
Met 2 'A1' diploma's geraak jij zeker snel aan de bak!

Pinzie 09-10-2006 20:43

tip:
Als je ergens gaat solliciteren, neem dan altijd een handgeschreven EN een getypt/geprint exemplaar van je CV mee. Vraag altijd of je een exemplaar ervan mag achterlaten, en laat hun de keuze maken tussen beiden. Wees ook niet bang om bij wijze van spreken overal te solliciteren ...

Belle 10-10-2006 01:43

Quote:

Originally Posted by Pinzie
tip:
Als je ergens gaat solliciteren, neem dan altijd een handgeschreven EN een getypt/geprint exemplaar van je CV mee. Vraag altijd of je een exemplaar ervan mag achterlaten, en laat hun de keuze maken tussen beiden. Wees ook niet bang om bij wijze van spreken overal te solliciteren ...

Handgeschreven CV's zijn passé composé. :) Dat is echt niet meer de norm en zeker niet voor een CV.

Begeleidende brieven worden nog wel eens met de hand geschreven, maar ook dat is ondertussen al achterhaald.

Geloof me vrij, bedrijven geven steevast de voorkeur aan getypte sollicitatiedocumenten...dat heb ik althans 5 jaar geleden ervaren als personeelsdienst-assistentie in Volvo. Dus ja, als dat toen al de norm was...

Supra 19-10-2006 20:42

En mij maken ze op de richting Handel niets anders wijs dan dat je verplicht bent je CV met de hand te schrijven. Had al een vermoeden dat die leerkrachten zeveren :D

Sorry voor :Offtopic:

Juha 19-10-2006 21:21

En ik kreeg juist het omgekeerde te horen. :crazy:

Guest 20-10-2006 12:30

Ik heb reeds veel aanbiedingen gekregen en ben reeds al verschillende keren op gesprek geweest.Ik geef de moed niet op het zal en moet lukken.:bye:

Guido 20-10-2006 15:17

Quote:

Originally Posted by racer (Post 190552)
Ik heb reeds veel aanbiedingen gekregen en ben reeds al verschillende keren op gesprek geweest.Ik geef de moed niet op het zal en moet lukken.:bye:

Inderdaad. Volhouden en er blijven in geloven is de boodschap. Succes!


All times are GMT +2. The time now is 23:16.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.