De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   Spa 24 H (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10655)

Bramzel 05-07-2005 18:59

Dat zou bijzonder spectaculair zijn, denk dat het een leuke aanvulling voor het veld zou zijn. Ben benieuwd ook hoe snel hij is in vergelijking met z'n teamgenoten die meer ervaring met GT's hebben, eens kijken of hij echt dat supertalent is dat hij volgens veel medelanders geacht wordt te zijn.

Mark 05-07-2005 19:00

Quote:

Originally Posted by FIRE
BTW wat is je bron?

Het neefje van Sophie ;)

Sinds jaren weer eens op het Verstappen-forum geweest. De boel weer wat liggen opjennen daar :D

Mark 05-07-2005 22:45

Quote:

Originally Posted by Mark
Sinds jaren weer eens op het Verstappen-forum geweest. De boel weer wat liggen opjennen daar :D

Ik heb op één avond alweer twee gesloten threads op mijn naam staan :D Al zeg ik het zelf: ik ben goed bezig :p

Raceboy 05-07-2005 22:51

Quote:

Lekker...
...druk, met z'n vieren in zo'n auto...
wat een idioten daar seg :rolleyes:

JPMontoya 06-07-2005 12:18

http://www.proximus24hours.com/pictu...06,%202005.pdf
de timing

Integra 06-07-2005 15:59

Quote:

Originally Posted by Mark
Ik heb op één avond alweer twee gesloten threads op mijn naam staan :D Al zeg ik het zelf: ik ben goed bezig :p

Dat had ik voor mijn ontslag als profeet zien aankomen. :p :worship:

FIRE 06-07-2005 16:13

Quote:

Originally Posted by Mark
Het neefje van Sophie ;)

Sinds jaren weer eens op het Verstappen-forum geweest. De boel weer wat liggen opjennen daar :D

Ik had eigenlijk verwacht dat Verstappen een keer in de Corvette zou plaatsnemen. Zoals je al zegt zijn er familiebanden, bovendien heb ik de indruk dat de banden met Mike Hezemans ook goed zijn.

Bramzel 06-07-2005 17:23

Aangezien de lead-Larbre de officiele Spa wagen is (zoals GPC vorig jaar was) denk ik eerder dat de organisatie er iets mee te maken heeft. Misschien een stunt om de nederlanders terug te krijgen naar Spa? (die wijken wegens stijgende prijzen steeds meer uit naar de duitse f1-races).

Thomaske 06-07-2005 18:22

Jos Menten zal plaatsnemen aan het stuur van de SRT Corvette. Dit wordt gemeld door autosport.nl

Mvg

FIRE 06-07-2005 18:29

Quote:

Originally Posted by Thomaske_GLPK
Jos Menten zal plaatsnemen aan het stuur van de SRT Corvette. Dit wordt gemeld door autosport.nu

Mvg

Je bedoelt autosport.nl

Thomaske 06-07-2005 18:34

Sorry, foutje. Het is momenteel al aangepast. Bedankt voor de opmerking!

Mvg

Mark 06-07-2005 18:49

Quote:

Originally Posted by Thomaske_GLPK
Jos Menten zal plaatsnemen aan het stuur van de SRT Corvette. Dit wordt gemeld door autosport.nl

Mvg

Lijkt wel een swingersclub :D Goossens gaat vreemd met de AM, Menten met SRT.........is er nog iemand die trouw blijft :D

Uit dat bericht kun je dus concluderen dat we van PSI geen inschrijving hoeven te verwachten. Of die conclusie juist zien we binnenkort dan wel weer ;)

Thomaske 06-07-2005 18:54

Dat we van PSI geen inschrijving kunnen verwachten staat er niet letterlijk in hé. Wie weet ofdat Jos Menten niet op een tweede wagen van PSI ging rijden tijdens de 24U als de andere rijders budget hadden.

Mvg

ICEMAN 06-07-2005 20:07

Quote:

If you can't beat them, join them! Al het hele seizoen jaagt Jos Menten achter de Chevrolet Corvette aan in de Belcar races. Enkele weken geleden rinkelde de telefoon in Haelen en werd de jonge coureur door Patrick Selleslagh de vraag gesteld of hij deel wilde nemen aan de 24 Uren van Spa-Francorchamps met de Corvette C5-R van Selleslagh Racing. Een prachtige kroon op het werk na de zege in de 12 Uren van Spa BTCS en de overwinning in de vierde Belcar manche op het circuit van Brands Hatch. Menten vormt een équipe met 3 andere rijders, hierover is SRT nog in onderhandeling. De équipe wordt een mix van strijdlust en ervaring. Het ziet er naar uit dat Ayari, Hernandez en Hart de andere piloten van SRT worden.
Bron: Racingworld

Integra 06-07-2005 20:45

Quote:

Originally Posted by ICEMAN

Al langer gemeld ...


All times are GMT +2. The time now is 08:31.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.