De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Zolder 24 Hours............de aanloop (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=19767)

Raceboy 22-08-2010 15:47

kwartier voor het einde nog 9 wagens. Al gaat speedlover wel over de finish komen.

De officiële site heeft het na 5 uren koers al maar opgegeven om nog iets te berichten.

Neo-242 22-08-2010 15:57

Wat een fiasco... en de leider heeft dan nog eens eventjes 37 ronden voorsprong :crazy:

Grig-O 22-08-2010 16:09

Quote:

Originally Posted by Neo-242 (Post 261114)
Wat een fiasco... en de leider heeft dan nog eens eventjes 37 ronden voorsprong :crazy:

Is dat geen anderhalf uur ofzo? :D Op naar volgend jaar...

manu 22-08-2010 16:18

Quote:

Originally Posted by Grig-O (Post 261115)
Op naar volgend jaar...

Gisteren was de commentator op het circuit aan het zeggen dat er voor volgend jaar nieuwe maatregelen komen om een voller deelnemers veld te zorgen, maar ik heb niet alles verstaan. Weet er iemand wat er staat te gebeuren voor volgend jaar?

RKG 22-08-2010 16:24

Ik denk dat ze nu al begonnen zijn met de voorbereiding.

S. Claeys 22-08-2010 16:31

Hans Van De Ven heeft 70 wagens beloofd volgend jaar.
Hoop doet leven dan zeker.

Grig-O 22-08-2010 16:56

Quote:

Originally Posted by S. Claeys (Post 261118)
Hans Van De Ven heeft 70 wagens beloofd volgend jaar.
Hoop doet leven dan zeker.

:crazy: Dan zullen er serieuze maatregelen mogen genomen worden, misschien wel enkele die hier genoemd werden op depaddock! ;)

Baron 22-08-2010 16:59

Ik was gisterenavond nog voor 8 uur terug thuis. Ik heb een 24 uursrace nog nooit zo vroeg voor bekeken gehouden. De kwaliteit was er zeker, maar de kwantiteit helaas niet. En dan mag je vooraan nog een spannend wedstrijdbegin hebben; met 20 wagens kun je een 24 Uren niet aantrekkelijk houden, zelfs niet voor de kenners.
Als ze in Zolder verder willen met de 24 Uren zullen ze toch uit een ander vaatje moeten gaan tappen. Best kan men proberen om de wedstrijd opnieuw in een kampioenschap te integreren; maar een betere afstemming van de kalender met andere wedstrijden en series (24 Uren Francorchamps, DSC) mag toch ook eens bekeken worden.

S. Claeys 22-08-2010 17:24

Ik vind een open wedstrijd nog altijd het beste en dit kan zeker werken maar blijkbaar zijn er teveel die het niet aanspreekt.
Toerisme moet ook meer aangesproken worden.

Denk dat de marketing van Speedworld nog werk voor de boeg heeft.

Raceboy 22-08-2010 18:04

Bert Longin vindt ook dat ze het in de belcar moeten steken. "dan hebben ze zeker 40 wagens". Verder houdt hij ook niet van een 10 uren race in de kou.

Grig-O 22-08-2010 18:09

Quote:

Originally Posted by Raceboy (Post 261124)
Bert Longin vindt ook dat ze het in de belcar moeten steken. "dan hebben ze zeker 40 wagens". Verder houdt hij ook niet van een 10 uren race in de kou.

En Triple H begint op zijn systeem te werken! :p

B.V.S. 22-08-2010 18:22

Mijn idee... 10 uren en 12 uren afschaffen. Wedstrijd opnemen in Belcar + BTCS kampioenschap en de wagens laten rijden voor een algemeen klassement en hun eigen reeks. Of enkel opnemen in Belcar kampioenschap en toelaten voor andere wagens.

Raceboy 22-08-2010 18:34

Quote:

Originally Posted by B.V.S. (Post 261126)
Mijn idee... 10 uren en 12 uren afschaffen

Heb jij even geluk dat Lahaye hier niet leest. ;) Hij heeft tijdens de 12 uren nog laten verstaan dat er niemand aan zijn kindje moet komen. Het is zelfs een schande dat anderen er aan denken om een wedstrijd op dezelfde dag te houden.

guntha 22-08-2010 18:50

Twas me nogal een 24u, lekker pittig van in het begin met de crash van onze clio. De nacht door nog wat mankementen gevonden die het gevolg hiervan waren, maar niets dat niet gemaakt kon worden.
Toen stond de klok op half acht a acht uur (deze morgen) gok ik en zijn we met man en macht begonnen motor en versnellingsbak te vervangen door een nieuw exemplaar. Koste wat koste zouden we de finish halen!! Heel team gelukkig na finish :)
Jammer van de late regenval, anders had de 'rode racket' zoals Bart het verwoorde in de regen zeker meer vanvoor gezeten, maarja als of als dit niet had........ :D

Op naar volgend jaar!!!

Baron 22-08-2010 18:55

Quote:

Originally Posted by B.V.S. (Post 261126)
Mijn idee... 10 uren en 12 uren afschaffen. Wedstrijd opnemen in Belcar + BTCS kampioenschap en de wagens laten rijden voor een algemeen klassement en hun eigen reeks. Of enkel opnemen in Belcar kampioenschap en toelaten voor andere wagens.

De 12 Uren van de BTCS afschaffen? Sorry hoor, maar dat is pure utopie en de Belgische realiteit ontkennen. Die wedstrijd wordt de hand boven het hoofd gehouden door de vrienden uit Brussel, 'les messieurs du RACB'.
Die van Brussel zullen nog liever een verbod uitvaardigen op de 24 Uren van Zolder.


All times are GMT +2. The time now is 08:48.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.