De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Autosport algemeen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=6)
-   -   RACB Race Fan (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=7607)

Belle 16-08-2005 17:49

Heb deze thread nog eens boven gehaald.

Ik zou eigenlijk graag willen weten wat andere leden van Racefan denken over de 'voordelen' van het lid zijn. Ik ben al lid sinds april 2004 en vond dat er vorig jaar meer wedstrijden waren en andere voordelen. Dit jaar moet ik toch vaststellen dat dat veel minder is. Een jaar geleden kreeg ik het lidnummer 123 toegewezen maar een jaar later zitten ze wel al boven de 1000. Mij lijkt het alsof ze gewoon het aantal leden niet aankunnen.
Ik denk niet dat ik volgend jaar m'n lidmaatschap ga vernieuwen...

Wat zijn de bedenkingen van de andere 'Racefans'?

Steve 16-08-2005 18:48

Ik denk dat 15 euro niks is tegenover wat je krijgt?

Belle 16-08-2005 18:59

Quote:

Originally Posted by Steve
Ik denk dat 15 euro niks is tegenover wat je krijgt?

Ja, zo dacht ik er vorig jaar ook over. Maar gratis tickets die je nu krijgt voor bijv. Fun Cup/BTCS zijn ook via PRC group/Paddock/Race and Rally en zo te krijgen. Pas op, het is nu niet dat ik helemaal niet wil betalen voor autosportevents (zo wil ik het althans niet laten overkomen), maar eerlijk, dit jaar vind ik wel dat ik die 15 euro teveel betaald heb...

Zo win ik dit jaar ook een telegeleide wagen van Nikko, maar moet ik die op de headquarters in Brussel zelf gaan afhalen. Sorry, maar dat vind ik niet kunnen... Ik had een mail gestuurd of ik dat op een andere event kon afhalen maar ze drongen aan om het in Brussel te komen halen.

Steve 16-08-2005 19:09

Terwijl zo'n telegeleide wagen toch al vlug iets meer kost dan 15 euro...

Netforce_1 17-08-2005 09:43

Ik denk dat ik volgend jaar mijn lidmaatschap NIET ga verlengen. 't Is zoals Belle zegt je krijgt via andere kanalen al gratis tickets. En hun wedstrijden waar de eerste 10 winnen vind ik ook maar niks.

Raceboy 17-08-2005 13:07

inderdaad, die wedstrijden waarbij die eerste 10 winnen vind ik ook oneerlijk. ensen die toevallig op hun werk hun mail permanent hebben openstaan hebben zo een oneerlijk voordeel op iemand die dat niet kan.

Raikkie 17-08-2005 13:14

Het is een mooi concept, maar er kloppen nog enkele dingen niet echt aan. Nu staat er bijvoorbeeld weer een wedstrijd online om zo'n telegeleide auto te winnen wanneer je een nieuw lid aanbrengt. Wel, vorig jaar stond er ook zo'n wedstrijd online en ik heb toen meegedaan (en dus ook iemand anders lid laten worden) en ik heb nooit een mail ontvangen hierover. Vind ik toch een beetje raar, zelfs als ik niet had gewonnen (wat ik betwijfel want ik was er snel bij) hadden ze toch nog de lijst met de winnaars, zoals bij elke andere wedstrijd, kunnen mailen...

Dit jaar heb ik eigenlijk nog maar één keer gebruik gemaakt van mijn kaart, bij het New Race Festival, omdat ik vaak andere dingen te doen had, dus misschien kan ik, net zoals jullie best mijn lidmaatschap niet meer vernieuwen. Ik heb nummer 12 trouwens :cool:

Raceboy 24-03-2006 18:49

Spijtig voor de mensen boven de 25 maar zij mogen geen racefan meer zijn van de RACB. Ze mogen nog wel meedoen aan de wedstrijden mits ze 30€ per jaar betalen (daar kan ik veel inkomtickets van betalen voor nationale koersen). mooi gecommuniceerd ook weer staat niets van op de website, dat moet je dan maar lezen in een boekje dat je als racefan nomaal zelfs niet opgestuurd krijgt.

Deze wijze van handelen: een dikke 0

Belle 24-03-2006 18:57

Quote:

Originally Posted by raceboy
Spijtig voor de mensen boven de 25 maar zij mogen geen racefan meer zijn van de RACB. Ze mogen nog wel meedoen aan de wedstrijden mits ze 30€ per jaar betalen (daar kan ik veel inkomtickets van betalen voor nationale koersen). mooi gecommuniceerd ook weer staat niets van op de website, dat moet je dan maar lezen in een boekje dat je als racefan nomaal zelfs niet opgestuurd krijgt.

Deze wijze van handelen: een dikke 0

Wablieft ???? :eek:

Raar, ik kreeg gisteren nog een mail om mijn lidmaatschap te verlengen en daar staat in dat ik 12 euro moet betalen. En ik ben in februari 28 jaartjes geworden...

Raceboy 24-03-2006 18:59

Quote:

Originally Posted by Belle
Wablieft ???? :eek:

Raar, ik kreeg gisteren nog een mail om mijn lidmaatschap te verlengen en daar staat in dat ik 12 euro moet betalen. En ik ben in februari 28 jaartjes geworden...

kben is een mail aan het sturen. Gewoon 12 euro betalen. Staat zo op de website en op die brief. Als ze daarna om meer komen zagen niet aan toegeven, prijzen nadien verhogen mag niet ;)

Belle 24-03-2006 19:01

Quote:

Originally Posted by raceboy
kben is een mail aan het sturen. Gewoon 12 euro betalen. Staat zo op de website en op die brief. Als ze daarna om meer komen zagen niet aan toegeven, prijzen nadien verhogen mag niet ;)

Oei oei, dan maar snel via pc-banking doen! :p

EDIT: voilà, betaling gedaan...

Fonne 24-03-2006 23:17

Quote:

Originally Posted by raceboy
Spijtig voor de mensen boven de 25 maar zij mogen geen racefan meer zijn van de RACB. Ze mogen nog wel meedoen aan de wedstrijden mits ze 30€ per jaar betalen (daar kan ik veel inkomtickets van betalen voor nationale koersen). mooi gecommuniceerd ook weer staat niets van op de website, dat moet je dan maar lezen in een boekje dat je als racefan nomaal zelfs niet opgestuurd krijgt.

Deze wijze van handelen: een dikke 0

Dit snap ik nu niet ze.
Ik heb dat boekje ook aangekregen en het stond er duidelijk in lid tot 25 jaar.
En dan lees ik van Belle die 28 is die haar lidmaatschap kan verlengen .
Begrijpen wie begrijpen kan.
Ik ben eens benieuwd mijn lidmaatschap vervalt binnekort ook.

Brecht 24-03-2006 23:22

Ik ga me morgen op de Euro Racingshow ook lid maken

Ottooke 25-03-2006 13:58

In het boekje staat toch dat leden onder de 25 jaar voor 6 euro lik kunnen worden. Mensen die ouder zijn betalen 12 euro.
De activiteiten van RACB Race Fan zijn voornamelijk gericht op jongeren (-25 jaar). Maar dat wil dus niet zeggen dat 25 plussers niet meer welkom zijn.

Raceboy 25-03-2006 20:46

Quote:

Originally Posted by Ottooke
In het boekje staat toch dat leden onder de 25 jaar voor 6 euro lik kunnen worden. Mensen die ouder zijn betalen 12 euro.
De activiteiten van RACB Race Fan zijn voornamelijk gericht op jongeren (-25 jaar). Maar dat wil dus niet zeggen dat 25 plussers niet meer welkom zijn.


Jij hebt het over het artikele over de racing show. Lees eens links onderaan blz 11.


All times are GMT +2. The time now is 07:51.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.