De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   BGTC 2009, de eerste af- en aanmeldingen............. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=17926)

ICEMAN 02-02-2009 11:46

Quote:

Originally Posted by jeep (Post 243321)
De Lambo heeft toch 3 maal op het podium gestaan dit jaar (is dit dan zo slecht?)

Was er de combinatie gemaakt Verbergt - Haane zouden de resultaten zeker beter zijn geweest. Haane heeft tijdens de laatste race nog bewezen, dat de Lambo perfect het tempo van de top 5 kan volgen.

Neem Van Hooydonck weg op de Dodge en jullie had ook nooit in de top 5 gestaan op de startgrid... Deze resultaten zijn tot stand gekomen, door goede wagen en super piloot.

Gaan we aanvallen? Het is nooit mijn bedoeling geweest om JD Competition of zijn piloten aan te vallen. Ik wou alleen maar aanduiden dat tijdens de ADAC GT3 op Zolder de Lambo's alles & iedereen van het kastje naar de muur reden.

jeep 02-02-2009 11:49

Quote:

Originally Posted by ICEMAN (Post 243323)
Gaan we aanvallen? Het is nooit mijn bedoeling geweest om JD Competition of zijn piloten aan te vallen. Ik wou alleen maar aanduiden dat tijdens de ADAC GT3 op Zolder de Lambo's alles & iedereen van het kastje naar de muur reden.


Sorry Iceman was zeker niet de bedoeling om aan te vallen. Wou alleen maar aantonen dat je 2 snelle mannen moet hebben om resultaten te rijden in GT3.

ICEMAN 02-02-2009 11:55

Quote:

Originally Posted by jeep (Post 243324)
Sorry Iceman was zeker niet de bedoeling om aan te vallen. Wou alleen maar aantonen dat je 2 snelle mannen moet hebben om resultaten te rijden in GT3.

Geen probleem. Maar ik denk dat die Duitse Lambo's ook niet allemaal snelle piloten hadden. Verbeter mij als ik mij vergis maar was het in de ADAC al niet zo dat ze Pro-Am reden?

crosserke 02-02-2009 14:25

Quote:

Originally Posted by ICEMAN (Post 243325)
Geen probleem. Maar ik denk dat die Duitse Lambo's ook niet allemaal snelle piloten hadden. Verbeter mij als ik mij vergis maar was het in de ADAC al niet zo dat ze Pro-Am reden?

Zaten Bouchut,Haase en Menten niet op de snelste lambo's in Zolder.Toch niet van de minsten!
Is sindsdien de Lambo niet aangepast wegens te snel?Ik dacht smallere banden en andere verhoudingen versnellingsbak.
Zeker op de lange rechte stukken verliezen de lambo's terrein op de Vipers en Porsche's.Volgens mij komt de Lambo dan ook beter tot zijn recht in Zolder dan in Francorchamps.

crosserke 02-02-2009 14:30

Zo te zien gaat het toch de goede weg uit met de bgtc.2 Mustangs erbij en waarschijnlijk ook de Aston Martin terug.Goed voor de diversiteit in het veld.Ook gt4 lijkt in de lift te zitten.

ICEMAN 02-02-2009 14:32

Quote:

Originally Posted by crosserke (Post 243327)
Zaten Bouchut,Haase en Menten niet op de snelste lambo's in Zolder.Toch niet van de minsten!
Is sindsdien de Lambo niet aangepast wegens te snel?Ik dacht smallere banden en andere verhoudingen versnellingsbak.
Zeker op de lange rechte stukken verliezen de lambo's terrein op de Vipers en Porsche's.Volgens mij komt de Lambo dan ook beter tot zijn recht in Zolder dan in Francorchamps.

Daarom dat ik ook zei of het niet Pro-Am was in de ADAC.

Belle 02-02-2009 17:56

Quote:

Originally Posted by ICEMAN (Post 243330)
Daarom dat ik ook zei of het niet Pro-Am was in de ADAC.

Ja, in de ADAC rijden ze wel degelijk volgens het Pro-Am concept.

ICEMAN 02-02-2009 18:11

Eindelijk bevestiging. Dit was wat ik wou aantonen.

Thomaske 02-02-2009 20:51

Quote:

Originally Posted by ICEMAN (Post 243335)
Eindelijk bevestiging. Dit was wat ik wou aantonen.

Proficiat Tommeke :D

Er goed uitzien voor de BGTC? Het is nog altijd koffiedik kijken. Momenteel hebben een Mustang GT3 die het hele seizoen rijdt en eentje die minimaal drie wedstrijden betwist.

Dan mogen we zeker zijn van de Aston Martin van Vosse - Renard en de Ferrari van Bouvy Coens.

Zijn er hierbuiten al echte zekerheden of enkel geruchten?

Mvg

Coach Ep 04-02-2009 00:07

Geen echte zekerheid maar zeker hoopvol nieuws:

Quote:

Belgian GT: Kuismanen zurück an alter Wirkungsstätte

Einen bleibenden Eindruck hat das letztjährige STT Gastspiel auf Pertti Kuismanen am Lausitzring. Nach einer perfekten Runde mit seiner alten Chrysler Viper GTS-R war der Finne äußerst zufrieden mit sich - bis die Akteure des ADAC GT Masters loslegten. "Der Ford GT unterbot meine Rundenzeit um zwei Zehntel", so Kuismanen. "Und das, obwohl der Ford mit Restriktor und 140 KG Ballast unterwegs war, während meine Viper offen und leicht fuhr." Daher orderte Kuismanen für die Saison 2009 ebenfalls einen Ford GT bei Matech für die Belgian GT.

"Sobald das Auto fertig ist, werden wir einen ersten Test in Zolder fahren", erklärt Kuismanen die weitere Vorgehensweise. "Geplant ist der Ford für die Belgian GT, die Viper soll die Titelverteidigung in der skandinavischen Meisterschaft sicher stellen. Beide Serien möchte ich dem Ford nicht zumuten."
bron: projectlemans.de

:applaus:

gregske v 04-02-2009 08:53

Als al deze prachtige geruchten kloppen krijgen we bijna een volledig gevarieerd deelnemersveld waar telkens van kan worden gesmult in 1 uur durende Races.

Echter blijft de vraag of alles wel zal worden verlopen zoals wordt gecirculeert.

MAAR er is hoop, wanneer alles uitkomt heeft SRO bewezen dat hij in 3 jaar tijd de Belgian Gt groots heeft gemaakt.

Mvg Greg


www.gvpictures.be

gregske v 04-02-2009 10:51

Heb gisteren wat zitte snuffelen op kapaza voor een wagen.
En opeens trof ik dit aan.
Wie weet dit jaar wel te zien... de ex Corvette Z06 van Kumpen - Longin

http://www.gt-motorsports.be/other%2...oys/index.html

Thomaske 05-02-2009 18:30

Autosport.be meldt in het artikel omtrent de BMW Alpine GT3 dat het Franse Sport Garage (Ferrari F430 GT3 in de BGTC 2008) interesse heeft in deze wagen en mits enige interesse van piloten zit de kans erin dat men aantreed in het BGTC 2009.

Mvg

guntha 05-02-2009 19:10

Heb een gezocht naar de cijfers van die wagen.
Blijkbaar gebaseerd op de gewone bmw 6serie.

550pk
720 nm
Gt3 ( en 4 ) mag dan niet men ding zijn maar dat koppel! Ben benieuwd hoe zich dat op circuit in tijden laat zien.
http://static.autoblog.nl/images/wp2...%20GT3%201.jpg.

gregske v 06-02-2009 08:10

Quote:

Originally Posted by Thomaske (Post 243459)
Autosport.be meldt in het artikel omtrent de BMW Alpine GT3 dat het Franse Sport Garage (Ferrari F430 GT3 in de BGTC 2008) interesse heeft in deze wagen en mits enige interesse van piloten zit de kans erin dat men aantreed in het BGTC 2009.

Mvg

Wel ik hoop dat sport garage hem gaat inzetten...
Rijders voor die wagen moet je toch vinden, mits kapitaal was ik kanidaat :D
Veel geruchten tegenover andere jaren.
BGTC zit in de lift misschien door crisis dat meerdere teams naar Belgie afzakken?


All times are GMT +2. The time now is 20:48.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.