De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Zolder 24 Hours............de aanloop (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=19767)

RKG 18-08-2010 22:31

Yep, ik heb hem zien rijden

joost 19-08-2010 00:00

De Chad KIA is niet gecrasht ofzo, maar bleek tijdens testen deze week in UK niet volledig in orde.

gregske v 19-08-2010 09:59

Ben gisteren ook kijkje gaan nemen.

Met wat ik nu ga zegge ga ik waarschijnlijk veel mense op mijn dak krijgen maar kwil toch even mijn mening kwijt.

Crisis in autosport? Klopt. Budget is moeilijk te vinden, bedrijven spelen safe.
Allemaal te begrijpen.
Maar dit mag geen uitleg zijn waarom er maar 19 deelnemers staan vind ik.
Er mag met de vinger gewezen worden naar organisatie denk ik dan.
Wanneer je een groots event wil organiseren ben je wel op de hoogte van mogelijke problemen bijvoorbeeld.
Bijvoorbeeld wanneer je in de tijd van nu zelfstandig bedrijf zou opstarten gaje toch ook al kijken naar mogelijke rampscenario's die zich zoude kunne voordoen, uzelf preventief beschermen beter gezegt.

Ook van crisis wisten we al langer dan vandaag dus had de organisatie eerder moeten starten met rondvraag wie wil een 24 uren race of iets in die aard.
Elk team stelt toch hun plannen en budget samen voor een seizoen begint neem ik aan.
Dan al wisten velen dat het niet haalbaar was bijvoorbeeld.
Organisatie is Veel, maar veel te laat begonnen met hun werk denk ik .

LET OP : Dit is mijn mening en die zal verschillen met velen onder ons maar ik bekijk dit zo.

Suggestie : Weet niet of dit mogelijkheid is maar Belgie word omgeven door Duitsland, Nederland , Frankerijk ...
Waarom geen Europese tint geven aan 24 uren van zolder?
Natuurlijk heerst er overal wel crisis en/of willen ze geen 24 uren rijden maar er moet wel uitweg voor zijn denk ik.

Conclusie : Er gaat volgend jaar iets op poten moeten worden gezet want naar mijn mening zal elke toeschouwer dat dit weekend afzakt naar zolder met negatief gevoel thuis komen en zeggen " Mij zie je daar niet meer "

fenixracing 19-08-2010 10:03

Wat ik mij wel afvraag waar zijn alle waalse teams/rijders.
zoals
bouvy
kelders
soulet
lemeret
gomez competition
mte
delahaye
enz...
Ach ja ik ga vanaf vrijdag op camping staan, en ga genieten van alles .
Dit gaat mijn 13de keer worden en volgend jaar ga ik ook zeker, al rijden er maar 20 wagens.

RKG 19-08-2010 10:10

veel van die mannen hebben al de 24 uren van spa gereden.

fenixracing 19-08-2010 10:18

Quote:

Originally Posted by gregske v (Post 260960)
Ben gisteren ook kijkje gaan nemen.

Met wat ik nu ga zegge ga ik waarschijnlijk veel mense op mijn dak krijgen maar kwil toch even mijn mening kwijt.

Crisis in autosport? Klopt. Budget is moeilijk te vinden, bedrijven spelen safe.
Allemaal te begrijpen.
Maar dit mag geen uitleg zijn waarom er maar 19 deelnemers staan vind ik.
Er mag met de vinger gewezen worden naar organisatie denk ik dan.
Wanneer je een groots event wil organiseren ben je wel op de hoogte van mogelijke problemen bijvoorbeeld.
Bijvoorbeeld wanneer je in de tijd van nu zelfstandig bedrijf zou opstarten gaje toch ook al kijken naar mogelijke rampscenario's die zich zoude kunne voordoen, uzelf preventief beschermen beter gezegt.

Ook van crisis wisten we al langer dan vandaag dus had de organisatie eerder moeten starten met rondvraag wie wil een 24 uren race of iets in die aard.
Elk team stelt toch hun plannen en budget samen voor een seizoen begint neem ik aan.
Dan al wisten velen dat het niet haalbaar was bijvoorbeeld.
Organisatie is Veel, maar veel te laat begonnen met hun werk denk ik .

LET OP : Dit is mijn mening en die zal verschillen met velen onder ons maar ik bekijk dit zo.

Suggestie : Weet niet of dit mogelijkheid is maar Belgie word omgeven door Duitsland, Nederland , Frankerijk ...
Waarom geen Europese tint geven aan 24 uren van zolder?
Natuurlijk heerst er overal wel crisis en/of willen ze geen 24 uren rijden maar er moet wel uitweg voor zijn denk ik.

Conclusie : Er gaat volgend jaar iets op poten moeten worden gezet want naar mijn mening zal elke toeschouwer dat dit weekend afzakt naar zolder met negatief gevoel thuis komen en zeggen " Mij zie je daar niet meer "

Persoonlijk ga ik akkoord ze hadden het gewoon moeten laten meetellen voor het kampioenschap. Zo konden de teams het budget en rijders al veel vroeger zoeken. Ik krijg het gevoel dat alles veel te laat wordt geregeld.
Kwestie toeschouwers ik denk niet dat het zulke grote gevolgen zal hebben .
Alleen de echte autosport fan zal is 2keer nadenken.
En hoe ga je zolder een internationaal tintje geven ?

fenixracing 19-08-2010 10:21

Quote:

Originally Posted by RKG (Post 260962)
veel van die mannen hebben al de 24 uren van spa gereden.

Dat deden ze de andere jaren ook.

phoenix 19-08-2010 10:25

Quote:

Originally Posted by fenixracing (Post 260964)
Dat deden ze de andere jaren ook.

Idd, zijn er altijd veel geweest die ze beiden gereden hebben.

Mark 19-08-2010 10:29

Quote:

Originally Posted by phoenix (Post 260965)
Idd, zijn er altijd veel geweest die ze beiden gereden hebben.

Daar was vroeger zelfs een aparte beker voor van de RACB ;) Dacht de "Beker van de Koning"......

phoenix 19-08-2010 10:30

Als marshall altijd grote fan geweest van de 24u. Was altijd iets om naar uit te kijken. Plezante boel op en naast het circuit...
Maar op deze manier gaat de 24 uur niet lang meer blijven duren naar mijn mening...

phoenix 19-08-2010 10:36

Ja idd, kan goed zijn :)

fenixracing 19-08-2010 10:40

Elk jaar een andere promoter zal zijn gevolgen ook wel hebben.
Ik geef speedworld meer kans op slagen dan sro belgium oplange termijn.

phoenix 19-08-2010 10:48

mja idd, als je het lijstje ziet van het aantal deelnemers dat elk jaar slinkt...

Mitchio 19-08-2010 11:04

Heb aub wat vertrouwen in Speedworld, die mensen doen echt wel hun best hoor. Ik vind het trouwens al straf wat ze gerealiseerd hebben met de Belcar. Oké, het is niet meer hetzelfde als vroeger, maar het komt wel aardig in de buurt ... Heeft het enig nut om te blijven discussiëren over het deelnemersveld?

En weet je wat een echte autosportfan is? Iemand die geen 2 keer nadenkt, en ook al zijn er maar 20 deelnemers, gewoon gaat kijken. ;)

phoenix 19-08-2010 11:05

Tuurlijk, is ook zo, ik heb ook geen seconde getwijfeld om te gaan vlaggen op de nachttraining hoor, en ik wist op voorhand dat ze niet aan 25 stuks gingen geraken : ) maar het is en blijft jammer...
En het is een vrij pijnlijke zaak om te zien dat er elk jaar minder deelnemers aan de start staan van DE wedstrijd van Zolder (zoals ze het zelf noemen)


All times are GMT +2. The time now is 09:55.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.