De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Leinders test Jordan ? (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6928)

Finish 14-01-2004 12:41

Leinders test Jordan ?
 
Volgende week gaat Bas Leinders testen met de F1-wagen van Jordan. De krant het laatste nieuws zou namelijk uit goede bron vernomen hebben dat de limburger vandaag naar Silverstone zou reizen om een zitje te passen. Er zou sprake zijn van één, mischien twee testedagen. Het soort vingeroefeningen waarvoor Jordan doorgaans 300.000 euro vraagt.
iets verderop staat''Dat Jos waarschijnlijk deze week het contract tekent bij Eddie Jordan.

Bron:Het Laatste Nieuws, 14 jan 2004

(heb ik zelf van het Verstappenforum....)
En ik combineerde dat met die thread in het community-forum waar Leinders voor een verrassing zou zorgen ? :D

achja, wishful thinking, zeker ? (Heeft iemand HLN om te checken of dit geen flauwekul is ?)

Sway Bar 14-01-2004 13:04

man man, als kranten al zo schrijven en als bron erbij zeggen " uit goede bron" waar gaan we naartoe :D :D :D

FastFons 14-01-2004 13:24

Het laatste nieuws... da zegt al genoeg denk ik

FF (sorry voor de mensen die die krant lezen :))

ICEMAN 14-01-2004 14:34

Quote:

Bas Leinders, het is een tijdje stil rond hem geweest met betrekking tot de Formule 1. Nu staat hij echter weer plots in de belangstelling. Onze landgenoot zou volgende week testen te Barcelona voor het Jordanteam. De test zou één of twee dagen duren en zou met de wagen van vorig seizoen plaatsvinden. Zo valt te lezen in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws.

De wagen van vorig jaar maar met enkele aanpassingen die in de wagen van dit jaar verwerkt zullen zitten. Eddie Jordan zou wel eens willen weten wat de Belg echt in zijn mars heeft. Leinders zou echter niet meteen een zitje moeten verwachten indien hij goed presteerd tijdens het testen maar zou misschien wel kans kunnen maken op een testzitje bij Jordan. Dankzij deze test die normaal gezien toch een goede 300 000 euro kost indien je eens wil testen voor Jordan, zou het misschien zelfs mogelijk zijn dat Bas Leinders tijdens de GP van België aan de start komt. Herinner u de Grote Prijs van Hongarije waarin er ook een thuisrijder aan de start kwam in een Jordan.

Bas Leinders stond trouwens al eens dicht bij een GP-start voor eigen publiek en dit met het Arrowsteam. Helaas besliste het team uiteindelijk niet te starten tijdens de GP van België.

Een definitief zitje bij Jordan naast mogelijk Verstappen lijkt niet meteen haalbaar aangezien je daarvoor toch wel een slordige 3 miljoen dollar sponsorgeld moet hebben en dat heeft de Limburger niet.

Scapa 14-01-2004 14:38

3 miljoen dollar voor een zitje is toch wat weinig denk ik :) Het is natuurlijk een hoop geld maar toch niet onhaalbaar om dat bijeen te krijgen voor een F1 project.

ICEMAN 14-01-2004 14:47

da de RACB ma es wakker schiet en Bas sponsort. Ze wouden al zolang ne belg trug in de F1, nu hebbe ze de kans.

gwyllion 14-01-2004 14:55

Volgens pitstop.tv geeft Leinders morgen een persconferentie in Brussel.

Een vaste zit lijkt niet realistisch wegens het nodige sponsorgeld. Hij zou het vooral doen om testrijder te worden.

Scapa 14-01-2004 15:00

Zou wel gieren zijn: Leinders die een deal met Trust aankondigd morgen :D Nationale rouwdag in Nederland morgen dan :D

yvdp 14-01-2004 15:26

haha, stel u voor :)

Baron 14-01-2004 15:48

Quote:

Originally posted by FastFons
Het laatste nieuws... da zegt al genoeg denk ik

FF (sorry voor de mensen die die krant lezen :))



Het Laatste Nieuws als betrouwbare bron ? :confused:
:D :D :D :D :D

The Interceptor 14-01-2004 16:07

Quote:

Originally posted by ICEMAN
da de RACB ma es wakker schiet en Bas sponsort. Ze wouden al zolang ne belg trug in de F1, nu hebbe ze de kans.
't wordt inderdaad tijd dat er nog eens een Belg in de F1 rijdt, maar Leinders?? :confused: Dat de RACB zich maar achter Verdonck en 'd Ambrosio zet !!!!!

Werner333 14-01-2004 21:11

Juist Interceptor.
En als het toch Bas wordt dat iemand hem dan maar vertelt dat het stuur in het midden van de wagen staat he :D :D :D

Jan 14-01-2004 23:25

Quote:

Originally posted by Werner333
Juist Interceptor.
En als het toch Bas wordt dat iemand hem dan maar vertelt dat het stuur in het midden van de wagen staat he :D :D :D

Zoiets moet je de beste piloot van de wereld en omstreken toch niet meer vertellen zeker :D :D :D

jan

Sennake 14-01-2004 23:33

Quote:

Originally posted by stijnconinx
3 miljoen dollar voor een zitje is toch wat weinig denk ik :)
Als ik dat uitreken tegen de oude Belgische frank moet dat zo'n 120 miljoen frank zijn. Als je dan weet dat Bas 3 jaar geleden 300 miljoen nodig had om bij Minardi te mogen rijden klopt er volgens mij iets niet in die berekening...

Of wordt er tegenwoordig betaald per GP misschien?

Vertigo Streiff 15-01-2004 13:39

Quote:

Originally posted by ICEMAN
da de RACB ma es wakker schiet en Bas sponsort. Ze wouden al zolang ne belg trug in de F1, nu hebbe ze de kans.

inderdaad ze willen toch een belg in F1?! :D


All times are GMT +2. The time now is 20:10.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.