FIA GT 24 uur van Spa 2007, de aanloop
Ik weet dat het nog wel érg lang is tot de editie van 2007, maar met het bericht dat ik net las in de nieuwe Turbo Magazine (ligt nogal laat in de winkels hier) wou ik dit topic toch al opstarten...
*als het te vroeg is om met deze thread te beginnen, verander hem dan maar van naam ofzo* Ik weet niet of ik er de afgelopen weken overgekeken heb op het wereldwijde web maar ik las dat Proximus zich terugtrekt als sponsor van de 24U. Dat betekent dat RACE op zoek mag naar een nieuwe titelsponsor als plaatsvervanger van het intussen al bekende "Proximus 24 Hours Of Spa" Vind dit toch wel verrassend nieuws, ben benieuwd wie zich nu geroepen gaat voelen om de 24U te sponsoren? |
Ze waren er al over bezig op het forum van Endurance-Info en ik ben er nog altijd niet goed van :)
Hopelijk komen ze niet in financiële problemen hierdoor. Ik heb reeds een mailtje verzonden naar info@race.be... Voorts komt Felbermayr-Proton volgend jaar niet naar de FIAGT, maar wel naar de LMS met een 997 en een 996. Al staan de 24 uren van Spa wel al op hun kalender ;) |
Je zal waarschijnlijk geen antwoord krijgen op je mailtje, RACE kennende ;)
|
Na Proximus kunnen ze misschien eens gaan aankloppen met Base of Mobistar? :D
Mvg... |
Quote:
|
Quote:
Alleen is het nu wel november, en zijn ze op RACE nu misschien wel minder actief... |
http://www.racexpress.com/index.php?...tikel&nid=5192
Misschien dat Muhlner Motorsport meedoet. Ze zijn van plan om volgend jaar ook naar Zolder, Nurburgring en de Silverstone 24 uurs races te rijden. Maar eerst gaan ze naar Bahrain en Dubaï. |
Quote:
http://www.racexpress.com/index.php?...tikel&nid=5192 toch handig zo'n vertaalsote voor pressreleases. |
Er staat toch duidelijk dat Mülhner ook naar Spa komt, Jorrit?
|
Quote:
|
We krijgen in ieder geval weer Brits F3 in het voorprogramma.
|
Quote:
Quote:
(Wat ze schrijven, komt later ;)) |
Quote:
pitstoptv.be |
Ik heb nog van niet veel GT3-teams gehoord dat ze niét gaan deelnemen aan de 24h Spa :D
Dus verzekert dat mij er alleen maar van dat alle teams verplicht zullen worden om deel te nemen met één wagen. Trouwens op www.racingworld.be staat dat 12 fabrikanten zullen deelnemen volgend jaar :p ==> Porsche, Ferrari, Dodge, Lambo, Ascari, Maserati, Corvette, Aston Martin Komen er dit jaar (normaalgezien) nog bij: Mosler, Jaguar, Venturi, Ford, Lotus Dat zijn er dertien dus ofwel blaast Lotus alles af, ofwel gaat het project met Psi niet door... |
Ik denk eerder dat we Venturi van dat lijstje kunnen schrappen.
|
All times are GMT +2. The time now is 17:53. |