De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   LMES / Le Mans '05: Nieuwtjes en andere weetjes (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=9428)

Ottooke 16-12-2004 01:20

Quote:

Originally posted by pipo
Duidelijk de reglementen van de proto's nog niet gelezen?
ze moeten volgend jaar meer wegen en krijgen kleinere restrictors.

Neen, inderdaad niet gelezen. Ik ging verder op de opmerking van Gwyllion. Dan zijn we met 2 die de reglementen niet hebben gelezen :) Bedankt voor de rechtzetting.

Mark 17-12-2004 19:33

Er zouden twee Maserati's MC 12 richting ALMS gaan in 2005, e.e.a. om een Le Mans 2006 campagne voor te bereiden. Met één doel namelijk, de algemene overwinning op Le Mans. Nieuws komt van www.turbomagazine.be

Kan aan mij liggen maar een GT1 kan gezien de nieuwe normtijden voor die klasse nooit in aanmerking komen voor een algemene overwinning onder normale omstandigheden. Of gaan die Italianen een jaar lang zand in de ogen strooien van de ACO? Om dan in 2006 het duveltje uit het doosje te halen?

Mark 18-12-2004 00:34

Quote:

Val Hillebrand: As Le Mans '05 can be won by a privete team, making the right choice on which car to drive can prove to be difficult.

In LMP1 the Pescarolo Courage, Works Courage and the RFH-Dome hybrid cars will be by far the fastest as the Audi will have a 100hp less in LMP1 due to air intake restrictions. I believe the Courage C60 will be the quickest in LMP2.

Talking to Racing For Holland and Courage Works in LMP1 and already sorting out a deal with G-Force Racing it's no longer will I go to Le Mans, but am I going to be on the podium in LMP1 or 2? www.valracing.be
Sterke uitspraken, inclusief taalfouten ;)

Bramzel 18-12-2004 03:50

Met als groot verschil dat RfH geen geld heeft en G-Force (blijkbaar) wel.

FIRE 18-12-2004 14:30

Quote:

Originally posted by Bramzel
Met als groot verschil dat RfH geen geld heeft en G-Force (blijkbaar) wel.
Denk dat je gelijk hebt. Hoe zat dat eigenlijk in de 2 jaren dat Hillebrand voor RfH reed? Bracht hij toen ook maar een klein deel van het budget mee? Dacht toen altijd dat hij voldoende geld meebracht om het team te runnen.

Mark 22-12-2004 22:17

Het huisteam van Le Mans, WR, zien we ook terug in de LMES, met één wagen gaan ze het LMES seizoen afwerken. Voor Le Mans zelf zal er nog tweede wagen van start gaan voor WR.

Meer info op: www.infocourse.org

Raceboy 22-12-2004 22:23

Viel me trouwens vorig jaar op dat WR het helemaal niet zo slecht deed in de LMES.

Jan 23-12-2004 00:17

Quote:

Originally posted by raceboy
Viel me trouwens vorig jaar op dat WR het helemaal niet zo slecht deed in de LMES.
Het werd dan ook de hoogste tijd ;)

Voor mij is echter één exemplaar van de familie ruim voldoende tijdens de 24 uur, en of dat nu Gérard of Rachel is maakt niet zoveel uit :) Toch vrees ik dat ze door een aantal laattijdige afhakers weer allebei in juni aan de start zullen staan.

jan

Integra 23-12-2004 09:52

Wat mij wel opvalt aan deze WR is dat die een hoge topsnelheid haalt op Le Mans tegenover veel andere LMP2's en zelfs een paar LMP1's.
http://www.mulsannescorner.com/trap03.html

Is de wagen aerodynamisch dan zo'n ramp, want de C65's rijden er nog vlot van weg?

marcel 23-12-2004 16:08

als ge de topsnelheid in practise vergelijkt met die in de race, krijg ik zo'n beetje het idee dat hij in de race eens goed kunnen sliptreamen heeft...

Integra 23-12-2004 19:06

Quote:

Originally posted by marcel
als ge de topsnelheid in practise vergelijkt met die in de race, krijg ik zo'n beetje het idee dat hij in de race eens goed kunnen sliptreamen heeft...
Bekijk dan de WR 2001 ook maar 'ns ... :rolleyes:

Mark 23-12-2004 19:17

Volgens www.turbomagazine.be is het nu officieel, Carsport Holland is in het bezit, of gaat in het bezit komen van een C5-R. Dat brengt de teller van de verkochte C5-R's op drie.

Het programma voor 2005: 12 uur Sebring, 24 uur Le Mans, Petit Lemans. De rest? hangt van de homologatie..........

marcel 23-12-2004 19:51

Quote:

Originally posted by Integra
Bekijk dan de WR 2001 ook maar 'ns ... :rolleyes:
hebt ge het over de 2001? ziet gij da lijstje dan wel goed? in practise waren er maar 2 trager, en in de race was hij nog trager

Integra 23-12-2004 22:15

Quote:

Originally posted by marcel
hebt ge het over de 2001? ziet gij da lijstje dan wel goed? in practise waren er maar 2 trager, en in de race was hij nog trager
Never mind, 't is zo geen objectieve weergave. :)

Mark 28-12-2004 20:02

Volgens www.infoscourse.org mogen Team ACEMCO Motorsports op de deelnemerslijst verwachten voor Le Mans met hun Saleen S7R.


All times are GMT +2. The time now is 04:39.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.