![]() |
Race car live, waarom niet in Belgie?
Op Brands Hatch gaat op 26 november voor de tweede keer Race Car live door. Race car live is een dag voor teams en rijders om elkaar te leren kennen. Er zijn wagens uit verschillende klasses en de rijders krijgen de kans om de wagens waarin ze geïnteresseerd zijn te testen. Teams kunnen hun wagens showen en rijders kunenn bewijzen wat ze kunnen. Vorig jaar was het alvast een groot succes. Op de paddock hebben we al discussies gehad over de moeilijkheid van het vinden van een team/rijder. Zou zo een dag in Belgiê dan ook geen goed idee zijn?
|
Ik wil de Corvette proberen. Wat gaat we doen als ik dat spel in de muur zet? Zou prachtih zijn, met aansluitend een verkoop waar iedereen zijn of haar wagens te koop kan aanbieden. We hebben het hier binnenshuis vorig jaar al over gehad, maar het lijkt mij onhaalbaar.
|
En ik zou al gelijk welke race-auto eens willen testen. Maar dat zit er niet echt in :)
|
Quote:
Zo van: "Merci he patrick, hij reed de eerste toeren vree goe, maar ik denk da der nu wa werk aan is .... Alé, merci en tot in de week he ..!" :D Niet haalbaar! Veel te duur speelgoed om onnodige risico's mee te nemen .... Greetz |
Quote:
|
Er zullen wel bepaalde afspraken gemaakt worden en zeker een hoop verzekeringen worden afgesloten, als dit bestaat voor zo'n toestanden.
Mvg |
Quote:
Ik ken de volledige achtergrond van dit Engels event niet, maar ik denk dat iedereen het er mee eens in dat op gebied van autosport er in Engeland veel meer mogelijk is dan in België. En dan ligt het zeker niet aan de goodwill van de belgische teams en piloten! Ik bedoel maar: hoe ga je bepalen wie bekwaam is om met welke wagen te rijden? Neem nu het voorbeeld van de corvette; ik zou het nie durven. Ik durf zelfs niet starten met mijn eigen wagen voor dat ik weet dat alles geregeld is "in geval van .." Het gaat net op die momenten zijn dat Murphy achter de vangrail gaat liggen loeren en dat er spijtige dingen gebeuren. Stel u maar eens voor! Een piloot rijdt de wagen plat, heeft geen centen om de brokken te betalen en een heel seizoen is voor een team naar de vaantjes! :frusty: Je kan een wedstrijdwagen laten verzekeren, maar dit is enorm kostelijk! Wie gaat dat betalen? Ik zeg niet dat het onmogelijk is, mits de juiste afspraken, maar ik vrees ervoor dat het hier niet haalbaar is om iedereen op dezelfde lijn te krijgen! Jammer maar helaas! Mss zaten we toch beter ergens op een eilandje aan de verkeerde kant van de weg te rijden in auto's waar het stuur aan de verkeerde kant staat ..... greetz |
All times are GMT +2. The time now is 07:00. |