![]() |
2005 GP San Marino
Montoya is dan toch niet fit geraakt. Nieuwe scans hebben aangetoond dat de barst in zijn schouder nog niet helemaal genezen is. Hij wordt (zoals verwacht) vervangen door Wurz. De la Rosa gaat dus terug naar de vrijdag. Ik vraag mij af of dat Wurz even aggressief gaat rijden als De la Rosa in Bahrein.
|
miljaar...
|
Ik ben ook wel eens benieuwd wat Liuzzi kan presteren met zijn Red Bull. Volgens mij gaat hij het er heel goed vanaf brengen!
En ik verwacht nu toch eens een spannende GP, Renault zal zeker weer goed gaan, maar Ferrari zal er ook wel weer staan. De temperatuur zal wel wat lager zijn dan tijdens de vorige GP's wat Bridgestone weer ten goede komt. En aan de betrouwbaarheid van de Ferrari zal ook wel aardig gesleuteld zijn. Daarbij komt nog dat Alonso en Barrichello met een al gebruikte motor moeten starten. |
Quote:
|
Wurz ook. Snelste tijd in FP1 met een wagen waar je voor het eerst inzit op een circuit waar je nog nooit bent geweest.
|
Quote:
|
Quote:
|
maar hij kende de wagen wel door en door
|
Quote:
|
Gisteren nog wel een boeiende kwalificatei gezien.
Heel miniem verschil tussen Raikkonen en Alonso. Ferrari heeft zijn snelheid zeker ook terug gevonden net als BAR trouwens, waar ik heel blij om ben :D Tegenvallend deze keer vond ik toch wel de Toyota's (we zijn al beter gewoon :)) en de nieuwe Minardi is toch ook niet echt een verbetering precies. Verder was ik wel aardig onder de indruk van de Saubers, zelfs Villeneuve heeft een mooie crono laten noteren! Ook vond ik het heel mooi om te zien hoeveel verschillende lijnen er wel niet genomen worden in die eerste bochtencombinatie :eek: De tweede kwalificatie start direct, het gaat nog spannen om de pole :) Voor de race ben ik ook wel eens beniewd, er lijken wel verschillende teams in aanmerking te komen voor een goede klassering. Maar ik denk dat het wel een heel zware race wordt voor de banden en vooral de remmen, vorige race kenden we ook al veel uitvallers ... |
Schitterende strijd om de pole tussen Alonso en de ongenaakbare Raikkonen!!!
En een eerste barstje in het Schumacher-bastion... Schumi kraakt onder de druk van de concurrentie en begaat een fout die hem op plaats 14 terugfluit... Benieuwd of Brawn hier qua strategie nog een mouw weet aan te passen... |
Als Michael vanmiddag op z'n minst geen podiumplaats pakt, kunnen de italiaanse en duitse kranten weer beginnen met vloeken. Toch wel verbazend hoe slecht Barrichello presteert met de F2005. De snelheid is er wel, die ligt ongeveer op het niveau van de Renaults. Nu nog McLaren inhalen.
Ook nog even de uitmuntende prestatie van Massa vermelden: Imola is duidelijk zijn favoriete circuit, enkel pech van die 10 plaatsen op de startgrid. seizoen 2005 overtreft nu al in ieder geval seizoen 2004: spannende kwalifs, races met inhaalmaneuvers. Meer van dat ! |
wel een vrij unieke grid voor de moderne F1, met een Mclaren, Renault, BAR, Williams en een Toyota zijn de 5 eerste plaatsen voor 5 verschillende wagens
|
Van spanning gesproken zeg !!
Zeeeeer knap van Alonso om Schumi af te houden. Alleen is het mij weeral een raadsel HOE schumi tot aan die 2e (3e eigenlijk) plaats is gekomen .. En Villeneuve laat ook zien dat hij nog kan racen. |
héél slim gereden ook van Alonso, hield zich op het einde in om ni het verkeer te komen. eerlijk gezegd, ik dacht echt dat schumi ging winnen, was wel héél snel
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 10:47. |