![]() |
Wow, FIA grijpt radicaal in om de dominantie van BMW te beperken.
Quote:
|
Dit speelt zeker in het nadeel van de BMWs. De Alfa's zullen nu wel altijd te vinden zijn in de kop van het veld.
Mvg |
Waarom zou dit in het nadeel van BMW zijn? In Silverstone waarschijnlijk wel, maar vanaf dan zijn ze van hun succes ballast af.
De BMWs waren gewoon te superieur in de eerste 2 races. |
Quote:
|
2 seizoenen geleden is dit toch ook al eens gebeurd, maar dan net omgekeerd.
Alfa was te dominant, en toen is het reglement aangepast ten voordele van de achterwielaandrijvers (BMW). Serge |
BMW's zijn niet meer terug te vinden in de top 5, met moeite achteraan in de top 10. Was de FIA wellicht iets te radicaal?
De tijden uit Silverstone: Free practice 1=> http://www.msttiming.com/singlesessi...nd=round03.gif Free practice 1=> http://www.msttiming.com/singlesessi...nd=round03.gif |
Quote:
Priaulx: 4de, 0.217 sec achter op Tarquini en dit met +50 kg succesballast Garcia: 9de, 0.536 sec achterstand en dit met +35 kg Jorg Muller: 11de, 0.784 sec achter en +50 kg Doe die extra kilos eraf en de BMWs doen zeker mee. |
Quote:
|
Als Michelin een band ontwikkelt op maat v.d. de achterwielaandrijvers van hun vriendjes BMW en daarentegen Seat(géén Michelin vriendjes want destijds de enige Wrc op Pirelli), Alfa(die nochtans 147 GtaCup met dezelfde Michelins rijden) die zogoed als geen straatwagens meer op Michelin afleveren..., Chevrolet & Ford die bijna alles op Goodyear-DunFlop afleveren... dezelfde op achterwielaandrijving ontwikkelde banden levert mag er wel eens compensatie zijn...
|
All times are GMT +2. The time now is 15:32. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.