De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Toerisme wagens (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   DTM race5 : oschersleben (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10880)

smiley 23-06-2005 11:18

DTM race5 : oschersleben
 
kah tis meschien al wat vroeg maar ik kan al nie meer wachten...
opel reed er vorig jaar een podium met de vectra.. en de vectra van dit jaar is een verderontwikkeling... met 30 kilo minder als de mercedessen en audi's :D het circuit zal opel dus te hopen liggen... en wie weet weer een podium !

verder kan je deze race een een opel winnen in plaats van de zoveelste audi of mercedes .. het is geen vectra gts maar.. een astra opc ! waaroom weet ik niet.. het zou normaal toch een vectra zijn maja een opc is ook schoon om te winnen :+

ook ben ik benieuwd naar het duel tussen ekstrom en kristensen... vorige race zat het al zeer kort opeen... en kristensen xon vorig jaar in oschersleben.. cadeatjes ging hij in iedergeval niet geve aan ekstrom

ook ùercedes zal weer sterk zijn met nu nog eens wat balast minder.. ook eens benieuwd hoe mika het er hier vanaf gaat brengen..

in iedergeval morge de eerste vrije trainingen..!!!

gwyllion 23-06-2005 14:07

Quote:

Originally Posted by smiley
ook ben ik benieuwd naar het duel tussen ekstrom en kristensen... vorige race zat het al zeer kort opeen... en kristensen xon vorig jaar in oschersleben.. cadeatjes ging hij in iedergeval niet geve aan ekstrom

Na de vorige race was Kristensen slecht gezind op Ekstrom; hij zei iets in de aard van "If you every need help for the championship, don't count on me".

Kristensen zal wel extreem gemotiveerd zijn na zijn Le Mans overwinning vorig weekend. Hij zal wel vol voor het DTM kampioenschap willen gaan.

Raceboy 23-06-2005 14:13

Quote:

Originally Posted by gwyllion
Na de vorige race was Kristensen slecht gezind op Ekstrom; hij zei iets in de aard van "If you every need help for the championship, don't count on me".


Dat was niet slechtgezind, dat was plagerig omdat Kristensen nu mee komt doen bovenaan het kampioenschap.

gwyllion 23-06-2005 15:27

Quote:

Originally Posted by raceboy
Dat was niet slechtgezind, dat was plagerig omdat Kristensen nu mee komt doen bovenaan het kampioenschap.

Ik denk niet dat het plagerig was, eerder ontgoocheling aangezien Kristensen had kunnen winnen als hij niet zo lang achter Frentzen vast gezeten had.

Kristensen was zwaar aan het discussieren met Frentzen en Ekstrom na de race; hij bleef maar door gaan. Ondertussen zal hij wel wat afgekoeld zijn.

smiley 24-06-2005 10:24

de 1ste testsessie is begonnen .. met maar 19 wagens.. aiello staat er nergens tussen ! :confused:
wie weet een probleem met de auto,wie weet een probleem met de live timing... verder rijden ze redelijk langzaam tot nu,abt tot nu toe het snelst in zijn 2004 a4 met 3 nieuwe a4's achter zich...je mag raden welke 3 :rolleyes:

gwyllion 24-06-2005 10:37

Quote:

Originally Posted by smiley
wie weet een probleem met de live timing... verder rijden ze redelijk langzaam tot nu,abt tot nu toe het snelst in zijn 2004 a4 met 3 nieuwe a4's achter zich...je mag raden welke 3 :rolleyes:

De live timing lijkt te werken. Ik volg het al een hele tijd. Ekstrom is zo bv. terug over Abt gesprongen en Schneider over Tomczyk.

De tijden zijn inderdaad niet zo snel: lage 1:22. Tijdens de trainingen vorig jaar werden lage 1:21 gereden en tijdens de kwalificatie dook men onder 1:21.

Momenteel wordt, denk ik, met oude banden gereden. Op het einde van de sessie rijden ze nog wel enkele rondjes met nieuw rubber.

gwyllion 24-06-2005 10:46

Quote:

Originally Posted by gwyllion
De live timing lijkt te werken. Ik volg het al een hele tijd. Ekstrom is zo bv. terug over Abt gesprongen en Schneider over Tomczyk.

En Abt is weer eerste. Goed bezig. De hele top 5 is zelfs Audi: Abt gevolgd door 4 nieuwe A4.

smiley 24-06-2005 11:15

lijkt wel een audi feestje op oschersleben 6 audis op de eerste 6 plaatsen :eek:

gwyllion 24-06-2005 11:23

Quote:

Originally Posted by smiley
lijkt wel een audi feestje op oschersleben 6 audis op de eerste 6 plaatsen :eek:

Audi ontwikkelt blijkbaar wagens die vooral van bochtige circuits houden (iets meer downforce en daardoor wat minder topsnelheid).

Mercedes slaagt er wel altijd in om plots een stuk sneller te gaan in de race en kwalificatie.

De uitslag:
Pos. Nr. Fahrer Rnd. Zeit Rückst.
1. 2 Tomczyk/GER 25 1:21.722
2. 5 Kristensen/DEN 30 1:22.027 00.305
3. 14 Abt/GER 26 1:22.054 00.332
4. 1 Ekström/SWE 28 1:22.143 00.421
5. 19 Stippler/GER 30 1:22.160 00.438
6. 6 McNish/GBR 23 1:22.316 00.594
7. 7 Schneider/GER 28 1:22.410 00.688
8. 3 Paffett/GBR 22 1:22.552 00.830
9. 10 Frentzen/GER 29 1:22.567 00.845
10. 15 Kaffer/GER 24 1:22.735 01.013
11. 4 Alesi/FRA 23 1:22.740 01.018
12. 12 Reuter/GER 34 1:22.811 01.089
13. 20 Spengler/CAN 23 1:22.842 01.120
14. 21 Green/GBR 32 1:22.858 01.136
15. 17 Margaritis/GRE 31 1:22.902 01.180
16. 8 Häkkinen/FIN 28 1:22.915 01.193
17. 18 Capello/ITA 23 1:23.063 01.341
18. 9 Fässler/SUI 27 1:23.221 01.499
19. 16 Mücke/GER 27 1:23.649 01.927

gwyllion 24-06-2005 13:02

Quote:

Originally Posted by smiley
de 1ste testsessie is begonnen .. met maar 19 wagens.. aiello staat er nergens tussen ! :confused:
wie weet een probleem met de auto,wie weet een probleem met de live timing...

Hij was gewoon nog niet in Oschersleben :cool:
Quote:

Beim ersten Aufeinandertreffen nicht am Start: Opel-Werksfahrer Laurent Aiello. Der Franzose musste im ersten Test am Freitagmorgen eine unfreiwillige Zwangspause einlegen. Aiello steckte aufgrund eines schweren Unwetters in der vergangenen Nacht in Paris am Flughafen fest und konnte nicht pünktlich um 9:45 Uhr in Oschersleben sein. Erst um 09:00 Uhr landete der Franzose in Berlin.
bron: dtm.de

smiley 24-06-2005 14:16

green in een nieuwe kleur !!
http://www.adrivo.com/dtm/bildergale...D_bild=0019131

en nog een 'oude' bekende rijdt met een porsche ??
http://www.adrivo.com/dtm/bildergale...D_bild=0019138

gwyllion 24-06-2005 14:58

De tweede trainingsessie is bezig: http://live.dtm.de

Zoals de verwachten komen de Mercedes mannen dit keer wat hoger in de tabelen voor: Alesi en Paffett zijn ook onder 1:22 gedoken. Aeillo is blijkbaar gearriveerd en rijdt ook zijn rondjes.

gwyllion 24-06-2005 15:56

Tijden van 2de sessie:
Pos. Nr. Fahrer Rnd. Zeit Rückst.
1. 1 Ekström/SWE 33 1:20.858
2. 5 Kristensen/DEN 35 1:20.958 00.100
3. 8 Häkkinen/FIN 27 1:21.027 00.169
4. 3 Paffett/GBR 40 1:21.040 00.182
5. 21 Green/GBR 35 1:21.059 00.201
6. 7 Schneider/GER 34 1:21.220 00.362
7. 20 Spengler/CAN 34 1:21.394 00.536
8. 4 Alesi/FRA 37 1:21.433 00.575
9. 2 Tomczyk/GER 27 1:21.446 00.588
10. 14 Abt/GER 18 1:21.476 00.618
11. 6 McNish/GBR 33 1:21.582 00.724
12. 15 Kaffer/GER 34 1:21.662 00.804
13. 11 Aiello/FRA 18 1:21.773 00.915
14. 16 Mücke/GER 34 1:21.798 00.940
15. 9 Fässler/SUI 30 1:21.841 00.983
16. 19 Stippler/GER 34 1:22.075 01.217
17. 18 Capello/ITA 30 1:22.154 01.296
18. 10 Frentzen/GER 30 1:22.298 01.440
19. 12 Reuter/GER 35 1:22.302 01.444
20. 17 Margaritis/GRE 30 1:22.337 01.479

Heel wat Mercedes rijders vooraan. Ze hebben allemaal op het einde van de sessie nog eens nieuw rubber gelegd; daarvoor waren ze niet talrijk aanwezig bovenaan de tabellen.

Opel is weer nergens :(

smiley 24-06-2005 17:19

Quote:

Originally Posted by gwyllion
Opel is weer nergens :(

maja jong die zitte in oschersleben :+
tja de tijden zien er inderdaad ,iet echt snel uit maar ik denk dat ze wel een of ander ding zijn aant teste longruns ofzo buh...
vorig jaar reed scheider 1.20,765 op oschersleben
nu rijdt aiello een 1.21,773 zowat een seconde langzamer met .. een verder ontwikkeling van de 2004 vectra en 20 kg minder als toen... :crazy:
maja morge hopen dat er weer 2 opels bij de eerste 10 zitte en overmorge ook weer 2 (of meer) maar dan bij de eerste 8 :rolleyes:

smiley 25-06-2005 11:14

nu rijden de opels toch iets of wat beter tot nu 2 opels in de top 10... en hhf 3de verder een mooie strijd tussen audi en mercedes in de top 5 !


All times are GMT +2. The time now is 19:47.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.