De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Toerisme wagens (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Wtcc - Spa-Francorchamps (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10895)

Bugalfa 26-06-2005 23:37

Wtcc - Spa-Francorchamps

Ik kon het weer niet nalaten : Dit zijn volgens mij de strafgewichten ;

Giovanardi & Garcia : 60kg, Priaulx & Dirk & Rydell : 40kg, Tarquini & Terting : 35kg, Thompson 25kg, Farfus & Jörg 10kg, Gené & Plato 5kg .
Topfavoriet voor Spa mijn inziens : Jörg Müller, 2. Gené, 3. Zanardi, 4. Farfus, 5. Priaulx, 6. Dirk Müller, 7. Thompson, 8. Tarquini, 9. Larini

Met Spijt in't hart vrees ik dat de Alfa's 't op Spa, deels door hun strafgewicht maar ook omdat ze vorig jaar niet met de banden op de nieuwe tarmac in de problemen kwamen, niet goed gaan scoren . I hope I'm wrong...

gwyllion 27-06-2005 09:43

Ik verwacht Plato toch ook wel vooraan in Spa.

kartboyke 27-06-2005 11:44

Ik hoop op priaulx in feite.
Zeer goede rijder met een goed team achter zich, spijtig van het strafgewicht.
Dat maakt het vrij nadelig voor de vroeger toch dominant zijnde bmw's.

Raceboy 27-06-2005 11:58

Quote:

Originally Posted by kartboyke
Zeer goede rijder met een goed team achter zich, spijtig van het strafgewicht.

en een Belgisch team dat is toch extra leuk. Ik weet no toen RBM nog echt BMW team Belgium was (met ekblöm) heel de tribune supporterde toen voor die wagen omdat dat een van "ons" was.

Bugalfa 27-06-2005 20:16

Quote:

Originally Posted by Bugalfa
Ik kon het weer niet nalaten : Dit zijn volgens mij de strafgewichten ;

Giovanardi & Garcia : 60kg, Priaulx & Dirk & Rydell : 40kg, Tarquini & Terting : 35kg, Thompson 25kg, Farfus & Jörg 10kg, Gené & Plato 5kg .
Topfavoriet voor Spa mijn inziens : Jörg Müller, 2. Gené, 3. Zanardi, 4. Farfus, 5. Priaulx, 6. Dirk Müller, 7. Thompson, 8. Tarquini, 9. Larini

Met Spijt in't hart vrees ik dat de Alfa's 't op Spa, deels door hun strafgewicht maar ook omdat ze vorig jaar niet met de banden op de nieuwe tarmac in de problemen kwamen, niet goed gaan scoren . I hope I'm wrong...

Met de penalisatie van Colciago wint o.a. Rydell een plaatsje waardoor hij in Puebla 9 punten verzamelt ipv 8 zoals Tarquini : Tarquini is daardoor niet samen 5e maar 6e en mag zo -5kg inbrengen wat z'n gewicht op + 30kg brengt . Voor de rest zie ik geen wijzigingen . Tarquini schuift wel op in m'n pronostiek van 8 naar 6...

Bugalfa 29-06-2005 20:59

Quote:

Originally Posted by Bugalfa
Met de penalisatie van Colciago wint o.a. Rydell een plaatsje waardoor hij in Puebla 9 punten verzamelt ipv 8 zoals Tarquini : Tarquini is daardoor niet samen 5e maar 6e en mag zo -5kg inbrengen wat z'n gewicht op + 30kg brengt . Voor de rest zie ik geen wijzigingen . Tarquini schuift wel op in m'n pronostiek van 8 naar 6...

Bij Garcia heb ik me ook misrekend, ik dacht dat die meer dan 40pt had (= 4x5kg) maar hij heeft maar 39 dus slechts 40+15kg = 55kg . En nu zou't "zjust" moeten zijn .

auto delta 29-06-2005 21:46

ik zou begot niet weten wie er als winaar uit de buis gaat komen maar spektakel zal er wel genoeg zijn hoop wel dat alfa romeo wint (heb vip kaarten van alfa)

Scapa 29-06-2005 21:54

Quote:

Originally Posted by auto delta
ik zou begot niet weten wie er als winaar uit de buis gaat komen maar spektakel zal er wel genoeg zijn hoop wel dat alfa romeo wint (heb vip kaarten van alfa)

Interessant :D Zou er nog iemand hier zo'n kaarten (over) hebben :p

Autofan 30-06-2005 08:55

Ik zou nog niet eens VIP willen zijn, altijd maar op een terrasje zitten of zo en dan kan je de race minder goed volgen. Als toeschouwer kan je kiezen waar je gaat staan, vind ik persoonlijk veel beter :)

Steve 30-06-2005 11:01

Quote:

Originally Posted by Autofan
Ik zou nog niet eens VIP willen zijn, altijd maar op een terrasje zitten of zo en dan kan je de race minder goed volgen. Als toeschouwer kan je kiezen waar je gaat staan, vind ik persoonlijk veel beter :)

Je kan nog altijd gaan en staan waar je wil met VIP-kaarten, wij gebruiken deze enkel om te eten en drinken ;)

Scapa 30-06-2005 11:53

Amai niet, liever dat dan 5 euro betalen voor een pak friet (die dan nog eens niet te eten zijn)...

Bart.Vandecavey 30-06-2005 12:04

Quote:

Originally Posted by Scapa
Amai niet, liever dat dan 5 euro betalen voor een pak friet (die dan nog eens niet te eten zijn)...

Die hamburgers zijn ook niet te eten, enkel de braadworsten vallen nog mee...

The Leader 30-06-2005 12:38

Ja qua eten ist op Francorschamps inderdaad ni fameus daarvoor is Zolder stukken beter, heerlijke hamburgers en braadworsten. Wij eten met de 24 uur altijd in de proximus tent, een aanrader.

smiley 30-06-2005 14:03

jah de laatste keer dat ik daar iets had gegeten was een friet met een pot zout en viese mayonaise... bah maarja als je ergens bij een vip tent ofzo kan eten.. is wel leuk !

kartboyke 30-06-2005 16:43

Quote:

Originally Posted by The Leader
Ja qua eten ist op Francorschamps inderdaad ni fameus daarvoor is Zolder stukken beter, heerlijke hamburgers en braadworsten. Wij eten met de 24 uur altijd in de proximus tent, een aanrader.

Wij eten ook steeds in de tent van proximus, niet overdreven duur en het is echt niet slecht hoor.
Natuurlijk hebben we ook onze proviand op de camping staan hé.

All times are GMT +2. The time now is 07:07.