De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   2005 GP Hongarije (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11069)

Mark 29-07-2005 14:14

2005 GP Hongarije

De tijden van de eerste training: http://www.formula1.com/race/result/744/9.html

Doornbos een halve seconde sneller dan Albers. Dag Christijan :bye:

Opvallend dat de twee RBR wagens niet hebben gereden, alleen de derde wagen van RBR is buiten geweest.

gwyllion 29-07-2005 14:21

Quote:

Originally Posted by Mark
Doornbos een halve seconde sneller dan Albers. Dag Christijan :bye:

En sneller dan Nissany :D En de Jordans natuurlijk.

gwyllion 29-07-2005 15:10

Tijdens 2de sessie kon/mocht Nissany niet meer rijden. En Doornbos opnieuw sneller dan Alberts en de Jordans. Zelfs zeer dicht in de buurt van Sato en de 2 Saubers.

Deze sessie werd trouwens gedomineerd door Toyota(!) en McLaren.

marcel 29-07-2005 15:58

Minardi kreeg de wagen van Nissany niet meer gestart, luidt de officiele uitleg..

Finish 29-07-2005 16:17

Nissany zat bijna 7 seconden achter Albers in de eerste sessie. oke.

IVY440 29-07-2005 16:41

Quote:

Originally Posted by gwyllion
Deze sessie werd trouwens gedomineerd door Toyota(!) ...

Verbaast me niks dat Trulli het goed doet op een circuit waar snelheid niet belangrijk is. ;)

FIRE 29-07-2005 18:32

Quote:

Originally Posted by marcel
Minardi kreeg de wagen van Nissany niet meer gestart, luidt de officiele uitleg..

In werkelijkheid....;)

AlesiRed27 30-07-2005 10:48

Vrije training 2, 10 minuten voor 't einde:

McLaren een volle seconde sneller dan de rest van't veld... :o

Edit: Einde training: Raikonnen-Alonso 1,1 seconde verschil, met heel wat auto's er tussen.

Als dat de toon wordt voor Renault, wordt 5 punten morgen nog lastig.

Frank 490 31-07-2005 18:57

Begreep die Belgische commentator nou echt niet dat Kimi de champagne niet liet spuiten op het podium uit respect voor het overlijden van die McLaren kok? Ondanks al die kritiek op de SBS6 verslaggeving, daar snapte men het wel.

IVY440 01-08-2005 11:20

Quote:

Originally Posted by Frank 490
Begreep die Belgische commentator nou echt niet dat Kimi de champagne niet liet spuiten op het podium uit respect voor het overlijden van die McLaren kok? Ondanks al die kritiek op de SBS6 verslaggeving, daar snapte men het wel.

Ik wist het zelfs :D Mja, Lammens is ook nog niet zo ervaren hé ;)

Finish 01-08-2005 17:07

De GP staat op tape, straks kijk ik wel even in fast forward. De uitslag doet me in ieder geval al watertanden: Alonso buiten de punten en z'n twee naaste belagers op één en twee.
Oja: Massa naar Ferrari en Barrichello naar BAR ? Prachtig ! Wat hoop ik dat Massa, mede dankzij manager Nicolas Todt, niet de tweede viool hoeft te spelen bij Ferrari. Wat hoop ik dat Massas ware talent naar boven zal komen !

AlesiRed27 01-08-2005 19:15

Wat heeft iedereen toch tegen Alonso de laatste tijd? Op geen enkel forum zie je nog een Alonso-fan piepen, ze worden met de grond gelijkgemaakt... erg gewoon!

Neutraal gezien is't leuk - houdt Alonso voorsprong met een tragere wagen tegen de rest van't veld? Tovert Renault nog extra snelheid uit de machine?

6 to go! Ik zie (vrees ik) wel nog minstens 1 McLaren per wedstrijd problemen hebben...

Finish 01-08-2005 19:18

Quote:

Originally Posted by AlesiRed27
Wat heeft iedereen toch tegen Alonso de laatste tijd? Op geen enkel forum zie je nog een Alonso-fan piepen, ze worden met de grond gelijkgemaakt... erg gewoon!

Neutraal gezien is't leuk - houdt Alonso voorsprong met een tragere wagen tegen de rest van't veld? Tovert Renault nog extra snelheid uit de machine?

6 to go! Ik zie (vrees ik) wel nog minstens 1 McLaren per wedstrijd problemen hebben...

ik blijf constant: ik ben nooit superhard pro Alonso geweest ;)
:D

AlesiRed27 01-08-2005 19:56

I was superhard pro Alesi indertijd... eigenlijk was dat zeer regelmatig een teleurstelling...

Sennake 01-08-2005 20:49

Quote:

Originally Posted by Finish
Oja: Massa naar Ferrari en Barrichello naar BAR ? Prachtig !

Op La Deux werd er ook gewag gemaakt van een transfer (voor 1 jaar) van Coulthard naar Ferrari. Zou leuk zijn voor Schumacher : "Knoeihard" is absoluut geen bedreiging voor Schumi, Massa daarentegen...

All times are GMT +2. The time now is 20:07.