![]() |
Koop eens...een Ferrari 550 by Prodrive
Voor u voor slechts 800.000 euro is ze de uwe. :gas: Let wel, hier zijn wel "wat" reserve-onderdelen inbegrepen :D Het gaat dus over de 550 die in JGTC is uitgekomen en daar niet echt competitief is gebleken.
http://www.racecarsdirect.com/cars/d...id=23577&cat=0 Lijkt me een vrij domme onderneming om deze auto te kopen zonder vooraf een akkoord met Care Racing te sluiten omtrent onderdelen enzo. ;) Dit moet de eerste 550 made by Prodrive zijn die voor "iedereen die het kan betalen" beschikbaar is. Een buitekansje ;) |
Buitenkansje, al zie ik op de onderste foto precies een plasje olie :)
|
Aangezien de motor van de 550 vooraan ligt en het plasje met ??? (ik gok benzine ofzo) enkele meters van de wagen is verwijderd, zou ik hier uw beslissing niet van laten afhangen ;)
|
We kunnen misschien allemaal samenleggen en ik zal wel een team vormen met R@caholic. :p
|
Quote:
|
Quote:
|
wagen is verkocht aan Duitsers.
|
Zoiets in de belcar, wat zou dat geven?
|
Quote:
|
Quote:
|
STT, Divinol ? Heel misschien ADAC Procar in 2006 als dat uberhaupt doorgaat. Of wellicht Duitsers die Europees gaan..............
|
Quote:
Welk team heeft deze 550 eigenlijk gekocht? |
Denk Wieth Racing!
|
Denk het niet. Die hebben hun eigen ontwikkelde wagen. (s/n112133)
De Prodrive uit de advertentie heeft s/n115802 Trouwens een Italtechnica exemplaar kost maar $595.000 ;) (s/n107633) |
All times are GMT +2. The time now is 17:05. |