![]() |
Support-races tijdens de 24 uur van Zolder.
Uit de press-release van de Legends:
Quote:
|
Aan de manier waarop zo een Legend rijd, en de rijkunsten van de 'hotshots' in acht genomen denk ik eerder aan "welke hotschot zien we in de grindbak"... :)
|
Er is voor die races in het programma maar 20' voorzien. Is dat 15'+1 ofzo?
|
Quote:
|
Donuts in het midden van een qualifying. :D
|
wij hebben in de fun cup op silverstone ooit ook deze wagentjes in het voorprogramma gehad, idd zeer spectaculair .. ik meen zelfs dat jean-louis meynaert deze daar heeft ontdekt toen hij zelf nog zeer actief was in de fun cup! Puur spektakel en op deze moment nog niet té grote namen die hierin actief zijn ... dat kan wel eens een aantrekkingspool vormen voor liefhebbers volgend jaar!
|
Ik heb ze zowel tijdens de qualifs als vandaag tijdens de race gezien. Heb de indruk dat deze bolides niet echt makkelijk te besturen zijn. Vooral vandaag tijdens de wet-race hadden ze het moeilijk. We zagen echter zowel spannende gevechten aan de kop als in het middenveld.
In ieder geval een aantrekkelijke aanwinst. Laat ze nog iets talrijker worden (vandaag 17 aan de start) en dan zijn we er. Kortom : leuk... C U |
Ik ben die dingen gewend van in Engeland, maar daar hebben ze de Legends natuurlijk iets beter onder de knie (ik heb de "belgische" nog niet gezien).
100 % sper, geen gewicht voor de beschikbare pk's, brede banden. Meestal eindigen de wedstrijden daar met een rode vlag ipv de geblokte. Wegens brokken natuurlijk. Leuk om te zien, zeer leuk. Bangelijk ook trouwens als ze met zijn allen op de eerste bochten toescheuren. :applaus: |
in Engeland heb je zelfs twee kampioenschappen een oval en een circuitkampioenschap.
|
Eigenlijk 3 Raceboy, er is nog een Schots kampioenschap. Maar het oval ding is maar bijkomstig en de Schotten zijn helemaal :crazy: .
Zolder was maar "matig" in Legend termen, maar de omloop is eigenlijk iets te lang om het goed te laten overkomen. Maar toch applaus voor dit initiatief. |
hoe zat het wat resultaten betreft bij de andere races, oa mini?
ik zag verdonck precies in een andere wagen of heeft deze een ander kleurtje gekregen? |
Quote:
Die Donna mini reed ook goed mijn gedacht ! |
Quote:
|
Groot gelijk, Baron. Ik sluit me volledig aan bij uw mening. De winnaar van de laatste Legend race maakte een 3-tal donuts na afloop van de race in de Rea, ook spectaculair :)
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 13:57. |