![]() |
2005 GP België
60% kans op een wet race volgens de FIA, speciale Michelins én Bridgestones ;) en misschien de jongste wereldkampioen ooit. Het zal wat worden dit weekend...
|
Quote:
:+ ...wordt nog samen met Kimi gedeklasseerd, zodat Schumacher het toch nog haalt :p |
Montoya en Fisichella hebben al een nieuwe motor moeten steken. Montoya behoudt wel zijn startpositie morgen, want hij heeft gewisseld voor hij maar 1 meter reed.
Raikkonen heeft nog niet van motor gewisseld |
haha maar 3 hele rondjes gereden in de hele 2de sessie :fight: . men houd echt van de fans zo te zien :p maar ene kant kan ik het wel begrijpen als het extreem regent
|
Motorwissel van Fissi wordt nog uitgesteld. Dit wordt gemeldt door F1world.be
Mvg... |
Ben net terug uit Francorchamps.
Was echt niet te doen die regen. Zijn dan ook halverwege tweede sessie terug huiswaarts gekeerd. Een beetje ontgoocheld, maar de weergoden.... |
Quote:
Die mannen van de GP2 die rijden tenminste in de regen, dat zijn er met ballen aan hun lijf. :gas: Ik ben gebleven tot na de GP2. F1 sorry hoor, ze zijn het niet waard, regen of geen regen. :no: Was daar dank zij vrijkaarten hoor, anders zien ze mij daar niet, maar ja dat is mijn visie over de F1. :) Schiet mij nu niet af AUB :o |
...wordt dit weekend wereldkampioen. net als schumi vorig jaar ...
|
Heb juist telefonisch contact gehad en er is een kans dat er niet gereden gaat worden, reden: op het asfalt voor de raidillon blijft er teveel water opstaan na felle regen en daardoor zou het te gevaarlijk kunnen worden ale het hard begint te regenen. Hierdoor zijn er vandaag maar enkele f1's buiten geweest. remember de crash van goossens tijdens 1000km.
|
Quote:
(Bron: www.autosport-atlas.com / Reuters ;)) |
Quote:
We gaan een zo mogelijk nog interessanter weekend tegemoet dan eind juni... Zes rode vlaggen op één dag, een F1-sessie van 60' zonder één tijd... O ja, als iemand weet waarom bij het begin van de eerste GP2-sessie op de reuzenschermen opeens naar een natuurdocumentaire werd overgeschakeld, mag dat altijd laten weten. |
Mensen die niet tegen die regen konden tssss. Je moet gewoon met 5 man onder een paraplu gaan staan, das pas gezellig. :D
|
Behalve als er onnozele hollanders dan met blikken bier achter je gooien omdat je hun uitzicht op een verder lege piste ontneemt...
Van het moment dat Liuzzi de baan op kwam gingen trouwens alle paraplu's dicht, om de anderen het zicht niet te ontnemen... Maarja, Hollanders zijn nu eenmaal Hollanders hé. Hun nationale sport is zichzelf en hun volk zo belachelijk mogelijk maken in het buitenland. Nou, dat is ze dan vandaag weer goed gelukt... Proficiat zou ik zo zeggen (y) (ps, dit is niet gericht tegen alle Nederlanders hoor :) ) |
Er is gereden in FP3! Top 3: Raikkonen-Montoya-Fisichella
Edit: de live timing is dan toch niet zo live. Om 9:57 stond er blijkbaar nog niet de eindstand op... |
Quote:
Toch nog goed dan dat er 1 van die vijf dan aan gedacht had om zo een grote paraplu mee te nemen. Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 20:44. |