![]() |
NASCAR : the chase 2005
Het NASCAR seizoen loopt op zijn einde. Dit weekend wordt in Atlanta de derde laatste manche verreden. En ik ga naar ginder. Na 9 keer Daytona wou ik ook eens een ander circuit zien en ik denk dat de spanning van de finale races de sfeer op de tribunes nog zal vergroten. Mijn favoriet Tony Stewart heeft de leiding met een kleine voorsprong op Jimmie Johnson.
Neem mijn laptop mee en kan dan wel een verslagje posten in deze tread. Er staat blijkbaar een grote race met Legends op het programma met een grote prijzenpot. Verder komen ook de Craftman Truck series weer in actie. Atlanta, here we come... |
Ju nonde ju en ik moet wachten tot feb voor weer een Daytona 500 vakantie .
In iedergeval veel plezier en spannende race's toegewenst. |
net een kijkje gaan nemen op de Atlanta Motor Speedway. Een enorm mooi complex maar er was duidelijk minder leven dan in de aanloop van Daytona. Komt natuurlijk ook omdat de teams net pas aankwamen. Als je die infrastructuur ziet :worship:
NASCAR is echt mega. Morgen worden de kwalificaties gereden. Kan gewoon niet wachten. Nu wat slapen... |
Quote:
We zullen de foto's weleens zien ;) |
Quote:
|
Hey AJ! Een schitterende vakantie toegewenst! Je bent wel heel goed bezig om mij jaloers te krijgen... ;)
|
enkele sfeerbeelden
5 Attachment(s)
Bij de aankomst op het circuit vielen meteen de enorme gebouwen op. Alles ziet er splinternieuw uit. Na een huricane in het voorjaar heeft men met man en macht moeten werken om alles te restaureren en te repareren. Gisteren vonden de test plaats en de pole qualifying die naar Ryan Newman ging.
Vandaag is het de IROC race en de race voor de pick up trucks. Gaat weer leuk worden... |
Die trucks met open zijkant, zijn dat merchandising-standjes? Het is daar zo te zien echt wel meer naar de toeschouwer gericht dan hier in Europa. :applaus:
Wel heel leuk om dat zo eens 'van dichtbij :+ ' te kunnen zien. Hele leuke sfeerbeelden! (Technisch goede foto's ook! Sorry, mijn beroepsmisvorming steekt weer eens de kop op... :o ) |
Dat klopt, elke deelnemende NASCAR wagen heeft zo'n 2 tot 3 merchandising trucks rond het circuit staan.
|
5 Attachment(s)
Di IROC race was gisteren wer in orde. Spannend, bij momenten met 4 naast mekaar en elkaar opduwen tegen 200 mph. Winnaar Martin Truex Jr vierde het met een gepaste burn out.
|
5 Attachment(s)
De craftman truck series staan bekend om zijn straffe races met veel brokken. De race was nog maar 1 ronde bezig toen dit gebeurde. Steve Park werd aangetikt en begon te schuiven. Ongeveer 400 meter verderop kwam hij terug in het veld terecht en Mike Bliss kon hem niet meer ontwijken met een zware crash tot gevolg met vuur en alles. Gelukkig bleven de piloten ongedeerd. De race werd wel even stil gelegd met de rode vlag. De rest volgt later want nu ga ik naar de NASCAR kijken.
|
Die IROC wagens, zijn dat Pontiac Firebirds ?
|
Quote:
blablablabla korte boodschap |
Weet iemand of AJ al terug is? Het is stil op het NASCAR-front. Of helpt hij mee met de ontwikkeling van de nieuwe wagens ( Zie thread Marc, elders op dit forum) :)
|
En TONY STEWART is kampioen. altijd leuk als uwe favoriet de titel binnenhaald.
Heb dit jaar het geluk gehad om 2 races te gaan kijken in Daytona en Atlanta. NASCAR rules!!! Als de tijd en financiën het toelaten ga ik volgend jaar opnieuw 2 keer. Daytona 500 staat al op het programma. Deze keer met de mobile Home 10 dagen op het circuit. Dat beloofd... |
All times are GMT +2. The time now is 18:26. |