![]() |
Gokje, hoeveel Corvette's gaan we zien in 2006?
Het is weekend, tijd om weer eens te "klappen" over Belcar. Her en der duiken verschillende berichten op, omtrent Corvette's en Belcar. Tijd voor een poll ;)
|
ik denk zeker de srt corvette... dan lijkt mij ook de glpk corvette ook wel haalbaar
dan heb ik ook nog PSI.. in de laatste berichten deden ze nogal stil over welke wagen ze ginge rijden in de belcar... te hopen blijft kuismannen met de viper anders hebbe we strax corvette cup ! |
Er is op dit moment nog weinig zinnigs over te zeggen.
SRT lijkt me de enige Corvette-zekerheid. Maar ik hoop natuurlijk op veel meer. SRT, GLPK, Kuismanen, PSI, Xerox; laat die Corvettes maar komen. De Belcar een Corvette-Cup. Zou leuk zijn. Het is eens wat anders dan de Porsche-Cups die je overal ziet. :rolleyes: |
Ik denk dat SRT (C5-R), GLPK (C5-R) en Kuismanen (C6-R) allemaal een Corvette zullen inzetten in de Belcar. Al hoop ik natuurlijk dat Kuismanen gewoon verder doet met zijn Viper, dat is de mooiste wagen ooit voor mij.
PSI zal een C5-R in LMES inzetten, denk ik. |
Voeg PSI maar aan het lijstje toe.
Bron: Dunlop meeting gisteren |
PSI doet sowieso mee met de bi-turbo en nog een niet-Porsche maar ze willen nog niet zeggen welke (could be the Corvette). Eventueel zetten ze nog een Porsche in.
Greets, Dr. Jozz |
Schrap de Finnen maar, contacten Kuismanen en P&M zijn afgesprongen.
|
Afgelopen donderdag PSI getest met Bi turbo van Menten. Met nieuwe piloot na training was er champagne zou dit ook een voor teken zijn. Moet dit zo zijn, piloot kennende, kan spannend worden
|
Quote:
Volgens mij was dit gewoon een huwelijksaanzoek... |
Inderdaad, en de piloot die daar reed was "gewoon" Markus P. :D
Niet echt speciaal dus. |
En ??????? Wie is er nog in de running ???????
C U |
All times are GMT +2. The time now is 09:17. |