![]() |
meest sexy man in F1 is....
|
*kuch*
Vooral dien eerste verbaasd mij meer.... :) |
mja, den 2e kanek inkomen (tis ne userpoll, en schumacher is nog steeds zowat de populairste piloot)
mor verstappen wtf???:( :rolleyes: airco |
Jamaaaaaaaar het gaat toch wel over de meest SEXY man en nie over den beste hier eh????
Schumacher sexyyyyyyyyyyyyyyyyyy???????????????? Ik ben nu geen vrouw eh, maar zone lelijke vent!!!!!!!!!! Allee kom jongens (en meiskes vooral!!!!) |
Doet me denken aan Billy Joel. Ook ne lelijke maar heeft toch Christie Brinkley weten te strikken.
|
amai, tweede met zo nen bak, lolol. De Jarno zal ook een gezicht trekken als hij zijn resultaat ziet. Als de Juan nog enkele kilo's kwijtraakt staat hij volgens mij helemaal bovenaan volgend jaar.
En ons Jos zal zeker de compassie opgewekt hebben van de vrouwtjes. Je ziet wat het opbrengt als je een beetje den triestigen uithangt, en af & toe eens goed op je materiaal zaagt, Whoeha! |
Quote:
let dan vooral op hoeveel succes ik bij de vrouwtjes ga hebben op de kart :D |
Ik verkeer zowat in hetzelfde geval als de Juan, met dat verschil dat hij al enkele kilo's kwijt is, lol.
|
hey wacht effe, nederlanders zijn nu eenmaal aantrekkelijk. kijk maar naar mij, op de Belkart keken Linsy Janssen en Stepphanie nogwat Thiers zeer uitdagend naar mij:D :D :D of lag dat aan mijn schele ogen..............?
|
wa wilt ge da we zegge, etgene ge wilt horen, of de waarheid?? :p :p :p
|
dat lag aan die bandenstapel die tussen je voorwielen zat :D
|
De Waarheid....althans volgens Marco Borsato, neerlands kweelartiest nr. 1 :D :D :D :D
|
All times are GMT +2. The time now is 00:32. |