![]() |
Martini naar Ferrari
Ferrari heeft bekend gemaakt dat er een 3-jarige deal gesloten is met drankfabrikant Martini. Waarschijnlijk gaat Martini Vodafone vervangen, wat er zou te kunnen leiden dat Vodafone reeds in 2006 op de McLaren's te zien is. Martin Whitmarsh van McLaren heeft al laten weten dat er gesprekken zijn om Vodafone in Bahrein op de wagens te hebben.
Krijgen we een Ferrari met blauwtinten zoals indertijd op de Brabham en een rood/grijze McLaren aan de start in Bahrein? Morgen is de presentatie van Ferrari, dan zal veel duidelijk worden. Vraag aan de mods: Zo het niet intressanter en overzichtelijk zijn indien er een aparte topic kwam voor zulke nieuwtjes? Zoals een algemeen nieuws/geruchten topic ofzo? |
Pitstoptv.be meldde ook dat Martini een programma over de glamour in de F1 zou gaan financieren. Zou het ook in België op de buis komen? :)
|
Quote:
In de winter is er relatief veel klein nieuws. Dus veel korte berichten met hoogstens 1 of 2 reacties op dat nieuws. Perfekt voor een "dump-thread". Soms komt het voor dat zo'n nieuwtje meer reacties veroorzaakt. Als dat het geval is lichten we dat onderwerp uit die "dump-thread" en gaat zo verder als eigen thread. Moet we de titel van deze thread alvast aanpassen? Wat betreft Martini, de logo's zouden kleiner uitvallen (lees, ze betalen minder ;) ) dan de Vodafones van 2005. Dus het zal waarschijnlijk bij een simpele sticker blijven en niet een aangepaste liverey zoals destijds bij Brabham :( De witte driehoekjes van Marlboro bepalen alles :) |
Quote:
Daar hebben ze afgelopen jaar ook dat programma van alliantz uitgezonden. Ik denk dat dat ook zo een soort programma wordt. |
De nieuwe Ferrari 248 :eek: is vandaag voorgesteld.
Het logo van Martini is wel héél veel kleiner dan dat van Vodaphone ja, ben het nogal moeten gaan zoeken. Het staat op de neus. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
1ste deel van programma juist voorbij.
Wat ik al zag : Interview Mcnisch en Webber Overzicht Champcar, IRL, WTCC Races + ze hebben ook een rubriek van de beste 10 piloten van het moment afgaande op hun win ratio Still to come : Nascar, Boat trip with chris atkinson en wat nog ? |
Programma net afgelopen.
We hebben nog beelden gezien van Nascar race 14, GP Masters en F1 |
Tis ni slecht. Maar die NASCAR (je schrijft dat met hoofdletters) commentator moet is leren ofwel echt enthousiast te doen en u technische kennis laten zien (Ik denk dat daar stukken remmen op het circuit liggen) is altijd makkelijk als iedereen dat al wist he.
|
Waneer wordt dat nog eens uitgezonden ?
|
de uren staan er niet bij op de site :(
|
Quote:
|
De vorige keer toen ik dat programma zag noemden de commentatoren Klien de hele tijd Klein.
|
All times are GMT +2. The time now is 19:49. |