![]() |
Paasraces Zandvoort livestream
Perfecte livestream van de paasraces in Zandvort via http://paasraces.garnierstreamingmedia.com/player/
Wat een verschil van livestream met de Belgische, haarscherpe beelden en steeds op de juiste plaatsen! En wat een leuke BMW 130i Cup, met z'n drieen door de Tarzanbocht :worship: |
Die livestream hebben ze daar al twee jaar perfekt onder de knie. Bewegende beelden, kleur, geluid..........gewoon goed. Dan was die Spa vorige week maar een mager beestje.
Tja dan de races. FFord, de eerste race was leuk om te kijken. Het geeft alleen te denken als iemand van 50+ al die talenten naar huis rijdt. En dat al de nodige jaren. Florie zal geen slecht coureur zijn maar dit geeft toch te denken over het nivo van de Nederlandse youngsters. De kampioen van vorig jaar, Dennis Retera, word deze week trouwens niet al te positief beschreven in de preview van Autosport m.b.t. het Brits F3 kampioenschap. BMW Cup, die kisten springen lekker over de baan. Weliswaar maar 17 stuks i.p.v. de gehoopte 30 (zie de persberichten van CPZ). Wonderwel dit keer net en clean racewerk...........geen ordinair gebeuk. Alleen is deze nieuwe koningsklasse van Nederland :D wel trager dan de Clio cup. Hopenlijk gaan ze nog wat aan het kitje sleutelen voordat we deze wagens in Zolder zien. |
Clio Cup begint nu!! :worship:
|
Quote:
|
Buiten twee kleine incidentjes ;) zeer leuke race gezien...
Laat de oranjemannen maar komen in juli :) Mark, is er altijd livestream als er gereden wordt op Zandvoort? |
toffe race zeker voor plaatsen 2,3en 4;)
zo te zien op trib toch ook niet al te veel volk |
Quote:
Er was idd zeer weinig volk, maar dat was wel te verwachten met zo'n programma. Wat betreft dat ene incident tussen Bikkers en de dader Hoevert Vos gaf de sportcommissaris Frans Lubin meteen lik op stuk. Drive-through, wedstrijd naar de haantjes voor die gast. |
Quote:
35€ voor de paddock? crazy! en 15€ voor gewoon de duinen! Bij ons kan je gratis gaan kijken. 24u zolder kost zelfs niet eens 35€ |
Quote:
|
Quote:
|
Het zal cpz een worst wezen zolang alle VIP boxen zijn verhuurd en de torenhoge inschrijfgelden worden voldaan. Aan de bezoekers wordt allang niet meer gedacht. CPZ is een commercieel bedrijf dat geld wil verdienen, ook al rennen er schapen over het circuit. Dat ze nu ook nog eigenhandig de racerij in NL bepalen is dan ook fnuikend. Het destructiebeleid van Hans E wordt thans voor eenieder zichtbaar, te weing klassen en rijders en geen eyecatcher in het NL programma. Het is tijd voor een frisse wind in Zandvoort! Maar de vraag is wie krijgt E daar weg!! :(
|
Quote:
Wel Vips, geen publiek? Het maatschappelijk draagvlak om zo'n tent draaiende te houden verdwijnt. Korte termijn-visie van de heertjes in het pak. Publiek is de basis van het bestaan, de centjes van de Vips zijn de krenten in de pap. |
licht ons is in over ene Hans E. aub
|
Hans Ernst=directeur circuit Zandvoort. Ik ga hier verder over de man persoonlijk niet met modder gooien, dat zou niet fair zijn. Iedereen kan zien hoe de NL A events tanende zijn, terwijl de autosport in het algemeen floreert in NL (DNRT, DSC, BRL). In het zgn. Dutch Power Pack doen zeggen en schrijven 70 autos mee, verdeeld over 4 series. Daar ga je dus geen volle zalen mee trekken. Alle aandacht is dan ook gericht op de Vips en de commerciele voordelen die daaraan vastzitten.
Voorlopig zitten wij met 3 merkenraces en F Ford. Een echte eye-catcher is er niet. En jullie maar klagen in Belgie:) Volgend jaar stoppen de clio's, en de Seats zal ook geen lang leven meer beschoren zijn met 12 deelnemers. Dus hoe nu verder??? En ja, aan deze situatie is Hans E (als heerser van CPZ) wel degelijk voor een groot deel debet aan door mn. mis-communicatie, het missen van kansen, een ongezonde dosis arrogantie en zoals Mark terecht opmerkt: korte termijn-visie. CPZ denkt in de toekomst te kunnen overleven door de 4 jaarlijkse big events: DTM, Masters, A1 GP en WTCC (wtcc???, ja, wtcc! dat schijnt rond te zijn voor 2007). Nationaal is bijzaak en leuk voor de lopende rekeningen. Wellicht dat ook NL naar een zeker fusie moet tussen verschillende succes klassen. Dat zou wellicht kunnen met BRL. DSC zeker niet, die hebben hun draai gevonden. Of misschien moet DNRT maar de nationale racerij gaan runnen. |
Ik houd mijn mond maar even, dat is mischien maar beter, maar...... Mark en vortex.... :applaus:
|
All times are GMT +2. The time now is 20:44. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.