![]() |
Belcar 2006, gaat het toch nog spannend worden?
Joepie!!!!!!!!!!!!!!!!
Quote:
|
Wat was het minimum gewicht ervoor van de C5-R?
Hoeveel komt er in totaal bij? |
Quote:
|
correctie: winst is 40kg, 2de is 30kg, en 3de is 20kg
|
Quote:
SRT dus met zo'n 60 kg extra gewicht tegenover Spa. We zullen het volgende week-end wel teweten komen;) Nu de Porsches met grotere restrictoren mogen rijden, hebben zij dan terug het vermogen van vorig jaar of is dat maar gedeeltelijk? |
Zoals weinigen reeds voorspelden, is het nu toch gebeurd een aanpassing aan het reglement welke de spankracht en de uitstraling van de Media Group Van Dijck Belcar Original ten goede zal komen.
Maar het verschil op een circuit als Zolder zal nu zeker minder zijn. Laten we eens afwachten wat dat gaat geven. Ik hoop dat iedereen er zich mee kan verzoenen. Op naar een spannende wedstrijd op 21 en 22/05/2006 en met zijn allen er heen ook al is er minder ruimte voor onze amateur fotografen (:) , maar ja de veiligheid van iedereen primeert :applaus: . See you in Zolder |
Het Corvette festival was voor mij geen probleem hoor, maar dat zal wel aan mij liggen zeker :rolleyes:
Alhoewel ik denk dat de Marcos en de Porsche's nog altijd geen grote inspraak gaan hebben op de titel :) |
Dit vind ik zeer positief, het is bijna zoals in de WTCC. Maar daar ligt het veld veel dichter bij elkaar qua prestaties. Zou wel eens leuk zijn moest er iemand anders eens winnen dan de Corvette of andere top wagensn misschien eens een underdog waarvan je het niet verwacht.
|
Mijn avond is al geslaagd... misschien kan PSI zijn rol als outsider nu wel eens ten volle uitspelen!
Greets, Dr. Jozz |
Quote:
Quote:
|
Als dit niet zal volstaan zullen ze die achtervleugel ook wel wat meer spelingsruimte geven denk ik. Ik heb er alle vertrouwen in. Maar zoals R. Maes had ik het nog niet echt bekeken...
Greets, Dr. Jozz |
Wordt nog leuk met de GLPK Vette: http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=11513
|
Quote:
Hopelijk worden de regels (eindelijk) eens correct toegepast bij GLPK, net zoals bij iedereen. Aangezien Kumpen de nieuwe tribune aan het zetten is op CZ, kan hij mss mits een precentje weeral wat fixen in Zolder tijdens de 2e race... Ik hoop voor alleduidelijkheid dat zoiets niet gaat gebeuren, maar een mens zou voor minder dergelijke dingen gaan insinueren... Volgens mij is sinds de komst van Kurt Van Campenhout er al veel veranderd, daardoor hoop ik dat het (welbekende) loby werk van PK bij CZ (hopelijk) zinloos is in een situatie zoals die zicht waarschijnlijk gaat voordoen tijdens de technische controle van de eerst komende Belcar race. Heeft er iemand toevallig detail foto's van de fel besproken "lip" op de diffusor van de GLPK vette tijdens de 1e race in Spa. Dan kunnen we die gaan vergelijken met de diffusor die ze gaan aanbieden tijdens de technische keuring in Zolder binnen 2 weken. Ik ben alvast benieuwd hoeveel ze hem gaan veranderen ("uit voorzorg")... |
als ze hem idd niet gaan veranderen, zoals Kumpen aankondigt, zal het kampioenschap nóg spannender worden.
nu blijkt dat ze zelfs in het FIA-GT de enigen zijn die het regelement zo interpreteren. dat ze trouwens hun wagen FIA-reglementair maken, en zeggen dat Belcar hun regels maar moet herzien, vind ik trouwens belachelijk van hun zijde |
Quote:
Je kan de opstaande rand achteraan goed zien. http://img421.imageshack.us/img421/4115/glpkc5r2vm.jpg Heb jammer genoeg geen goede shots van de SRT Corvette achteraan... Op foto's van de 24h van Spa vorig jaar schijnen ze die opstaande rand ook te hebben... In ieder geval zie je dat bij deze andere GT's niet... Ik vraag me wel af wat die rand voor extra voordeel kan opleveren. Extra neerwaarste druk? http://img460.imageshack.us/img460/345/diffusors3rq.jpg |
All times are GMT +2. The time now is 01:29. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.