![]() |
De leukste race van het jaar op Zolder? Komt allen 17 mei naar Terlaemen!
Dit weekend de LMS in Spa, volgende week de Belcar in Zolder..............we hebben niets te klagen als liefhebbers ;) Maar zien we daar het echte plezier in de sport? Zien we tijdens die evenementen de echte passie van de amateur?
Mijn inziens niet maar die mening zal wel niet gedeeld worden ;) Wil je wel de echte passie van de amateur zien? Kom dan 16 & 17 mei naar Zolder. De gasten van de Zomer Avond Competitie komen dan voor hun jaarlijkse schoolreisje naar Zolder. De klapper van deze twee-daagse zijn uiteraard de races van de "Volvo 360 Geen Modena Challenge" Tijdschema 17-05: Quote:
Meer info over deze twee dagen: http://www.dnrt.nl/ |
Ik zal er zijn. En probeer zelf van voormiddag al te komen!
Mvg... |
Quote:
Als trouw supporter van de 490 ben ik er morgen ook bij. |
ben vandaag ook al eens gaan kijken, leuke sprints... zeker de moeite waard; spijtig genoeg ook enkele serieuse crash'kes...
|
Quote:
Mvg... |
Quote:
Maarnee... een extra dag verlof nemen voor de sportdag moet toch kunnen hé :D Neenee, gewoon nog wat last en heb briefje tot donderdag dus daarom! Mvg... |
Quote:
sommige mensen gaan dus morgen wel naar school, ook al hebben ze geen les :cool: |
Ik ga ook een kijkje nemen
|
Nu ben ik vandaag eens een kijkje gaan nemen maar ik heb daar iets gezien dat nog nooit in de autosport heb gezien.
een paarse vlag met een grijskruis erdoor meteen cirkel met 60 in het midden . wat voor betekenis heeft die vlag ? Want ik heb ze nog nooit gezien. Ik heb wel een vermoeden dat ze betekend dat je niet sneller mag als 60 km/u want op het moment dat die getoond werd stond er een defecte wagen stil in de chicanne. |
Quote:
Ik kon niet komen kijken, maar ik verwacht wel een verslagje van Frank490 ;) |
Goed vermoeden geen safty-car maar en vlag,en het werkt goed,de crashes:
Startcrash E30 was Bianchi veel schade ik denk dat 4 autos geen circuit meer zien.De andere klappers naturlijk in de chicane,waar anders.Toch harde klappers in de banden,ik dacht dat er geen bandenstapels meer nodig waren? Als die bij de belcar nog zijn dan naja!!!:gas: :fight: |
Quote:
|
Quote:
Vandaag weer met veel plezier gekeken naar de Volvo's. Nette races en weinig brokken. Inhalen in de Bianchi? Die mannen doen dat gewoon! Suzanne de Jager heeft ze vandaag weer allemaal naar huis gereden. Die Volvo gaat simpelweg gladder door de bochten dan de huppelende achtervolgers. Leukste was echter een BMW in het veld van de Volvo's. De beste man had gisteren moeten rijden maar heeft waarschijnlijk niet goed in zijn agenda gekeken. Toen hij vanochtend op Zolder in de paddock rondliep ontdekte hij dat hij een dag te laat was. Bij de Zomer Avond Competitie doen ze daar niet moeilijk over. Vandaag mocht ie voor spek en bonen meerijden bij de Volvo's. |
Quote:
En die reed natuurlijk iedereen naar huis. |
Quote:
Dat klopt, maar die zat dan ook in een andere klasse ;) |
All times are GMT +2. The time now is 09:55. |