![]() |
het beste van Murray
http://ten-tenths.accelerator.org/do...Walker_Mayhem/
om de fragmentjes te beluisteren. rechtsklikken en doel opslaan als . |
Ik heb een 2 minuten durend mp3 file me all highlights of marry
als ge t moet emme msg me ! |
'k weet niet of deze op die site staat, maar daarstraks nog een goeie meegemaakt.
't was een race die met regen begon, maar droog eindigde. Naar het einde toe komt Piquet die tweede rijdt de gedubbelde Modena voorbij en de regisseur schakelt plots over naar de in board camera bij Modena. Walker roept dan iets uit in de trant van : "My goodness, die uitlaten zijn zo heet als wat. Ze zien rood". Een halve minuut later schatert James Hunt het uit en zegt dat dat wel het brandende rode lichtje achteraan op de bolide moet zijn geweest. |
Walker is de Britse Rik De Saedeleer van de F1
|
|
Heb ook een leuke anekdote ivm Murray Walker.
In 1986 gingen wij naar het Formula Ford Festival in Brand Hatch. Hetzelfde weekend werd de WK F1 finale gereden in Adelaide. Om 5u Engelse tijd begon de race op TV en ik lag met 2 andere mensen op de kamer die tot een uur of 2 in de Bar van het hotel waren blijven zitten en hun slaap echt nodig hadden. Ik dus de TV opgezet en op een heel laag volume. Dat leek ook goe dte lukken want de twee anderen bleven rustig slapen. Nigel Mansell ging de wereldtitel behalen en maalde vlot zijn rondje af met zijn Williams tot plots hij een klapband kreeg op het lange rechte stuk en Mansell rechtdoor schoot. De beelden waren spectaculair maar de stemverheffing van Walker was enorm. Die twee anderen vlogen recht in hun bed (dachten volgens mij dat het brandalarm afging ofzo :D) Prost kampioen en na en 15 tal minuten Murray Walker ook weer een beetje gekalmeerd. |
Quote:
pompierke |
Ik ken die GP bijna uit mijn hoofd,want heb hem liggen op videoband,opgenomen vanop de BBC. :)
|
All times are GMT +2. The time now is 22:30. |