De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   [Round 12] 2006 Grand Prix of Germany (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13598)

smiley 29-07-2006 15:16

[Round 12] 2006 Grand Prix of Germany

Kimi op pole :eek: schumi 2de... alonso pas 7de :)
schumacher is een drifter !! (hoe hij de pitlane binnen kwam :applaus: )
ik denk dat het morgen wel wat gaat geven tijdens de race !

McLarenboy 29-07-2006 15:34

ja, waarom was alonso daar nu zo kwaad voor? Omdat hij eens in het stof moest bijten... ;)

student 30-07-2006 03:22

ik ben weer niet zo optimistisch. De kwalificatie zat vol actie die we in de race niet gaan krijgen. Akkoord, Hockenheim is een beter circuit voor strijd dan Magny-Cours (2004 was een schitterende race, als je Schumacher op kop niet meerekent), maar Formule 1 is de laatste tijd zo erbarmelijk dat ik weer niet veel hoop heb op een spannende race.

Het zal hem alweer in de pitstops gebeuren

McLarenboy 30-07-2006 11:00

er zal wel weer iets gebeuren met de McLaren's zeker, kben niet echt bijgelovig maar als het aankomt op F1 dan wel (en Kimi heeft nog nooit de GP van Duitsland gefinisht)

airco 30-07-2006 11:46

ik denk dat het kampioenschap een beetje op een kantelmoment staat .... Het vet is al een paar weken van de soep bij Renault ... Net nu er een aantal weken niet getest mag worden .... dus beperkte mogelijkheden om het tij te keren ...

Als er vandaag een serieuze hap uit de voorsprong wordt genomen zal het moeilijk worden voor Renault ... De schade beperken zoals Alonso de voorbije weken gedaan heeft zal dan niet meer voldoende gaan blijken

The Interceptor 30-07-2006 12:29

Bij Honda gaat het eindelijk weer beter precies, nog eens met beide wagens in de top10, en zelfs een héél mooie 4e plaats voor Jenson :)
Ik hoop echt voor hen dat ze hun 300e GP kunnen vieren met enkele punten.
Podium gaat wel te hoog gegrepen zijn vandaag.

smiley 30-07-2006 13:42

Quote:

Originally Posted by student
ik ben weer niet zo optimistisch. De kwalificatie zat vol actie die we in de race niet gaan krijgen. Akkoord, Hockenheim is een beter circuit voor strijd dan Magny-Cours (2004 was een schitterende race, als je Schumacher op kop niet meerekent), maar Formule 1 is de laatste tijd zo erbarmelijk dat ik weer niet veel hoop heb op een spannende race.

Het zal hem alweer in de pitstops gebeuren

je hebt gelijk ! de races zijn meestal om in slaap van te vallen.. maar het kampioenschap.. :worship:
renault heeft een sterke start gemaakt, maar ferrari gaat is nu toch iets sterker.. en ze staan toch nog wat punten achter..

student 30-07-2006 14:27

Quote:

Originally Posted by McLarenboy
er zal wel weer iets gebeuren met de McLaren's zeker, kben niet echt bijgelovig maar als het aankomt op F1 dan wel (en Kimi heeft nog nooit de GP van Duitsland gefinisht)

hoe wist je het :D
De la Rosa er uit, Kimi heeft weer pech bij de pitstops en zit vast achter Barrichello.
Dit wordt weer geen goed resultaat voor McLaren

pompierke 30-07-2006 14:54

Mag ik weer zo vrij zijn om wederom mijn zinnetje te herhalen van vorige wedstrijd.

Saai, saai, saai, saai..................:( :(

FIRE 30-07-2006 14:58

Quote:

Originally Posted by pompierke
Mag ik weer zo vrij zijn om wederom mijn zinnetje te herhalen van vorige wedstrijd.

Saai, saai, saai, saai..................:( :(

Ik kijk enkel nog naar de start en uitslag. Kortom gewoon niet meer kijken. ;)

student 30-07-2006 15:18

*geeeeeeeeeeeeeeeeuw*

Ottooke 30-07-2006 15:44

In tegenstelling tot jullie vond ik deze race al een pak minder saai dan vorige race. Er waren verschillende inhaalacties te zien. Een paar opgaves door rijdersfouten, een paar opgaves door mechanische problemen. Een ontdubbelingsactie van Ralf Schumacher en nu juist Raikkonen die voor de 2e maal zelf een brandje blust :)

McLarenboy 30-07-2006 15:51

pfew, he made it - toch precies brand in de motorruimte, blij zal em wel nie zijn zeker

damn, renault laat steken vallen - zou het allemaal omwille van dat systeem zijn?

smiley 30-07-2006 15:52

euh ja !! ik denk dat sommige meschien een video van magny cours in hadde steken :+
maar deze race vond ik toch wel mooi.. ok de ferraris reden weer een pak sneller als de rest wat de spanning er uit haalde (maar als schumi fan is het eens zo mooi)
maar voor de rest waren er genoeg gevechten.. button vs raikkonen, de strijd tussen alonso fisichella en truli voor p5 .. zeker na het foutje van alonso.. jammer dat truli net niet iets dicter zat anders had hij er meschien nog meer gebrik van kunnen maken..
er waren toch wel genoeg gevechten op het circuit vandaag..
en in het kampioenschap begint het nu ook wel spannend te worden..

marcel 30-07-2006 16:03

Quote:

Originally Posted by smiley
euh ja !! ik denk dat sommige meschien een video van magny cours in hadde steken :+

inderdaad, dat was een saaie race. deze hoegenaamd niet! veel actie op de baan, veel duels, en veel inhaalmomenten. zelfs de tactiek-lovers zullen aan hun trekken gekomen zijn met de tactiek van Raikkonen (heel korte eerste en laatste stints)

All times are GMT +2. The time now is 20:50.